maaliskuu 28, 2024, 14:27:01 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Now playing-topic :)

Aloittaja Matti The Wiherpeukalo, elokuu 23, 2005, 16:15:35 ip

« edellinen - seuraava »

Matti The Wiherpeukalo

Np:
Vähän laptop reggaeta. Jahtarin sivuilta.
Disrupt - Arcade addict
Mikey Murka - Sensi addict



Kool.

Pertsa

impaled nazarene-pro patria finlandia. jestas minkä levyn on poijaat saanu aikaan, nyt soi something sinister ja paremmaksi menee kokoajan, tätä nannaa tulee vielä 12 biisin verran!!
Meillä määrää Nainen!

Pajasuo

1200 micrograms - acid for nothing
Suora ryhti suomen metsän, selkäranka talouden

JyriT

Ensikuuntelussa tuore Samaelin Era One tupla-CD.
Hieman on tyyli muuttunu sitten Macabre Operetan..
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Pertsa

cannibal corpse ja ekaa kertaa levy nimeltä kill. paljon on bändi muuttunut sitten tomb of the mutilatedin mutta samanlaista, asenteella tehtyä RAAKAA death metallia pojat vääntää edelleen. nyt soi biisi purifacation by fire ja viimeistään tässä vaiheessa alkaa moshaus 8)
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

mortiis:the stargate. jos haluaa kuulla hyvää fiilistely musiikkkia niin kannattaa hommata jokin mortiisin vanhemmista levyistä(esim. keiser av en dimension utjent , crypt of the wizard tai the stargate)vielä kun yrittää samalla ymmärtää herra mortiisia niin soppa on valmis, suoraan sanoen nerokasta musiikkia. nyt soi army of conquest-the warfare(ever onwards) ja lähes tippa tulee linssiin...
Meillä määrää Nainen!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"mortiis:the stargate. jos haluaa kuulla hyvää fiilistely musiikkkia niin kannattaa hommata jokin mortiisin vanhemmista levyistä(esim. keiser av en dimension utjent , crypt of the wizard tai the stargate)vielä kun yrittää samalla ymmärtää herra mortiisia niin soppa on valmis, suoraan sanoen nerokasta musiikkia. nyt soi army of conquest-the warfare(ever onwards) ja lähes tippa tulee linssiin...


Mainion "gootti"sarjakuva Nemin päähahmo on Mortiis-fani... Kyseistä bändiä vielä itse kuulematta kysäisenkin jotta miten tuo suhtautuu sellaisiin kotimaisiin metalliliiton akteihin kuin Bodomin lapset, sun muut... Eli millaista kamaa tiedossa tutkittavakseni..? :)

Pertsa

vanhempi mortiis on aika hidasta,"orkesterimaista", laulua aika vähän. mitä nyt herra murisee aina välillä. jotkut biisit todella pitkiä, eri osista koottuja tunnelmapaloja. entinen tatuoijani tykkäsi soittaa ko.artistin tuotantoa luodessaan..musiikki on selvästi tehty mielialojen mukaan, rehellistä ja suoraan sydämestä!
bodomin poikien musiikista olen aina pitänyt, semmoista blackdeathmetallimaista, nopeaa ja myös melodisiakin paloja mukana. olin viimekesän rockperryssä järjestyksenvalvojana päälavalla ja bodomin aloittaessa nappasin hyvän"tähystyspaikan"lavan reunasta...tsiisus mikä fiilis kun herra laiho huutaa melkein vieressä, taisin siinä itsekin näyttää muutamia pedonmerkkejä yleisölle ja unohtaa hetkeksi vartointihommat. :lol:
Meillä määrää Nainen!

Toivo

Bon jovi, nightwish ja abba soivat nytten.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "toivo"Bon jovi, nightwish ja abba soivat nytten.


Muinoin, kun olin operoitavana sairaalassa, huomasin, että Bon Jovi kuulostaa paljon paremmalta, kun on itse lääkityksen alaisena  :lol:

JyriT

Nyt täällä mennään Tiamatin tahdissa, biisinä Mountain Of Doom joka on julkaistu 1994 levyllä The sleeping Beauty (live in Israel)..
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Pertsa

therion. albumi on sirius b ja biisinä son of the sun. ko. bändin tuotantoa voi suositella kaikille, kerrassaan loistavaa musiikkia!!!!
Meillä määrää Nainen!

Sahkolaite

Puutarhurin multaiset kädet.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Routasydän"http://www.last.fm/user/Sahkolaite/

Siitä vaan kurkkimaan musamakuani.


ei paha ja näytti sieltä catameniakin löytyvän. tuo verjnuarmu on mielestäni loistava orkesteri. eräät ystäväni jotka eivät metallista pahemmin edes piittaa ovat tykästyneet verjnuarmuun samointein...samoin kävi aikoinaan myös ajattaran kohdalla :D
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

therion ja lepaca kliffoth. jännää kuinka löytää jonkun bändin uudelleen ja rupeaa kuuntelemaan sitä kunnolla, joskus menee viikko putkeen sitä yhtä ja samaa kunnes taas muistaa jonkun toisen bändin ja kaivaa levyt esiin....seuraavaksi ehkä emperor, tai enochian crescent.
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

catamenian uusin: locationcold, biisi on gallery of fear. voi taatana ku mennään ja lujaa. mielestäni melodisen blackin parhaimmistoa, tästä bändistä olen aina pitänyt ja eskhata on ollut levy ylitse muiden...kunnes tämä astui samalle viivalle. ehkä edeltäjiänsä enemmän deathmetal vaikutteita mukana..
Meillä määrää Nainen!

Ona P

Täällä tuntuu soivan kokoajan Dropkick Murphy's
Mikähän siinäki on...
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Sahkolaite

Last played: impaled nazarene - Urgent Need To Kill

Np: mayhem - pagan fears

Next play: Flogging molly - if I ever leave this place alive
Puutarhurin multaiset kädet.

the m


Ona P

Choking Vitctim!!!!
Crack Rock Steady

Loisto sanat ja kiva rytmi :)
pera la cosa que me gusta mas es panochita....