toukokuu 14, 2024, 11:06:04 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

kieblack

Huh huh!  :o
Oma isä, pikkuveli ja sen kaksi kaveria + toisen isä oli eilen henkilöautolla matkalla takaisin kotiin. Joku oli tullut isommasta risteyksestä joko kännissä tai ei osannut ryhmittyä oikein ja tuli vastaan samalla kaistalla. Isälläkin vauhtia se 90km/h. Oli kuulemma just ehtinyt kääntää auton tienpenkalle, onneksi lakeaa ja lumetonta. Olisi käynyt huonosti, jos olisi sen sekunninkin ollut ajastaan edellä  :(

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nosiseptori

Nyt löytyy Pistonheadeja 10 x 0,33 l tölkin pakkauksissa n. 10 euron hintaan! =)

<3

biblo

Onhan tuota mäntäpäätä jo pitkään saanut tuolla kokoonpanolla kys.hintaan, smarketeista ainenkin.
"Grow food, not lawns"

TunturiTiger

Asiasta ihan toiseen. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten... Voiko naapurin koira kuolla, jos se syö lihapullia, joiden sisällä on vahvaa ihmisille tarkoitettua laksatiivia? nimim. tapoinko mä sen?

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: biblo - maaliskuu 27, 2012, 18:38:02 ip
Onhan tuota mäntäpäätä jo pitkään saanut tuolla kokoonpanolla kys.hintaan, smarketeista ainenkin.


JA KUKAAN EI VIITTINY MULLE KERTOA!!??!  :o

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:25:00 ip
Asiasta ihan toiseen. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten... Voiko naapurin koira kuolla, jos se syö lihapullia, joiden sisällä on vahvaa ihmisille tarkoitettua laksatiivia? nimim. tapoinko mä sen?


Eläinrääkkäysjutut ei oo kovin hauskoja. :(

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 27, 2012, 19:38:29 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:25:00 ip
Asiasta ihan toiseen. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten... Voiko naapurin koira kuolla, jos se syö lihapullia, joiden sisällä on vahvaa ihmisille tarkoitettua laksatiivia? nimim. tapoinko mä sen?


Eläinrääkkäysjutut ei oo kovin hauskoja. :(


Mä vaan ajattelinkin, että mikä olis sopiva annos, että se paskoo koko isännöitsijän kämpän kattoon asti. Olisko kuitenkin toi koirille tarkoitettu parafiiniöljy parempi?

rasse

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:47:29 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 27, 2012, 19:38:29 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:25:00 ip
Asiasta ihan toiseen. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten... Voiko naapurin koira kuolla, jos se syö lihapullia, joiden sisällä on vahvaa ihmisille tarkoitettua laksatiivia? nimim. tapoinko mä sen?


Eläinrääkkäysjutut ei oo kovin hauskoja. :(


Mä vaan ajattelinkin, että mikä olis sopiva annos, että se paskoo koko isännöitsijän kämpän kattoon asti. Olisko kuitenkin toi koirille tarkoitettu parafiiniöljy parempi?


Olis.
Älä kosta eläimelle isäntänsä tyhmyyttä. Vaikka et vissiin IHAN tosissaan ollut?

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: rasse - maaliskuu 27, 2012, 20:15:27 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:47:29 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 27, 2012, 19:38:29 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 27, 2012, 19:25:00 ip
Asiasta ihan toiseen. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten... Voiko naapurin koira kuolla, jos se syö lihapullia, joiden sisällä on vahvaa ihmisille tarkoitettua laksatiivia? nimim. tapoinko mä sen?


Eläinrääkkäysjutut ei oo kovin hauskoja. :(


Mä vaan ajattelinkin, että mikä olis sopiva annos, että se paskoo koko isännöitsijän kämpän kattoon asti. Olisko kuitenkin toi koirille tarkoitettu parafiiniöljy parempi?


Olis.
Älä kosta eläimelle isäntänsä tyhmyyttä. Vaikka et vissiin IHAN tosissaan ollut?


Vituttaa kuitenkin, kun se päästää koiransa vapaana kuseksiin mun pihalle. Parhaimmillaan kusi meidän tuulikaappiin, kun ovi oli hetken auki.

Fat Ali

Koira kuseksii juuri siihen, mihin isäntä/emäntä antaa sen kuseksia. Syötä koiran omistajalle ennemmin se laksatiivi   ;)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

TunturiTiger

Pistän taas kohta tohon aidan pieleen rotanmyrkkyä-lapun. Ainakin viime keväänä se toimi. ...hetken.

rasse

TunturiTiger: "Vituttaa kuitenkin, kun se päästää koiransa vapaana kuseksiin mun pihalle. Parhaimmillaan kusi meidän tuulikaappiin, kun ovi oli hetken auki."

En kyllä ymmärrä tuollaisia koiranomistajia. Tämänkin talon entinen omistaja oli antanut koiransa käydä asioillaan naapurin pihalla, naapurin ollessa pihalla ja katsellut vain itse tyytyväisenä vierestä. Ei kuulemma ollut auttanut sanominen (kertoi tämä naapuri). Mitä tuollaisen koiranomistajan päässä liikkuu?

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: rasse - maaliskuu 28, 2012, 07:33:42 ap
TunturiTiger: "Vituttaa kuitenkin, kun se päästää koiransa vapaana kuseksiin mun pihalle. Parhaimmillaan kusi meidän tuulikaappiin, kun ovi oli hetken auki."

En kyllä ymmärrä tuollaisia koiranomistajia. Tämänkin talon entinen omistaja oli antanut koiransa käydä asioillaan naapurin pihalla, naapurin ollessa pihalla ja katsellut vain itse tyytyväisenä vierestä. Ei kuulemma ollut auttanut sanominen (kertoi tämä naapuri). Mitä tuollaisen koiranomistajan päässä liikkuu?


Onhan noihin lakikin olemassa....
Jos ei sanominen auta, niin sen jälkeen koira on jatkossa käsittääkseni lainsuojaton, jos se ei ole omistajansa pihalla....
Rikosilmoituksen toki voi tehdä ja kysyä samalla posliinisediltä että "saanko mä ampua sen rakin, jos se vielä tulee meidän pihalle?".... Tosin tuo saattaa johtaa mahdollisten ampuma-aseiden lupien peruutukseen....

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

ChIlIDoG

Tuttavalle kävi vasta yksi tapaus missä ChowChow rotuinen koira hyökkäs niiden 6 vuotiaan tytön kimppuun puri molemmista jaloista ja toisesta palan irti. Koira oli naapurin ja irti, hyökkäs täysin yllättäen.

Fat Ali

En väitä, että olisin itsekään mikään täydellinen koiran omistaja, mutta tuollaiset kikkelikasvot, jotka päästää koiransa tarpeilleen toisen tontille, ottaa päähän. Toisena esimerkkinä voi mainita henkilöt, jotka ottavat munanjatkeeksi jonkun "hurjan" rodun ja jättävät eläimen kouluttamatta ---> agressiivinen koira, joka puree kaikkea mikä liikkuu.
Ja vielä nämä tapaukset, jossa ostetaan perheen teinille joku söpö pikkuinen koiranpentu ja hups, vuoden päästä on talossa 40 kg painava rotjake vailla mitään kuria, koska teiniangsti ei angsteissaan ole jaksanut lemmikkiinsä paneutua.

Onhan toki koirissakin luonnevikaisia yksilöitä varmasti joka rodussa, mutta jos koira puree ihmistä / toista koiraa on vika useimmiten hihnan toisessa päässä. Koira on laumaeläin, joka tarvitsee johtajan pysyäkseen ruodussa.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

ChIlIDoG

Ei sillä rodulla merkitystä oli se ns. "hurja" tai ei. Kouluttamaton koira on aina kouluttamaton koira. Ja ison koiran purema on aina pahempi kuin pienen. esim. kultainen noutaja vs. staffi.

Quini



No höpöpöpö mr frost... Ei ole koira lainsuojaton. Sakkojuttu voi olla jos toisen maalla kulkee, mutta thats it.  Ja kyllä - on pian aika hupaa aseluville jos höpiset kummia aseitten käyttötarkoituksesta. Taitaa olla parempi, että jätät lainopillisten neuvojen antamisen muille  :)

ChIlIDoG

Ja tais olla vielä niin että mikään laki ei velvoita lopettamaan koiraa vaikka puree ihmistä. Tosin asia taitaa muuttua jos pureminen on toistuvaa.

Ja koiran omistajahan on vastuussa koiran tekemisistä vaikka olisi aidatulla pihalla varoitus kyltteineen päivineen.

Fat Ali

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - maaliskuu 28, 2012, 18:32:59 ip
Ei sillä rodulla merkitystä oli se ns. "hurja" tai ei. Kouluttamaton koira on aina kouluttamaton koira. Ja ison koiran purema on aina pahempi kuin pienen. esim. kultainen noutaja vs. staffi.


Juurikin näin. Rotu kuin rotu on p....mainen jos ei kouluteta mitenkään. Tuossa oli vain se pointti, että yleensä nämä ns. munanjatke koirat ovat mallia Pitbull, Rottweiler tai vastaavia.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.