maaliskuu 28, 2024, 14:14:35 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

Whili

Sponsoroiko yhdistys tänä vuonna aluejaostojen pikkujouluja ??

" 3.2.3  Pikkujoulut
Aluejaosto voi järjestää alueensa harrastajille pikkujoulut. Emoyhdistys voi sponsoroida pikkujouluja erikseen määrättävällä summalla. Esim. vuonna 2014 sponsorointi on 10 € jokaista osallistuvaa yhdistyksen jäsentä kohti. Pikkujouluihin ovat tervetulleita myös yhdistykseen kuulumattomat.
"

sihteeri

Kyllä yhdistys sponsoroi, samalla summalla mennään kuin edellisvuosina, elikkä 10€/henkilö :)

tp-chili

Moi,

Pari kysymystä:
- Öö, jäsenkortti? Mistä se tulee?
- Lehti? Kuinka usein ilmestyy?
- Otetaanko jotenkin yhteyttä jäsenmaksun maksamisen jälkeen? Itse maksoin maksun tuossa alkukesästä, enkä ole mielestäni saanut mitään vastausta/lehteä tms. (Jos ei perheejäsenet ole hukanneet postin joukkoon  :P  )

-tp-chili, alias Tommi Pehkonen-

PP

Laitoin sinulle yv:tä.

Lehti ilmeistyy kerran vuodessa keväällä ja sitä postitetaan uusille jäsenille kunnes ilmeystyy seuraava. Jäsenkortti samoin kuin lehti tulee kun liittymislasku on maksettu.

Huru-ukko

joulukuu 23, 2017, 11:14:22 ap #384 Viimeisin muokkaus: joulukuu 23, 2017, 11:19:46 ap käyttäjältä Huru-ukko
Liityin jäseneksi tämän vuoden lopulla. En kuitenkaan tämän linkin kautta, http://www.chiliyhdistys.fi/fi/jaseneksi-kampanja/.

Tein chiliyhdistykselle myöskin tilauksen marraskuun alussa, pari paitaa ja Hainan Yellow Lantern siemeniä pussi. Jotka kaikki maksoin melkein samantien.

Tästä päästään kysymykseen. Jos tänään en olisi huomannut linkkiä etusivulla"Liity jäseneksi....), painuisiko tämä mitä tässä alempana olevassa testissä  on unohduksen suohon.

Kun liittyt jäseneneksi kampanjan aikana, saat pussin harvinaisen Hainan Yellow Lanternin siemeniä, kaksi viimeisintä jäsenlehteä ja viisi pussia muita hyviksi todettujen lajikkeiden siemeniä. Lisäksi annamme erikoisetuna vanhoille uudelleen liityville jäsenille liittymismaksun verran eli viisi euroa alennusta. Tämän päälle kaikki uudet jäsenet saavat ensimmäisestä tuotetilauksesta 15 % alennusta.


En huomannut katsoa sainko paidoista 15% alennuksen. Tai viiden euron alennusta. Niitä kahta viimeista jäsenlehteäkään ei ole näkynyt. Eikä 5 pussia siemeniä.
Jos siellä olisi oltu ajan tasalla, niin tuo HYL jonka tilasin 6.11. -17 ja jonka pussin sitten lopulta sain tämän kuun puolessa välissä, niin olisiko ollut rehti teko ilmoittaa että sen saat liittymislahjaksi ?.

En viitsi vaatia hyvityksiä, meni niinkuin meni, olkoon rahat joululahja yhdistykselle. Toki lehdet haluaisin, ja ne 5 pussia hyviksi todettuja siiduja. Onnella voi olla jotain sellaistakin mitä haluaisin kasvattaa. HYL:in siidut mulla jo on, en tarvitse toista pussia.
Hyvää joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2018.



Whili

Tutkitaan tilannetta ja palataan asiaan pikimmiten  :)

Jomppe

Hakemus jätetty, viimeinkin! :)

Joukku

Noin kuukausi sitten liityin ja maksoin jäsenyyden mutta mitään ei ole kuulunut. Onkohan minut unohdettu?

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Hubert

Lainaus käyttäjältä: Joukku - tammikuu 03, 2018, 16:16:46 ip
Noin kuukausi sitten liityin ja maksoin jäsenyyden mutta mitään ei ole kuulunut. Onkohan minut unohdettu?


Laitatko mailia info@chiliyhdistys.fi, niin katsotaan, mikä on tilanne.

sorrii

Mä en edes tiedä olenko jäsen?!

Ei oo tainnut tulla maksulappusta jokuseen vuoteen. Voisin ollakin: Joskus saattaisin päästä kokoontumisiinkin, ehkä!

Sääli että tämä foorumi on mennyt niin hiljaiseksi ... Tämmöisenä hilajsena ja syrjäänvetäytyväisenä persoonana oon saanut aikaisemmin kaiken tiedon foorumin muistutusviestien kautta. Se Facen "chilifoorumi"-ryhmä on yksi vitu pellekerho ...  >:(
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Tapsa

Vastaan illalla suoralla viestillä vain sinulle,
luulen tietäväni syyn ...