Hämeen innokkaat (forssa, jokioinen, somero, jne..)

Aloittaja Sahkolaite, toukokuu 15, 2007, 17:33:18 ip

« edellinen - seuraava »

Sahkolaite

Eli idoita miitistä on tipauteltu muissa osioissa muutamina. Keppanaa ja rehtiilää ainakin on ehdoteltu. Mitä ihmiset ovat mieltä; millaista tapaamista olisi tarkoitus järjestää ?

Lyödään viisaat päät yhteen ja katsellaan sopivia mahdollisuuksia!
Puutarhurin multaiset kädet.

Torakka

ainakin syödä maistella ehkä väki juomaa ja tietysti tärkeimpänä puhua chileistä kaasvatuksesta tuoda omaa sato yms.. lissää ideoita

Sahkolaite

Jos  porukka haluaa kaljaa kitata niin silloinhan keppana olisi se ratkaisu. Sinne kuitenkin on matkaa kaikkialta melkoisesti.

Pääasianahan ovat ne chilit, eikä meidän forssalaisten kansallisurheilu - kaljanjuonti  :D
Puutarhurin multaiset kädet.

Torakka

niin mutta tarkoitin asiallani että kaljan maistelua(ja keppanasta tunnetusti sitä kaljaa löytyy monen sorttista) chilikeskustelun ja vastaavan ohessa ja kaikille tietysti naaman eteen harmageddonit

Khan

Mutta muistetaan ettei kerrota muille että forssa
(tunnetaan myös helvetin tulirotkona) on suomen, ehkei koko maailman vihaisin kaupunki...  :lol:  
voi säikyttää muualta suomesta olevat chilimielet.

Mutta asiaan.

Keppana sinäänsä olisi ideaali paikka, mutta voi olla hieman liian kallis jos alkaa kunnolla syömään ja juomaan.
Joten "nyyttäri periaattella"  kannattaisi IMHO edetä.
Riippuen porukan lukumäärästä voisi olla mielenkiintoista jos paikalle voisi tuoda
jonkun tulevan chilihullun kaverinsa että jalo aatteemme leviää (ja jaettu polte on kivempi polte)  :twisted:

E: miten toimis joku kiva viikonloppu wahrenissa? Näkis  ulkopaikkakuntalaiset forssalaisia "luonnonvaraisessa tilassaan"  :lol:
#115

Khan

Ja eikä täällä foorumilla hillu forssan lähikunnista
(Jokioinen, Ypäjä, Somero, Humppila, Tammela, plus pari muuta joita en nyt keksi) muita kuin me kolme?

Eli kaikki hämäläiset mukaan! muuten voi tulla vähän köyhä miittinki...  :cry:
#115

Torakka

jos joku haluu mennä wahreeniin niin onnea matkaan mun puolesta en oo ainakaan kusemassakaan sinne suuntaan.

mä ainakin pysyn keppanan ajatuksen takana. koska siitä tää miitti ideakin lähti ja no en tie

Sahkolaite

Kaikki vaan vahreeniin, mieluiten vielä holjien aikaan :D Tulee pippurit hyvään käyttöön..

Ei vaan, osallistujien määrästähän voisi johtaa sen paikankin. Muutamalla hullulla voisi lähteä Keppanaan ja isommalla sitten taas katsoa jonkun kokoontumispaikan missä on tilaa jne..
Puutarhurin multaiset kädet.

Torakka

joo mutta vahreenin voi tunkea mun puolesta sinne mihin auriko ei paista eli perseeseen  :twisted:

Sahkolaite

Eihän kukaan täysjärkinen lähde mihinkään vahreeniin :? Paitsi minä ottamaan viinaa :D

Kyllä sitä muitakin rauhallisia paikkoja löytyy, riippuen tosiaan seurueen koosta. Vaikka sitten minun takapihani :D
Puutarhurin multaiset kädet.

Khan

No ilmeisesti täällä foorumilla ei pyöri täältä päin niin paljon porukkaa, että kannattaisi tiloja vuokrata.
Eli jonkun takapiha vois toimia ihan hyvin  :lol:
Tai sitten keppanaan.

Lisää vaan porukkaa mukaan! Saadaan kunnon tsembalot....  :twisted:
#115

Sahkolaite

Elikkäs nyt olisi neljä henkilöä ilmoittanut mielenkiintonsa miitistä, Khan, torakka, minä ja kaverini.

\0/   Yleisöryntäys :D
Puutarhurin multaiset kädet.

Hombre

Kyllähän tuollainen miitti voisi muuten kiinnostaa minuakin, mutta just nyt ei ole tiedossa antennihommia forssassa ja humppilakin tehtiin jo viime vuonna. Forssassa on muutaman talon antennit tehty viime ja tänä vuonna...saa nähdä josko tarjouksia menee läpi. :lol:
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies