maaliskuu 29, 2024, 07:02:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilifest Finland 2012 TALKOOVÄKEÄ TARVITAAN!

Aloittaja TunturiTiger, huhtikuu 15, 2012, 16:11:28 ip

« edellinen - seuraava »

Macex

INFFOOT HALUAVAT HUOM.!!!

Ilmottautumiset mulle, jos joku ei sitä vielä huomannut etusivulta. Tilaa on vielä, kun vain yksi ihminen on minun lisäkseni siihen ilmottautunut.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 03, 2012, 13:17:58 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 24, 2012, 22:13:45 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 24, 2012, 09:43:16 ap
Talkoo väkeä tarvitaan ja paljon! Kaikki vapaaehtoiset voivat ilmoittaa ensimmäisessä viestissä oleville alueiden vastuuhenkilöille halukkuutensa. Kaikki halukkaan sijoitetaan tietenkin mahdollisuuksien mukaan haluamiinsa hommiin.
Laita nyt sinne se tiedotuskin. Eli Mää ja muutama halukas kameraihminen.
Done!

T I E D O T U S

Joo ja samalla olen siinä info-kojulla yleishommissa ja rupateltavanakin.

Mites se pitkä vaaka-banderolli, joko se ollaan tilattu?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - kesäkuu 03, 2012, 21:49:13 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 03, 2012, 13:17:58 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 24, 2012, 22:13:45 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 24, 2012, 09:43:16 ap
Talkoo väkeä tarvitaan ja paljon! Kaikki vapaaehtoiset voivat ilmoittaa ensimmäisessä viestissä oleville alueiden vastuuhenkilöille halukkuutensa. Kaikki halukkaan sijoitetaan tietenkin mahdollisuuksien mukaan haluamiinsa hommiin.
Laita nyt sinne se tiedotuskin. Eli Mää ja muutama halukas kameraihminen.
Done!

T I E D O T U S

Joo ja samalla olen siinä info-kojulla yleishommissa ja rupateltavanakin.

Mites se pitkä vaaka-banderolli, joko se ollaan tilattu?


Mä voin kans iskee siihen infoon, kun juoksupojan hommista ehdin. Kamera on kans tiiviisti matkassa.

Ei oo mitää hajua bandidoksista!

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - toukokuu 23, 2012, 10:15:22 ap
Laittaisitteko minulle YV:tä tuosta festareiden ruoka/taukohuolto-puolesta. Ketkä siellä on aiempina vuosina olleet, onko halua tänä vuonna? Ja halukkaat tietenkin viestiä, että saataisiin porukkaa kasaan. Kuinka paljon tapahtumassa on ennen ollut talkoolaisia/pvä kaiken kaikkiaan?


Hep, kuulostaa ihan miun hommalta! Lauantai-sunnuntai sopisi.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 03, 2012, 23:07:43 ip
Ei oo mitää hajua bandidoksista!


Eikös se Kärsä lupautunut kyselemään funde.. eiku banderbauemeja  ;)


Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - kesäkuu 15, 2012, 21:42:34 ip
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - toukokuu 23, 2012, 10:15:22 ap
Laittaisitteko minulle YV:tä tuosta festareiden ruoka/taukohuolto-puolesta. Ketkä siellä on aiempina vuosina olleet, onko halua tänä vuonna? Ja halukkaat tietenkin viestiä, että saataisiin porukkaa kasaan. Kuinka paljon tapahtumassa on ennen ollut talkoolaisia/pvä kaiken kaikkiaan?


Hep, kuulostaa ihan miun hommalta! Lauantai-sunnuntai sopisi.


Hyvä, sittenhän meitä on jo kaksi! Toinen on aivot ja toinen ruumis, seuraavana päivänä sitten vaihdetaan päikseen.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

TunturiTiger

Terve!

En ole ihan satavarma, mutta veikkaan, että talkooväkeä ei ole vielä tarpeeksi. Ainakaan sitä ei voi olla vielä liikaa! Nyt niitä ilmoittautumisia vois alkaa pistämään tämän ketjun ekassa viestissä oleville vastuuhenkilöille. Toivottavasti väkeä saadaan tarpeeksi, jottei kenenkään tarvitsisi juosta 12-15 tuntia putkeen päivässä.

Palkkaahan tuosta ei makseta, mutta Poppamies, mitä ilmeisimmin järjestää taas melkoiset illanistujaiset talkooväelle kiitokseksi! ;)

Jupe56

Aika heikkoo on ilmoittautuminen ollut, onko viimevuoden talkoolaisista jotain listaa? Voisi kysellä ne läpi että kiinnostaisko tulle jelppimään.
Jos haluat olla yhden päivän onnellinen, ota humala.
Jos kolme päivää, mene naimisiin.
Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se.
Jos haluat olla ikuisesti onnellinen ryhdy puutarhuriksi.
Ps. Pahin asia on se että siihen VOI jäädä koukkuun.

Macex

INFFOON TARVITAAN TAITAVIA KÄSIÄ JA TERÄVIÄ PÄITÄ...!

Tällähetkellä inffossa on mun lisäksi vain pari henkilöä, että tilaa olisi vielä. Jos viimevuotisia henkilöitä olisi halukkaina tulemaan, olisi lämmin asia, koska viimeuvoden ihmisillä homma rokkasi.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Macex - kesäkuu 26, 2012, 17:06:30 ip
INFFOON TARVITAAN TAITAVIA KÄSIÄ JA TERÄVIÄ PÄITÄ...!

Tällähetkellä inffossa on mun lisäksi vain pari henkilöä, että tilaa olisi vielä. Jos viimevuotisia henkilöitä olisi halukkaina tulemaan, olisi lämmin asia, koska viimeuvoden ihmisillä homma rokkasi.


TAITAVIA KÄSIÄ JA TERÄVIÄ PÄITÄ...!    :o ::) ;D ;D ???

Tuomarointiin olen jo lupautunut, mutta saatan joutaa joksikin aikaa...  noista terävistä käsistä ja muista en nyt mene takuuseen  8)

TunturiTiger

Infossa mäkin notkun muiden tiellä, kun juoksupojan hommilta ja muilta kiireiltä ehdin. ;D

jaolsten

Taitaa mullakin suurin panos olla kans ko. kojussa. Ei kuvailu ja tiedottelu kaikkea aikaa vie.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Täti-E


Whili


MrFrost

Noniin.

Muutama on jo dumareiksi ilmoittautunutkin täällä....

Mutta pidetään homma silti simppelinä ja kasassa:
Jokainen tuomariksi haluava laittaa mulle privaviestiä ja kumman päivän kisaan pääsee/haluaa tuomariksi (Chilimix ja Naga MM).

<sarkasmi>Herra47 on minun yksimielisellä päätöksellä nimetty päätuomari, jolla on ylin päätäntävalta ja kunnia iänkaikkisesti, amen.</sarkasmi>
Mä koetan hoitaa muun organisoinnin, opastuksen ja kaiken mahdollisen ja mahdottomankin ja tuomaroida itsekin todennäköisesti molemmat kisat.

Chilivaarilta tuli todella kehittävää palautetta tuon viimevuoden näytöskeittiön suhteen, toivottavasti nyt saataisiin hieman enemmän tilaa ja mahdollisesti videokuvaa + äänenvahvistusta ja sopivampi paikka, kuin ihan kulkuväylällä. Tässä on vaan se ongelma, että yleensä paikat on maksullisia ja tekniikka maksaa ja kaiken lisäksi vielä jos näytöskeittiö on perimmäisessä nurkassa, sinne ei vahingossa eksytä :(

Ja TT:lle: Sori et kesti vastata, koti-isukkina ollut tässä nyt toista viikkoa (Ja tytöt on täällä vielä 10kk ikäisen pikkuisännän lisäksi nyt pari viikkoa <3).

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Jupe56

Eipä ole kukaan ilmoittautunut ainakaan minun tiimiini, koitan huudella tuola irc:n puolella talkooväkeä. Kyllähän me nyt yhdet 20 000 ihmisen festarit ~5:llä hengellä hoidetaan. Luetaan sitten festareiden jälkeen kun kaikki on tehty päin persettä  ;D
Jos haluat olla yhden päivän onnellinen, ota humala.
Jos kolme päivää, mene naimisiin.
Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se.
Jos haluat olla ikuisesti onnellinen ryhdy puutarhuriksi.
Ps. Pahin asia on se että siihen VOI jäädä koukkuun.

shp

Kannattaa käyttää yhdistyksen mailin massapostitusominaisuutta, kun sellainen kuitenkin on.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Jupe56 - heinäkuu 04, 2012, 23:10:17 ip
Eipä ole kukaan ilmoittautunut ainakaan minun tiimiini, koitan huudella tuola irc:n puolella talkooväkeä. Kyllähän me nyt yhdet 20 000 ihmisen festarit ~5:llä hengellä hoidetaan.


Eipä tarvi sitten munkaan stressata talkoolaisten kahvituksesta. Käy shelliltä hakemassa 5 takeawaysumppia.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 05, 2012, 12:32:06 ip
Eipä tarvi sitten munkaan stressata talkoolaisten kahvituksesta. Käy shelliltä hakemassa 5 takeawaysumppia.


Pitää Poppikselle muistaa sanoa, ettei tuo mitään light-limppareita sinne talkooevääksi. Pystyn muuten jeesimään jo perjantainakin, sain ruinattua töistä vapaata.

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - heinäkuu 05, 2012, 12:40:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 05, 2012, 12:32:06 ip
Eipä tarvi sitten munkaan stressata talkoolaisten kahvituksesta. Käy shelliltä hakemassa 5 takeawaysumppia.


Pitää Poppikselle muistaa sanoa, ettei tuo mitään light-limppareita sinne talkooevääksi. Pystyn muuten jeesimään jo perjantainakin, sain ruinattua töistä vapaata.


KIVA KIVA!
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.