maaliskuu 28, 2024, 10:37:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


chili shot

Aloittaja jalapeno jake, lokakuu 07, 2008, 23:57:54 ip

« edellinen - seuraava »

KonZa^^

Kun tekee salmaria, niin itselle on neuvottu laittamaan pullo suljettuna astianpesukoneeseen. Lämpiää mukavasti ja saa herkkua nopeammin.

Sinttis

Lainaus käyttäjältä: KonZa^^ - marraskuu 22, 2010, 14:52:10 ip
Kun tekee salmaria, niin itselle on neuvottu laittamaan pullo suljettuna astianpesukoneeseen. Lämpiää mukavasti ja saa herkkua nopeammin.


Yks tuttu baarimikko taas sanoi, että toi toimii parhaiten baarien pesukoneissa, jotka ilmeisesti pesee nopeemmin ja kuumemmalla kuin kotikoneet. Sisu Hornalle taas kuulin semmosen vinkin, että ne jauhetaan ja liotetaan tilkkaan keitettyä vettä.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Tautologi - marraskuu 19, 2010, 22:19:02 ip
Itse värkkäsin juuri äsken tällaisen:

Kaamoksen Tappaja

2 dl 60% Koskenkorva vodkaa
1 dl möyhennettyä chilikaupan nagakiukkua

Valmistaminen on helppoa. Kaadetaan vodka astiaan, sekoitetaan kiukku sekaan, poistetaan etiketit epäilyttävyyden lisäämiseksi ja kaadetaan kiukkuinen vodka takaisin. Liukeneminen oli aika hidasta, joten kiukku kannattaa möyhiä tosi hienoksi jauhoksi. Kuumentamalla liukenisi nopeammin, mut itse en lähtisi 60% viinaa keittelemään, menee kuitenkin pilalle. Mun mielestäni on aika hyvä sekoitussuhde, toi on salmiakkisen ja ihan vähän vodkaisen makuista ja potkua on kunnolla, mut silti pysyy ihan naukkailtavana.


Korvaa edellisen iloliemi vaikka Stroh 60%:lla. Ja desi nagaa pulloon - ja AVOT! Se on siinä! Aivan ultimaattinen Reaktori(tm). Niin uskon. Suunnilleen kamalin mahdollinen drinkki. Juhlaväki viettää loppuillan takuuvarmasti pöntöllä. Eli ei hassumpaa...

Bananaman

laitoin itse:
1kpl Red Caribean Habanero
1kpl 0,7l Koskenkorva

Ollut muhimassa nyt 2 viikkoa. Täytyy sanoa mausta, että harmillisen vähän maistuu haban hedelmäisyys ja tulisuudeltaan juuri sellainen, että tarjoaisin vasta-alkajallekin.
Voisi kyllä jatkojalostaa, jos vaikka heittäis vielä toisenkin haban tonne pulloon.