maaliskuu 28, 2024, 10:42:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilin poltteessa - Jäsenlehti

Aloittaja wille, huhtikuu 22, 2013, 20:41:55 ip

« edellinen - seuraava »

Pavla

Täälläkin odotetaan lehteä aika innokkaasti!  ;D

ottulo

Kitistään nyt sen verran, että jos Facebook ym eivät ole yhdistyksen virallisia tiedotuskanavia, niin olisi olettanut ensimmäisen maininnan uuden lehden ilmestymisestä lähiaikoina olevan tässä ketjussa. Eipä ollut, vaan ilmeisesti Youtubessa???

Tulossa kuitenkin, ja hyvää mainosta yhdistykselle esiintyminen tuubissakin!

PP

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 25, 2018, 21:44:52 ip
Kitistään nyt sen verran, että jos Facebook ym eivät ole yhdistyksen virallisia tiedotuskanavia, niin olisi olettanut ensimmäisen maininnan uuden lehden ilmestymisestä lähiaikoina olevan tässä ketjussa. Eipä ollut, vaan ilmeisesti Youtubessa???

Tulossa kuitenkin, ja hyvää mainosta yhdistykselle esiintyminen tuubissakin!


Saa kitistä. Tuo ao. fb-sivu on virallinen yhdistyksen sivu, samoj instagram-tili. Lehti tuli noihin ensin, sitten tubeen, sikäli kun järjestyksellä on väliä. Tube on tietysti Ilkan henk. koht. kanava, mutta saahan sielläkin puhua yhdistyksestä. Mitään virallisuus/tärkeysjärjestystä meillä ei ole. Täällä foorumilla pyörii nykyään murto-osa siitä väkimäärästä, mikä fb:ssä näkee meidän jutut.

https://www.facebook.com/chiliyhdistys/
https://www.instagram.com/suomenchiliyhdistys/

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 25, 2018, 21:44:52 ip
Kitistään nyt sen verran, että jos Facebook ym eivät ole yhdistyksen virallisia tiedotuskanavia, niin olisi olettanut ensimmäisen maininnan uuden lehden ilmestymisestä lähiaikoina olevan tässä ketjussa. Eipä ollut, vaan ilmeisesti Youtubessa???

Tulossa kuitenkin, ja hyvää mainosta yhdistykselle esiintyminen tuubissakin!


Omasta puolestani (koska minä videon julkaisin) voin sanoa, ettei video ollut yhdistyksen virallinen tiedote, vaan pelkästään oma henkilökohtainen videoni, jonka julkaisin "omin luvin" eikä yhdistyksen nimissä. Ja tosiaan kuten PP mainitsi, ensin se julkaistiin tuli noihin, sitten vasta laitoin tubeen. Mikäli sillä järjestyksellä on tosiaan väliä. Ja saa kitistä :)

PP

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - huhtikuu 26, 2018, 11:47:15 ap
Omasta puolestani (koska minä videon julkaisin) voin sanoa, ettei video ollut yhdistyksen virallinen tiedote, vaan pelkästään oma henkilökohtainen videoni, jonka julkaisin "omin luvin" eikä yhdistyksen nimissä. Ja tosiaan kuten PP mainitsi, ensin se julkaistiin tuli noihin, sitten vasta laitoin tubeen. Mikäli sillä järjestyksellä on tosiaan väliä. Ja saa kitistä :)


Toisaalta kaikki hallituksen jäsenet voidaan nähdä yhdityksen virallisina edustajina, jos niin halutaan ja tulkitaan. "Omin luvin" periaatteessa teknisesti, mutta on se aika virallista, kun takana on 1200 kpl yhdistyksen omistamia lehtiä. ;D

MRgreen

Hallitus vaihtoon! Uudet vaalit! Veljet, barrikadeille! Alas sortovalta!

PP

Ei muuta kuin keräätte reilut 80 nimeä, niin saatte tämän häröporukan vaihtoon ja pääsette itse hommiin.  ;D :D

LainausYlimääräinen kokous pidetään, kun yhdistyksen kokous niin päättää tai kun hallitus siihen katsoo olevan aihetta tai kun vähintään kymmenesosa (1/10) yhdistyksen äänioikeutetuista jäsenistä sitä hallitukselta erityisesti ilmoitettua asiaa varten kirjallisesti vaatii.


Noin vakavasti ottaen: hallitus ottaa ilolla vastaa hallituksen ulkopuolisia vapaahtoisia hoitamaan juoksevia töitä ja kesän tapahtumia.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 26, 2018, 01:35:06 ap
Tuo ao. fb-sivu on virallinen yhdistyksen sivu, samoj instagram-tili. Lehti tuli noihin ensin, sitten tubeen, sikäli kun järjestyksellä on väliä.


Tunnustetaan sellainen lapsus, että sekoitin täällä foorumilla pyörineen keskustelun Facen Chilifoorumi.fi-ryhmästä tähän, joten sikäli meni pieleen, ja näemmä "ilmestymisjärjestyksenkin" kannalta.

Ilmeisesti Facebookin algoritmien ansiosta tuota Chiliyhdistys-ryhmän viestiä ei tainnut mun silmiin tulla ollenkaan ennen kuin nyt ryhmän sivun erikseen avasin, vaikka samalla tavalla olen sitäkin sivua seurannut kuin muita. Pyydän siis anteeksi turhaa kitinää ja toivon, että huomio kiinnitetään enemmän mun aiemman viestin lopussa olleeseen positiivisempaan palautteeseen.  :)

MRgreen

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 26, 2018, 21:09:55 ip
Ei muuta kuin keräätte reilut 80 nimeä, niin saatte tämän häröporukan vaihtoon ja pääsette itse hommiin.  ;D :D

LainausYlimääräinen kokous pidetään, kun yhdistyksen kokous niin päättää tai kun hallitus siihen katsoo olevan aihetta tai kun vähintään kymmenesosa (1/10) yhdistyksen äänioikeutetuista jäsenistä sitä hallitukselta erityisesti ilmoitettua asiaa varten kirjallisesti vaatii.


Noin vakavasti ottaen: hallitus ottaa ilolla vastaa hallituksen ulkopuolisia vapaahtoisia hoitamaan juoksevia töitä ja kesän tapahtumia.


Elä kimpaannu, emmää tosissaan. Vapaaehtoisia vaan hommiin kurttuulia edistämään!

PP

Lainaus käyttäjältä: MRgreen - huhtikuu 27, 2018, 08:43:02 ap
Elä kimpaannu, emmää tosissaan. Vapaaehtoisia vaan hommiin kurttuulia edistämään!


Eikö ollut tarpeeksi hymiötä kertomaan, ettei tässä ole kukaan tosissaan? ;D

MRgreen

No toveri, rauhaa ja rakkautta! Mä olen humoristi, tosin huumoriani ymmärtää monesti vain minä  :-\ Kyllä oli hymiöitä  :thumbup: Siksi läppä

Huru-ukko

En halua kitistä, mutta nöyrimmiten kysyn joko lehti on postissa, ei täällä ole näkynyt vielä ? :).

PP

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - toukokuu 01, 2018, 15:49:20 ip
En halua kitistä, mutta nöyrimmiten kysyn joko lehti on postissa, ei täällä ole näkynyt vielä ? :).


On. Pitäisi näkyä siellä välillä torstai - ensi viikon maanantaina riippuen Postin laiskuudesta.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 01, 2018, 23:20:20 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - toukokuu 01, 2018, 15:49:20 ip
En halua kitistä, mutta nöyrimmiten kysyn joko lehti on postissa, ei täällä ole näkynyt vielä ? :).


On. Pitäisi näkyä siellä välillä torstai - ensi viikon maanantaina riippuen Postin laiskuudesta.

JIHUU 8) :D :D.

Whili


sorrii

toukokuu 02, 2018, 12:08:24 ip #255 Viimeisin muokkaus: toukokuu 02, 2018, 13:40:48 ip käyttäjältä sorrii
Varmaan se täti kävelee Peltolammille jo ensi viikoksi ...  :-\

Edit: Ketterä postimummo: Käveli 2 tunnissa Viinikasta Peltsuun  :o
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

PP

Tänään tämä on tainnut tulla monelle?

jussa

Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 04, 2018, 15:40:34 ip
Tänään tämä on tainnut tulla monelle?


Jep, Hervannassa luukku kolahti ja innolla olen lehteä lueskelllut!  :thumbup:
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

DiscoKai


Huru-ukko