maaliskuu 29, 2024, 08:47:40 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Puhdasta kapsaisiinia 10€/10g.

Aloittaja nebulus, marraskuu 17, 2009, 12:47:03 ip

« edellinen - seuraava »

Starwhite


Janne

Mä olen vähän sitä mieltä että olis parempi kun tätä ei sais mistään :P
Aika hazardia kamaa, hengityksen lamaantuminen ei liene mahdoton vaihtoehto kun kapsaisiinikristallien kanssa alkaa touhuta.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Herpiili

Onpahan näköjään tuo makeutusaineet.com kadonnut, kuten "yritysryppään" muutkin sivustot.

Ryhis

maaliskuu 24, 2010, 09:02:52 ap #23 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 24, 2010, 19:15:00 ip käyttäjältä Räyhäkäs
Pikkurikokset ei kannata. Tekijäjannukin on huomannut, että casflown pystyy maksimoimaan ihan perinteisin "panttipullo ja naru"-virityksin.

Eurolla gee - ja paaaaaskat.

10 rock kuten PIKKU G asian tiesi kertoa..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

chilimieli

Mitähän maksaa raakaaineet tuon määrän valmistamiseen? Ei kuulosta kovin  toimivalta idealta myydä puhdasta kapsaisiinia noin halvalla, todennäköisesti mitättömän pieniä määriä, jotka riittää asiakkaasta riippumatta ikuisuuden käytössä.

Neutroni

Lainaus käyttäjältä: chilimieli - maaliskuu 24, 2010, 15:44:34 ip
Mitähän maksaa raakaaineet tuon määrän valmistamiseen? Ei kuulosta kovin  toimivalta idealta myydä puhdasta kapsaisiinia noin halvalla, todennäköisesti mitättömän pieniä määriä, jotka riittää asiakkaasta riippumatta ikuisuuden käytössä.


Jos Naga Morichissa on 800000 scovillea, eli 5 % kapsaisiiniä ja se maksaa pienerissä 50 E/kilo, kapsaisiinigramman hinnaksi tulee juuri tuo euro. Jos teollisia määriä tavoitellaan, tehotuotantoannuumeissa kapsaisiini on selvästi halvempaa. Erotteluprosessikaan ei vaikuttanut erityisen ihmeelliseltä ja kalliilta teollisessa mittakaavassa toteutettavaksi. Luulen, että tuossa 10 E/10 g -hinnoittelussa katteet ovat liiketaloudellisesti järkeviä, kun taas brändituotteille lätkäistään mielipuolinen ylihinta.