huhtikuu 16, 2024, 07:16:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

InkRose

Eipä kestä. ;D Taisit kyllä aloittaa sillä niistä varmimmalla pommilla. Tai ainakin omaan suuhuni se on noista kolmesta kyllä varmin. Bladnoch on tosiaan aivan eri maata ja sitä ei kannata savuisin odotuksin lähestyä ollenkaan, mutta tällaisiin aurinkoisiin kevätpäiviin ainakin mulla toimii varsin buenosti. Jos sinulla Uigea jäi vielä niin ota TENin jälkeen uusintaan, ennen ja jälkeen maistetut aina vähän vaikuttavat toisiinsa. Ja onhan niillä aika reippaasti tyylillistäkin eroa keskenään.

Alkostahan tuotakin saa, muistaakseni tilausvalikoiman puolelta kyllä eli joka A-markettiin saa kunhan osaa kysyä. Senkin hinta on jossain 75 euron tietämissä.

TunturiTiger

Aamukahvia terassilla kera Luxury blendin ja aamulehden.

Janne

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 26, 2011, 10:08:53 ap
Aamukahvia terassilla kera Luxury blendin ja aamulehden.

Ooppas nyt vähemmän lomalainen, mä ainakin istun mieluummin hikisessä konttorissa.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Janne - huhtikuu 26, 2011, 10:19:39 ap
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 26, 2011, 10:08:53 ap
Aamukahvia terassilla kera Luxury blendin ja aamulehden.

Ooppas nyt vähemmän lomalainen, mä ainakin istun mieluummin hikisessä konttorissa.

En mä oo lomalla. Mä opiskelen ja nyt on vaan kevyet 13 kirjaa luettavana ja 15 "melko" laajaa tehtävää tehtävänä. Jos mä ny pienen hetken henkäsen... :-[

InkRose

BenRiach 1994 (Cask #1652, Richly Peated, 14 yo, Madeira Hogshead, Specially Selected and Bottled for Finland, 57,5%). En edes muista tähän hätään milloin olen viimeksi tätä maistanut, mutta ai että onkin hyvää. Ensimmäisenä nenään hyökkää ronski turve ja jännän makea savu, jonka alta löytyy palanutta sokeria, kirpeää hedelmäisyyttä. Suussa oikein eloisa, alkoholi kutittelee aika sopivasti, hukuttamatta kuitenkaan tuota hienoa kirpeyttä ja jopa raikkautta, joka sitten kyllä aika pian väistyy maanläheisempien sävyjen tieltä. Hieman kitkeränsorttinen turpeisuus tässä. Jälkimaku onkin taas enempi savun hallintaa, vaikka kirpeys jää ikäänkuin kytemään kielelle. Tähän kyllä tekee mieli pari tippaa vettäkin lisätä, se ainakin muistaakseni pehmentää pahimpia rosoja aika mukavasti ja avaa vähän uusiakin aromeita.

Tämähän oli siis Alkon nk. isänpäiväpullo vuodelta 2008, sarjansa toinen edustaja. Ensimmäinen oli 2007 julkaistu 13-vuotias portviinikypsytetty, myöskin voimakkaan turpeista tavaraa. 2009 oli muistaakseni Pedro Ximenez-sherryssä kypsytetty, hieman kevyemmin savustettu 15-vuotias. Nämä siis kaikki BenRiach-tislaamolta. Viime vuonna oli vuorossa nykyään saman omistajan pyörittämä GlenDronach, joka ei savuista ole tainnut oikein koskaan tehdä, mutta heidän valttinsa onkin aina ollut sherrykypsytyksissä. Sitä linjaa tämäkin edusti, Pedro Ximenez-tynnyri tässäkin oli asialla, ja vaikka se oikein hyvin omaan suuhuni sopiikin, on sen sherry jotenkin niin äitelää että ilman vettä tai kurkkua menee pienessäkin siivussa hyvä tovi. Oivallinen talvi-iltojen lämmike kyllä.

coco

Vesi vanhin voiteista.. Närästäny tänää niin paljon ettei kahvikaan ole oikein uponnu töissä! Mutta jos vappuna vähän maistelis laatu juomia!!  8)

Ryhis

Bisseä ja Fazerin kuningatarpiirakkaa. Aika homoo.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

chili123


coco

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 30, 2011, 10:06:38 ap
Bisseä ja Fazerin kuningatarpiirakkaa. Aika homoo.
Kyllä alko naurattamaa..  ;D Aamu kahvia ite hörpin!

masaiman

Nimiä pöytään!

itsellä työn alla teerenpelin onnenpekka 0,75l.

Herpiili

Pannukakkua jonka päällä on syksyllä valmistunutta lemon drop-sitruunahilloa. Kuukauden maustumisen jälkeen oli vielä hieman kitkerää tuo hillo, nyt kun on puolisen vuotta valmistuksesta aikaa niin maku on asettunut ja kohdillaan :)

TunturiTiger


Toni.A


http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

TunturiTiger


chilimieli

viiden munan munakas,luunivoileipiä, puolenlitran teho-energiajuomaa, pari suklaatuuttia. Näillä pitäisi krapula helpottaa 16 tunnin  juomisen jälkeen. :(

Larski

Päivällä tuli aloteltua grillikausi. Raesateessa palellen sai käryyttää, mutta eipä rikottu perinnettä...

Ruokajuomana nautiskelin chilisimaa. Normisimaa siis, johon heitin pullottaessa pari kuivattua podia rusinoitten tilalle. Hyvää oli.

Antitheist

"Old Jamaican Ginger Beer"iin sotkettua Captain Morgan's Spiced Goldia, inkivääri käy nenään ja makeat ainesosat luo aika pirullisen imelän sekoituksen.

chili123

Suomen voittoa ja Olvi Vaakunaa.
Kyllä Olvikin osaa yllättää. Loistava tuote Olvin valmistamaksi tuotteeksi ja kaiken lisäksi pehmeä ja muutenkin onnistunut olut ;)
Kannattaa kokeilla suosittelen! Kyllä Olvinkin arvostus nousi.

trevori


trevori