huhtikuu 16, 2024, 12:54:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Turun ravintolat

Aloittaja Aji Inferno, elokuu 29, 2005, 21:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Astron

Olen käynyt Sikharissa useamman kerran, ja ruoka oli todella mainiota.  Annosten tulisuus oli niin ja näin, joskus oli pientä poltetta, mutta vielä en ainakaan ole löytänyt mitään kunnon tulista annosta.   Mutta erinomainen paikka kumminkin.
Öfläpöflä!

hessi

Ja vihdoin pääsin Cantina Aztecaan :)
useasti olen yrittänyt, mutta paikka aina täynnä!
Ruoka oli erinomaista !
söin Solonillo des res(tuliks oikein kirjoitettua?)
härän sisiäfilettä Bataattia yms ja  mm. chilivalkoviinikastiketta maku ihan ok!
ja lisäksi oli tarjolla talon omaa sekoitettua Habakastiketta,
varmaan ihan hyvää, mutta kun itse en pidä haban mausta,
niin minä vaan maistoin sitä muutaman kerran, kyllä siinä potkua oli !
sain maistaa myös chipotlevoita joka sekin oli ihan ok, itse olisin halunut ehkä hiukan tulisempana, mutta minullahan on aina mukana omat chipotlet, sekä Naga että rocoto! :)
suosittelen ravintolaa ! menen sinne varmasti uudelleen !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

olppa

Siipiravintola turku

wingsejä, "ranei" ja kaikkea friteerattua sormimättöä... ruuat itsessään ei tulisia, mutta soosi kylläkin!
tsernobyl soosilla wingsejä, oli kuumottava kokemus, ehkä liiankin!!! =)

pirpipiri dipista sellaanen varoitus että on perus makeachili kastike, ei tulista mielestäni, hyvää tosin. kummastelin tarjoilijalle että miksi piripiri nimi sweetchili saucelle, mutta se mitään tiennyt. sanoi vaan että sitähän se ja vaihtoi aihetta.... ::)

http://www.siipiravintola.fi/menu.html

pak

Tuli käytyä eilen tuolla Amarillossa.

Ei siellä ollut mitään tietoa mistään habahampurilaisista, joista Vivo kirjoitti tuolla toisessa ketjussa. Pettymys oli kohtalainen.
Tarjoilija sitten ilokseni sanoi, että jokaiseen hampurilaiseen saa kyllä habaneroa jos haluaa. Minähän halusin.
Varoitteli vielä, että se on sitten hyvin tulista, johon seuralaiseni tokaisi "tuolle on sitä parempi mitä tulisempaa".

Hampurilainen itsessään ei kyllä ollut kovin kaksinen. Kansi oli melkosen kuiva. Ei kuitenkaan ihan niin kuiva, että olisin laittanut burgerin takaisin.
Mutta se habasoossi. Todella hyvää. Potkua oli, ihan kuten tarjoilija lupasi. Kolmannes kipollisen laitoin hampurilaisen väliin ja lopun dippailin ranskalaisilla.
Pää märkänä vetelin kipon tyhjäksi.

Lautasia pois hakiessa totesi tarjoilija, että juuri edellisenä päivänä oli ollut kokin kanssa puhetta, että ei ole koskaan vielä nähnyt, että kukaan syö kippoa tyhjäksi. No nyt se on sitten nähty ;)

Soossin perässä tuonne voisin mennä toistekin syömään.

calm

Lainaus käyttäjältä: pak - maaliskuu 22, 2009, 11:53:39 ap
Tuli käytyä eilen tuolla Amarillossa. Soossin perässä tuonne voisin mennä toistekin syömään.


Ihan varoituksen sanana - sen soosin laatu vaihtelee melko laajasti. Mistä lie aineksensa hankkivat, mutta välillä se on maistunut ihan liian kuumassa kuivatuilta chileiltä ja välillä ei juuri lainkaan habanerolta. (Oulun toimipisteestä suurin osa kokemuksista)

Sume

Cantina Aztecassa tuli tänään käytyä ja täytyy sanoa et on kyllä testaamisen arvoinen paikka ja talonhabanero kastike oli aivan loistavaa. Tulee kyllä varmasti käytyä toistekkin ;)
Chiliyhdityksen jäsen 913

Watt

Lainaus käyttäjältä: Sume - huhtikuu 20, 2009, 01:44:05 ap
Cantina Aztecassa tuli tänään käytyä ja täytyy sanoa et on kyllä testaamisen arvoinen paikka ja talonhabanero kastike oli aivan loistavaa. Tulee kyllä varmasti käytyä toistekkin ;)


Itsekin Cantinassa parikertaa käyneenä voin todeta että aivan loistavaa se niiden habasoosi, myöskin kannattaa koittaa sellainen shotti kuin El Surprise, sisälsi muistaakseni Viinaa, Mansikkaa, Habaneroa ja vadelma likööriä. Loistavan makuista, myöskin kannattaa testata Cantinan oma Chili Vodka ;)
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

Sume

Täytyy seuraavaks mennä näköjään vapaapäivänä tonne ku menee ns. sporttijuomien puolelle noi seuraavat kokeilut ;)
Chiliyhdityksen jäsen 913

Klopisto

Ainakin kebabpaikat laittaa lihan kylkeen tulevalle kastikkeelle cayennepaprikajauhetta suoraan purkista eli tulisessa kastikkeessa reilu ripaus cayennea lihalle ennen kuin laittaa peruskastikkeen päälle. Ilmeisesti käytetään muuallakin koska lienee halvempaa kuin alkaa pelailla aitojen paprikoiden kanssa ???

Exitium

Tuli joku viikko sitten käytyä tuolla Red hot chilissä ja täytyy sanoa, että pettymys oli suuri. Oletin ruuan olevan kohtuullisen tulista, mutta ei yltänyt edes kebab pepperonin tasolle. Kiertäkää kaukaa. (Kallistakin oli  >:(:'(

Exitium

Kävin vielä tuon Siipiravintola Turun testaamassa. Hyvä paikkahan se oli, kastike oli tulista, siivet maukkaita. Ainoa miinus oli se, että piri piri dippi oli tosiaan tavallista sweet chili soossia. Suosittelen paikkaa muillekkin.  :)

olppa

red hot chili....ai ai ai....

Eipä siitä liikaa ole kehuja kuulunut. tunnen sieltä henkilökunta ja  oeln heidän kanssa joskus keskustellut aiheesta Tulisuus.
Ravintolan nimi antaa olettaa paljon, mutta pettymys on varma. Ei juurikaan mitään oikeasti tulista(oma mielipide)
kovasti harhaanjohtava nimi.

Vänkäsin heille: jotta kun uusivat listaansa niin kannattaisi harkita edes muutamien oikeasti tulisien ruokalajien
ottamista valikoimaan. EI, ei kuulemma myy ja onhan heillä Texas Pete soosia pöydissä halukkaille(tulista)
heh, tulisuus on niin suhteellista. erikseen mainitessa kuulemma saa tulta annokseen...

Kerroin heille myös Blair-pottulastuista. mini pussit olisivat kätsyjä tarjottavia ja oiva
lisäpalvelua asiakkaille vaikka terassille rouskuteltavaksi, mutta tuskinpa on tulossa....

MUTTA, blairin lastuja saa COSMIC COMIC CAFESTA =) sinne siis ryystään ja rouskuttaan!!!  ;) :D ;D 8)

hessi

juu... mulla oli omat jauheet (savu naga ja savu rocoto) mukana ja niitä ripottelin annokseen :)
muutenkin käsilaukussani on omat jauheet AINA mukana!
ja niitä ripottelen sekä juomiin että ruokiin ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

en ihmettele... niin mulla myös.. ;)
jostain kumman syystä
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

ottulo

Itse paikkakunnalle lähiaikoina muuttavana kiinnostaa, mahtaako Varissuon tienoilta löytyä mitään alan mestaa, vai onko kaikki paikat keskustan tuntumassa?

chilimieli

Keskustassa taitaa olla.. Itse parina päivänä nyt kanaravintolassa käyneenä on myönnettävä, että on se tulista. Dipit maistuu pirun hyvälle ja varsinkin "tsernobil" nimellä luokiteltu soosi on oikeasti tulista. Annoksen aikana uppoo ihan kivasti pari olut tuoppia ja saa se vierustoverinkin kalpenemaan kun maistiaisia oikein tyrkyttää. Kokemattomampi ystävä taisi hetken puhista jo pelkästä tipasta sormen päässä. Hyvää on, tulee vesi jo kielelle pelkästä ajatuksestakin! ;D

Eerikinpippuri

Turun siipiravintola tuli eilen testattua ja Tseronobyl kastikkeen kanssa siivet olivat tosi maukkaita(tulisia).Otettiin vielä jälkkäriksi mozarellatikkuja sekä porkkanaa ja pyydettiin vieläkin tulisempaa kastiketta ja toihan noi HC Tsernoa.Siinä vaiheessa tuli itelleni raja vastaan se soossi oli meinaan vähän liikaa omaan sietokykyyn.Pystyy mestaa kyllä kaikille suositteleen koska toi Perus Tserno on kyllä tulisin kastike minkä ite oon missään siipimesassa saanut.

pikakhu

http://www.ravintolalonestar.fi/uutiset.html?7

Habanero Hellfire Challenge, kymmenen siipeä pitää syödä kymmenessä minuutissa, sen jälkeen kestää 5 min ilman vettä ja servettejä.
Jos onnistut, ilmaiset siivet ja kuva seinälle. Kuulostaa helpolta, en sitten tiedä millaista ektrakti myrkkyä ne siihen mahtaa lykätä.
Käykäähän joku testaamassa ja raportoikaa.

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: Eerikinpippuri - marraskuu 16, 2009, 09:24:08 ap
Turun siipiravintola tuli eilen testattua ja Tseronobyl kastikkeen kanssa siivet olivat tosi maukkaita(tulisia).Otettiin vielä jälkkäriksi mozarellatikkuja sekä porkkanaa ja pyydettiin vieläkin tulisempaa kastiketta ja toihan noi HC Tsernoa.Siinä vaiheessa tuli itelleni raja vastaan se soossi oli meinaan vähän liikaa omaan sietokykyyn.Pystyy mestaa kyllä kaikille suositteleen koska toi Perus Tserno on kyllä tulisin kastike minkä ite oon missään siipimesassa saanut.



Pari kertaa oon käyny Siipiravintolassa ja se normaali Tschernobyl-kastike on kyllä riittäny mulle 8) Hyvät ruuat ja tulee helposti ahmittua liikaa.

biblo

Lainaus käyttäjältä: pikakhu - tammikuu 06, 2010, 15:28:11 ip
http://www.ravintolalonestar.fi/uutiset.html?7

Habanero Hellfire Challenge, kymmenen siipeä pitää syödä kymmenessä minuutissa, sen jälkeen kestää 5 min ilman vettä ja servettejä.
Jos onnistut, ilmaiset siivet ja kuva seinälle. Kuulostaa helpolta, en sitten tiedä millaista ektrakti myrkkyä ne siihen mahtaa lykätä.
Käykäähän joku testaamassa ja raportoikaa.


Suora kopio yhdestä tv-ohjelmasta (Man vs Food) jota tuli katsottua männäviikolla.Syötiin 10 wingsiä ja 5min ilman juotavaa/paperia.Oli tosin jenkkilässä.Näytti siinä semikuumalta soossilta.

Kai tuo Turun setin voisi joskus koittaa.
"Grow food, not lawns"