huhtikuu 19, 2024, 06:48:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

Xbow

syyskuu 20, 2012, 18:47:37 ip #160 Viimeisin muokkaus: syyskuu 20, 2012, 19:45:58 ip käyttäjältä Xbow
Lainaus käyttäjältä: hpne - syyskuu 20, 2012, 06:52:31 ap
Myös itselläni näkyi olevan jäsenkortissa viimeinen voimassaolopäivä 31.8.2012. Olen maksanut jäsenmaksun kesäkuussa. Kiitokset hälle, joka käy asian korjaamassa  :)

Tuossa on se probleema, että uuteen järjestelmään alkoi tulemaan suorituksia 30.7. lähtien. Jonkun pitää varmaan enempi-vähempi manuaalisesti hakea touko-heinäkuun tiedot pankista tjsp. Mulla ei chiliyhdistyksen tilille oo mitään asiaa :p Laitoin viestiä kuitenkin asian tiimoilta :)

Edit: Muutkin saavat maksaa kyllä, niin halutessaan :) Viitenumero sekä tilinumero löytyy chiliyhdistyksen sivuilta "Jäsenille->Omat tiedot->Jäsenmaksut".

Edit2: Suorituksia on tipahdellut kyllä tämänkin kuun aikana kohtuu paljon. Kiitokset kaikille tuesta :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Xbow - syyskuu 20, 2012, 18:47:37 ip
Edit: Muutkin saavat maksaa kyllä, niin halutessaan :) Viitenumero sekä tilinumero löytyy chiliyhdistyksen sivuilta "Jäsenille->Omat tiedot->Jäsenmaksut".


Höpö höpö! Ei miulla siellä ainakaan näy tuota yhdistyksen tilinumeroa, kaikki muut tarvittavat tiedot kyllä näkyy. Vai lieneekö tämä vain joku uuden jäsenen ongelma?

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - syyskuu 20, 2012, 20:55:31 ip
Lainaus käyttäjältä: Xbow - syyskuu 20, 2012, 18:47:37 ip
Edit: Muutkin saavat maksaa kyllä, niin halutessaan :) Viitenumero sekä tilinumero löytyy chiliyhdistyksen sivuilta "Jäsenille->Omat tiedot->Jäsenmaksut".


Höpö höpö! Ei miulla siellä ainakaan näy tuota yhdistyksen tilinumeroa, kaikki muut tarvittavat tiedot kyllä näkyy. Vai lieneekö tämä vain joku uuden jäsenen ongelma?

Höpsö Höpsö  ;)
Jäsenille
Omat tiedot
Jäsenmaksut
> Klikkaa maksunumeroa
--> Avautuu lasku, jonka voi vaikkapa tulostaa.

Tulevaisuudessa ei tarvinne enää jumpata näiden ongelmien kanssa, jos jäsenistö hyväksyy vuosittaisen jäsenmaksun. Silloin lähtee kaikille vuodenvaihteessa paperinen lasku.

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Xbow

syyskuu 20, 2012, 22:20:28 ip #163 Viimeisin muokkaus: syyskuu 20, 2012, 22:25:37 ip käyttäjältä Xbow
Kun klikkaa laskun linkkiä, niin pitäisi avautua itse lasku. Laskusivun yläosassa tosiaan on muut tiedot, paitsi tilinumero. Alhaalla tilinsiirto/regering lomakeessa ( pitää scrollata ) löytyy ainakin minulla tilinumero, mikä on oikein.

P.s. Muistakaa laittaa viitenumero oikein maksaessanne. Mielellään vuoden 2012 laskun, koska muuten voi myöhemmin tulla sotkua.

Edit: Siirtelen niitä suoritustietoja taas ensi viikolla uudestaan pariin otteeseen ja sen jälkeen pitäisi näkyä päivitetyt tiedot chiliyhdistyksen sivulla :) Ilmoittelen täällä sitten. Nyt näkyy 18.9. kirjautuneet suoritukset, chiliyhdistys kiittää tuesta :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Xbow - syyskuu 20, 2012, 22:20:28 ip
Alhaalla tilinsiirto/regering lomakeessa ( pitää scrollata ) löytyy ainakin minulla tilinumero, mikä on oikein.


(No en scrollannut.)  ;D

shp

syyskuu 26, 2012, 20:00:50 ip #165 Viimeisin muokkaus: syyskuu 26, 2012, 20:17:11 ip käyttäjältä shp
Onkos siel joku käyny kännipäissään "siivoomassa" oikeudet kuntoon? Kun ei kuulemma ole oikeuksia selata omia jäsenmaksutietoja. Samalla lähteny kaikki muutkin.  :P
Edit: näemmä selain on jumissa, toisella näkyy omat tiedot kaiiki.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Xbow

Muutamia laskuja oli maksettu, viimeisimmän pvm 25.9 :) Mikäli tunnet piston sydämessä tai muuten vaan olet sillä tuulella niin saa maksaa.

Mikäli jotain ongelmia, niin voi lähettää yksityisviestiä allekirjoittaneelle. Yritän katsoa, jos kerkeen.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Xbow

Päivitin taas jotain jäsenmaksuja. 2.10. oli viimeisimmän näkyvän suorituksen kirjauspvm.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

HerraDI

Mikä lie laskutusjärjestelmän tila tällä hetkellä ? Itse en ole vastaanottanut laskua tälle vuodelle vaikka sen voisin kannatus mielessä maksaa. Jos mahdollisuus on maksaa vain yhdistyksen sivuilta itse tulostamalla lapulla niin uskoisin että moni unohtaa koko laskun.

P.S Henkilökohtaisesti ei tule käytyä yhdistyksen sivuilla kun chilifoorumilta löytyy tieto nopeammin ja varmemmin.

TunturiTiger

Tällä hetkellä juurikin kyseinen tapa lienee ainoa. Toivottavasti asiaan saadaan pikainen muutos uuden laskutustavan, reskontraohjelmiston ja uusien nettisivujen myötä. Pahoittelen asian hankaluutta ja pahuksen sekavia sivuja.

jaolsten

Moi!

Laskutusjärjestelmä uudistuu ensi vuodeksi, kun esimerkiksi laskutuskausi muuttuu kalenterivuosittaiseksi. Joka vuoden alussa lähetetään jäsenistölle paperilaskut. Tänä vuonna liittyneet (ja jäsenmaksunsa maksaneet) saavat ensi vuoden jäsenyyden joko halvemmalla tai ilmaiseksi. Tarkka malli esitetään kunhan kiireet ja epäselvyydet hellittää.  :D

P.S. sekavat sivut ovat saaneet tunkiokomennuksen, uudet sivustot ovat jo hankinnassa. Tästäkin lisätietoa kunhan hankaluudet ja pahuksen sekavat jutut helpottaa.   ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Xbow

Kun tilanne on mitä on, niin pollailen edelleen suorituksia ja päivittelen 'laskuja' ( NOIN kerran viikossa ), siirrellen niitä chiliyhdistyksen palvelimeen, sekä toisinaan generoin "uusia" laskuja chiliyhdistyksen järjestelmään siten, että jäsenillä on edellytykset maksaa laskunsa.  28.10 taisi olla viimeisin chiliyhdistyksen järjestelmään siirretty suoritus.

Mikäli haluatte tukea chiliyhdistystä, muistakaa laittaa viitenumero oikein. Toinen asia on, että "lasku" ilmestyy sivulle manuaalisen toiminnon jälkeen, mikäli "eräpäivä" on riittävän lähellä.

Mitä hyötyä tästä? Ainakin sen verran, että saa jäsenkortin tulostettua mikäli ei tiedot satu olemaan sekaisin.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

hpne

Lainaus käyttäjältä: Xbow - syyskuu 20, 2012, 18:47:37 ip
Lainaus käyttäjältä: hpne - syyskuu 20, 2012, 06:52:31 ap
Myös itselläni näkyi olevan jäsenkortissa viimeinen voimassaolopäivä 31.8.2012. Olen maksanut jäsenmaksun kesäkuussa. Kiitokset hälle, joka käy asian korjaamassa  :)

Tuossa on se probleema, että uuteen järjestelmään alkoi tulemaan suorituksia 30.7. lähtien. Jonkun pitää varmaan enempi-vähempi manuaalisesti hakea touko-heinäkuun tiedot pankista tjsp. Mulla ei chiliyhdistyksen tilille oo mitään asiaa :p Laitoin viestiä kuitenkin asian tiimoilta :)

Edit: Muutkin saavat maksaa kyllä, niin halutessaan :) Viitenumero sekä tilinumero löytyy chiliyhdistyksen sivuilta "Jäsenille->Omat tiedot->Jäsenmaksut".

Edit2: Suorituksia on tipahdellut kyllä tämänkin kuun aikana kohtuu paljon. Kiitokset kaikille tuesta :)


Mieluusti käyttäisin alennuksia hyväkseni, mutta kun vieläkin kortissa on viimeinen voimassaolopäivä elokuun lopussa. Laittelin asiasta myös s-postia yhdistykseen joitakin aikoja sitten. En tahtoisi aiheuttaa minkäänsortin kipua kenenkään ahteriin, mutta elintärkeiden elintarvikkeiden varastot alkavat kohta olla lopuillaan  ::)

hpne

Korttini on nyt ajan tasalla. Kiitoksia Xbow!

bobster

Moro. Uusi jäsen, joka odottelee liittymiskirjettä ja muutamia siemeniä. Akuuttina toiveena olis Naga morich siemeniä. On tietysti kornia esittää lahjatoiveita, mutta ymmärrätte varmaan :) T:nro 2285
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

bobster

Ei enää mitään. Asia selvis. Ylläreitä vaan. ;D
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

TatuH

Hei, jäin tässä uutena jäsenenä miettimään että miten saisin sen alennuksen esim chilikaupasta kun noita jäsenkortteja ei päivitellä kauhean nopeasti? Maksoin siis jäsenmaksun jo 8.12.2012. Olisi kiva saada tilaus sisään ja chilit kasvamaan  :)

Huru-ukko

tammikuu 05, 2013, 20:57:26 ip #177 Viimeisin muokkaus: tammikuu 05, 2013, 21:04:43 ip käyttäjältä Huru-ukko
Kärsä on aika lepsu hinnoissaan, joten kokeile tinkiä.... Postimyynnissä yhteen lähetykseen Kärsä laittoi jotain multaravinetta vahingossa. Lupasin maksaakkin niin ei kuulemma tarvinnut...En jaksanut silloin tingata enempää...
Itse maksoin jäsenmaksun vuosi sitten enkä ole nähnyt edes koko jäsenkorttia....
Enkä muuten tämän vuoden jäsenmaksuakaan ole postista hokannut.... Mutta en sitäkään vinkumaan rupea enempää. Sitä ei makseta, mitä ei osata pyytää tai laskuttaa. Ja onhan hän  sen paperilaskun luvannut toimittaa  ;). Eli tulee ajallaan kai.                           

Janne

Lainaus käyttäjältä: TatuH - tammikuu 05, 2013, 20:12:07 ip
Hei, jäin tässä uutena jäsenenä miettimään että miten saisin sen alennuksen esim chilikaupasta kun noita jäsenkortteja ei päivitellä kauhean nopeasti? Maksoin siis jäsenmaksun jo 8.12.2012. Olisi kiva saada tilaus sisään ja chilit kasvamaan  :)

Pistää tilaukseen lisätiedoiksi infoa jäsenyydestään niin bonus hoituu mukaan.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Reijo.H

Uusi jäsen ja missasin eräpäivän reilu viikolla, maksettu kuitenkin 10.1.2013, kuinka usein manuaalipäivityksiä tehdään tällä hetkellä, jäsenkortissa näkyy olevan vielä huuhaata voimassaolon suhteen.

Omahan moka tuossa oli, ja toisaalta eipä tuosta ole kuin reilu viikko kun maksoin, taidan turhaan täällä hätäillä..