toukokuu 12, 2024, 13:08:29 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uusi Chilipää

Aloittaja unenkuva, heinäkuu 17, 2012, 20:45:16 ip

« edellinen - seuraava »

unenkuva


Tänä keväänä harrastuksen aloittanut Chilipää! Tällä hetkellä 7 kasvia tulossa. Hyvin ovat vielä pieniä, koska tein aluksi käytännössä kaiken mahdollisen väärin  :D :D  Kun sitten kasvu "jostain kumman syystä" ei edistynyt, otin ja selasin pari päivää nettiä, ja tämäkin foorum kovassa käytössä.

Nyt luulisin tietäväni ainakin perusteet kasvatuksesta ja intoa entistä enemmän.

Jani M

Kantapään kautta se taito tulee, ei tekstistä. Teksti on hyvä apu kyllä, mutta vaikka kuinka lukisi näitä juttuja täältä kokeilematta itse, ei opi tasan yhtään mitään. Tervetuloa foorumille!

Nipsu


unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Jarok - heinäkuu 17, 2012, 21:19:50 ip
Kantapään kautta se taito tulee, ei tekstistä. Teksti on hyvä apu kyllä, mutta vaikka kuinka lukisi näitä juttuja täältä kokeilematta itse, ei opi tasan yhtään mitään. Tervetuloa foorumille!


Eikös se nimenomaan ollut kantapään kautta oppimista kun tein pitkälti kaiken väärin ja otin opikseni ;)

Nyt kasvit voivat jo paremmin ja selkeästi virkustuneet :)

Whili

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - heinäkuu 18, 2012, 08:20:41 ap
Lainaus käyttäjältä: Jarok - heinäkuu 17, 2012, 21:19:50 ip
Kantapään kautta se taito tulee, ei tekstistä. Teksti on hyvä apu kyllä, mutta vaikka kuinka lukisi näitä juttuja täältä kokeilematta itse, ei opi tasan yhtään mitään. Tervetuloa foorumille!


Eikös se nimenomaan ollut kantapään kautta oppimista kun tein pitkälti kaiken väärin ja otin opikseni ;)

Nyt kasvit voivat jo paremmin ja selkeästi virkustuneet :)


Tervetuloa foorumille

Juups, kokeilemalla kaikki onnistuu, ja kun vielä lueskelee oikeita ohjeita  ;D
Täältä löytyy aikas hyvin perustietoa, foorumin tekstiin ei pidä aivan sokeasti luottaa.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 18, 2012, 08:26:11 ap
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - heinäkuu 18, 2012, 08:20:41 ap
Lainaus käyttäjältä: Jarok - heinäkuu 17, 2012, 21:19:50 ip
Kantapään kautta se taito tulee, ei tekstistä. Teksti on hyvä apu kyllä, mutta vaikka kuinka lukisi näitä juttuja täältä kokeilematta itse, ei opi tasan yhtään mitään. Tervetuloa foorumille!


Eikös se nimenomaan ollut kantapään kautta oppimista kun tein pitkälti kaiken väärin ja otin opikseni ;)

Nyt kasvit voivat jo paremmin ja selkeästi virkustuneet :)


Tervetuloa foorumille

Juups, kokeilemalla kaikki onnistuu, ja kun vielä lueskelee oikeita ohjeita  ;D
Täältä löytyy aikas hyvin perustietoa, foorumin tekstiin ei pidä aivan sokeasti luottaa.



Infernochili löytyy kirjanmerkeistäni ;)

Tiemuh

Tietoa on. Täytyy vaan suodattaa siitä se käyttökelpoinen. Terve tulemasta.