toukokuu 14, 2024, 07:25:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Rosepippuri

Aloittaja Atheos__, huhtikuu 19, 2012, 17:46:27 ip

« edellinen - seuraava »

Atheos__




Tälläinen löytyy ikkunalaudalta, eli Rosepippuri. Hidas on kasvamaan, yksilöllä ikää noin kaksi vuotta. Idätetty metodilla kourallinen pippureita multaan ja odottelemaan. Itää hyvin ihan kaupan Rosepippuripurkin sisällöstä.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Aku

Ilmeisesti hieman huono itävyys kuitenkin kaupan mausteeksi tarkotetuista? Omat kokeilut vetivät homeeseen alta aikayksikön. Kesällä kun purkit saa ulos, voisi kokeilla taas uudestaan :)

ingeniero

Pitääkin kokeilla, ostin vähän aikaa sitten kovin tuoreen oloisia rosepippureita muutaman sata grammaa ku halvalla sai ;D

Sit voi painua sinne, missä pippuri kasvaa.

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: ABK - huhtikuu 19, 2012, 19:04:50 ip
Ilmeisesti hieman huono itävyys kuitenkin kaupan mausteeksi tarkotetuista? Omat kokeilut vetivät homeeseen alta aikayksikön. Kesällä kun purkit saa ulos, voisi kokeilla taas uudestaan :)


Kaksi kertaa olen kokeillut kaupan pippureista ja 50% on itävyys ollut. Helposti kyllä homehtuu.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

chilimieli

Hyvä on ollut itsellä itävyys. Itsellä on myös yksi kasvamassa. ;)

11-13

Mitäs tollaiselle pippurille sitten pitää tehdä kun se on kypsynyt? Onko se ihan jees heittää heti ruuansekaan, vai pitääkö se kuivattaa ensin. Jos pitää, niin miten se onnistuu?