huhtikuu 18, 2024, 23:00:35 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


www.chilitarvike.fi

Aloittaja Kärsä Babar, tammikuu 16, 2010, 17:50:18 ip

« edellinen - seuraava »

Tössö-64

Milloin tulee Vitalink hydrosoraa , 45 l säkkejä?  Tarvitsen 6 säkkiä Nutriculture IWS 24:n ruukkuihin.

Kärsä Babar

Menee tuon saamiseen noin 3-4 viikkoa.
Muita merkkejä löytyisi kyllä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

kalat69

Chilitarvike on Turun joulutorilla aaton aattoon asti. Torilla myynnissä chiliset glögit, nagapiparit , chilisuklaa, kiukkuja ja muita herkkuja! Käykääpä moikkaamassa!



Tän näkösen kopin kun löydätte, niin chiliherkut alkaa olemaan kohilla :)







2010- 2013 hallituksen jäsen

Maikeli

Useamman kerran jo olen ollut ostamassa tarvikkeita, mutta hankkinut ne lopulta muualta. Ei tunnu kaupankäynti kiinnostavan tässä liikkeessä, kun koittanut monesti kysellä saatavuutta Hgin liikkeessä, mutta puhelimeen ei koskaan vastata!!! Onneksi näitä vaihtoehtoja löytyy, jossa ymmärretään asiakaspalvelun päälle. Jatkossakin keskitän ostokseni näihin paikkoihin.

sorrii

Aika harva liike puhelimessa palvelee ...
Onhan Chilitarvikkeella(kin) ollut aika hyvin saatavuustiedot nettisivulla.
Tokikin on tainnut viime aikoina olla ne nettisaldot mitä sattuu verrattuna -ainakin Tampereen- liikkeeseen. On tainnut olla paljon muutoksia omistussuhteissa yms ...

Toivoisin itse kyllä liikkeen menestyvän, koska palvelu ja hinnat varsinkin on ollut ihan omaa luokkaansa verrattuna kilpailijoihin!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Maikeli

tammikuu 22, 2017, 11:12:21 ap #1325 Viimeisin muokkaus: lokakuu 29, 2017, 15:03:37 ip käyttäjältä Maikeli
Ehkä olen vain niin kädetön etten osaa saldoja tarkastella, kun en ainakaan saa Helsingin myymälän saatavuustietoja esiin mistään, vaan aina automaattisesti tyrkyttää Tampereen tietoja. Jos noi saatavuustiedot pitäisivät paikkansa ja olisi eritelty myymäläkohtaisesti, ei edes olisi niin paljon tarvetta millekään kyselyille. Eikä noi hinnatkaan ainakaan Helsingissä mitkään erityisen halvat ole. Kolmea muuta liikettä käyttänyt ja kyllä vaan jokaisessa niissä on puhelimeen vastattu samantien ja palvelu ollut myös puhelimessa erittäin asiallista. Joissakin myymälöissä vaan ymmärretään ettei asiakas kovin montaa kertaa kysele ellei kyselyihin vastata, vaan hyvin helposti etsii paikan, jossa ollaan valmiita palvelemaan.

joonasN

Omat kokemukseni chilitarvikkeesta on ollut todella hyviä! Kyseisestä kaupasta tilannut pari telttaa, natikka setin, ruukkuja.. kaiki toiminut moitteettomasti. Tilauksen peruminen myös on toiminut hienosti soittamalla( tuli innostuttua
ilman mittaamista ja tilattua liian muhkea teltta:)) Mun mielestä kaikki toiminut täydellisesti.

Kärsä Babar

Maikeli, laitatko tietoa koska olet soitellut, niin selvitellään mikä siellä on ollut ongelmana.
Silloin kun on asiakas myymälässä palveltavana niin ei vastata, mutta takaisin pitäisi soittaa.
Meillä on ihan yleinen asiakaspalvelunumero johon voi myös soittaa jos ei saa jotain myymälää kiinni.
Siinä numerossa vastaan aina minä. En toki aina pysty vastaamaan mutta tapana on ollut soittaa takaisin.
Iltaisin ja viikonloppuisinkin saa soittaa.
Saldot eri myymälöille saadaan toivottavasti ennen kevättä. Se on tulossa verkkokauppaamme aivan pian teknisesti mahdolliseksi.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

chilifellow

Mites on. Saako chilin taimia keväällä taas Puutarhamessuilta tai myymälöistä ostaa? Jos saapi, ni mitä lajikkeita ois tarjolla?

Nimimerkillä " Rocotofani"
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Maikeli

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - tammikuu 28, 2017, 19:27:15 ip
Maikeli, laitatko tietoa koska olet soitellut, niin selvitellään mikä siellä on ollut ongelmana.
Silloin kun on asiakas myymälässä palveltavana niin ei vastata, mutta takaisin pitäisi soittaa.
Meillä on ihan yleinen asiakaspalvelunumero johon voi myös soittaa jos ei saa jotain myymälää kiinni.
Siinä numerossa vastaan aina minä. En toki aina pysty vastaamaan mutta tapana on ollut soittaa takaisin.
Iltaisin ja viikonloppuisinkin saa soittaa.
Saldot eri myymälöille saadaan toivottavasti ennen kevättä. Se on tulossa verkkokauppaamme aivan pian teknisesti mahdolliseksi.

Onpas aika vierähtänyt...ollut vähän kaikenlaista elämässä. Näköjään olin kovasti mieleni pahoittanut aiemmin, mutta tapauksen jälkeen vaihtunut puhelin jo pariin kertaan enkä enää kovin helpolla edes löytäisi tietoja puheluiden ajankohdista eikä ole tarpeenkaan. Hyvät kauppasuhteet luotu jo muualle ja vielä lähempänä olevaan liikkeeseen. Pahoittelut "hieman" kärkkäistä sanavalinnoista, oli melko vaikeat ajat elämässä noihin aikoihin.

sorrii

29.04.2023 tuli ilmoitus sähköpostiin, että "aihe laitettu pysyväksi: www.chilitarvike.fi" ...  ??? Onk tää ny niinkui hautakivi vai ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

marko66

Joo näköjään putiikki menny nurin. Mä löysin joitan tarvikkeita suhteellisen edullisesti https://www.vertaahintaa.fi/ hintaseurantasivustolta.
Vertaile ja hae edullista lainaa heti tilille - Kokeile jo tänään.

Parveke-Pappa

Tuo "Cilitarvike" ainakin Tampereella vaihtoi paikkaa (5V sitten?) paljon halvempaan ja näin paikallisella kielellä:
" Vaihtoi Tammelantorin Alkon vierestä Wintterinmutkaan".
Konkka tuli pari vuotta myöhemmin, sääli kun oli hyvä putiikki...