toukokuu 14, 2024, 05:31:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä haluaisit tehdä tai ostaa?

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 16, 2010, 21:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Ryhis

huhtikuu 16, 2010, 21:56:17 ip Viimeisin muokkaus: huhtikuu 20, 2010, 18:46:18 ip käyttäjältä Räyhäkäs
Mitä haluaisit tehdä? Americanan oleellisin sanomahan on "tartu hetkeen" jota alkuperäisenä latinankielen lauseena hoetaan joka paikassa. Vähän niinkuin "eXtreeeeme". Yäk. Amerikka on shittiä. Näinkö Houlden Caulfieldin kyyristelevän läppärin takana? Vielä pari budweiseria kylmälaukusta.

Eli mitä olis nasta tehdä vielä tässä elämässä? Ei tarvitse olla realistisia tavotteita. Epärealistisuus on osa americanaa, utopistisia tavotteita voi yrittää saavuttaa laittamalla satakymmenen prossaa peliin.

No joo, omaa listausta.

- Hajoittaa joku talonkokoinen kone nakkaamalla jostain pienestä huoltoluukusta jakoavain vinhasti pyörivien hammasrattaiden väliin.
- Ohjata junaa!
- Lentää lentolupakirja.
- Perustaa PUNK-bändi. Tätä mietittiin tosissaan perheen parissa. Piti tulla maailman marginaalisin punk-bändi "Olli K.n lääkärilupa", musiikkityylinä olisi ollut terveyskeskus-punk!
- Körröötellä jollain TODELLA ISOLLA maansiirtokoneella.
- Ajaa joskus superautolla.
- Voittaa lotossa.
- Rakentaa jokin iso ja äänekäs vekotin, sellainen jossa olisi vinhasti pyöriviä osia, paineilmasylintereitä, höyrytussahduksia. Jonka nähdessään ihmiset voisivat ääneen ihmetellä. "On se Räyhis aika sälli kun tollaisen väkersi tuohon pihalle".
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Mies on kuulemma mies vasta sitten, kun se on:
- ajanut junaa
- ampunut tykillä
- rakastellut neekmustaihoista

Mä en oo ajanu koskaan junaa. ;)

Kadotus

huhtikuu 16, 2010, 22:32:03 ip #2 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 16, 2010, 22:40:47 ip käyttäjältä Kadotus
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - huhtikuu 16, 2010, 21:56:17 ip
- Perustaa PUNK-bändi. Tätä mietittiin tosissaan perheen parissa. Piti tulla maailman marginaalisin punk-bändi "Olli K.n lääkärilupa", musiikkityylinä olisi ollut terveyskeskus-punk!


Haha, kuulostaa kovalta idealta, saanks tulla vierailevaks tähdeks soittaan kitaraa tai bassoo?  ;D Vaikka oonkin enemmän metalli / hardrock miehiä niin mä voin kysellä vinkkejä enoltani joka soitti bassoo kauan eräässä punk-bändissä (Kohu-63) tais olla viimevuonna kun lopetti siinä yhtyeessä...

Mulle kans päävoitto lotosta ja sit joku ylenpalttisen mukava varakas ihminen vois ostaa mulle nämä YJM Stratocaster, Jem ja LP 8) Nojoo, noi sais kyllä lottorahoilla helposti, mutta kunnon kitarat kelpaa aina.

Haluaisin tietysti omistaa täydellisen vartalon (mutta kuka treenaisi sen puolestani?) ja avaruudessa oon aina halunnu käydä. Haluan olla maailman kaikkien aikojen paras kitaristi ja juuri nyt haluaisin pullon hyvää viskiä.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Tepi

Hoo...nyt tuli heti hyvä aihe  :D.

Muutama jutska mitkä olis kiva tehdä mutta tuskin tulee tehtyä...
- käydä Tulimaassa ja tulla vaikka Naurusaarten ja Nepalin kautta takaisin- lentokone ei kelpaa kyydiksi kuin korkeintaa Meksikon rajalle josta on Tulimaahan vielä pikkasen matkaa (puhumattakaan paluumatkasta)
- juosta maratoni alle neljän tunnin tai puolikas alle 1:50 (jälkimmäinen voi jopa joskus toteutuakin)
- voittaa lotosta ja jäädä sen jälkeen eläkkeelle mieluiten alle nelikymmpisenä (ei sinne tulimaahan muuten ehdi lähteä)
- ajaa polkupyörällä Portugaliin (okei, voin aloittaa polkemisen vasta Tanskasta)
- French Laundry tai  El Bull olisi kiva joskus kädä testaan
...nuo nyt vaikka aluksi, niin ja tän hiton talon tahtoisin saada jo myytyä!
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Kaltsu

- tutkia vapaasti area 51
- olla päivä amerikan presidenttinä
- keksiä aikakone
- olla maailman rikkain
- käydä marssissa
- tehdä uusi nagan syönnin ME

just joo... :)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Ryhis

Tosiaan, loton päävoittoa voisi juhlistaa siirtymällä välittömästi eläkkeelle. Sitten kaupasta Maserati alle ja suoraan Laulukuja 6n Kannelmäkeen ja drive-by meiningillä laskisin pitkän sarjan Uzilla entisen työnantajan rakennusta kohden.

Pannaas kuva Italian biilistä.


Sitten voisi käydä lentotunneilla ja ostaa jonkin passelin potkurikoneen. Vaikka vesitason.

Vesitasolla voisi sitten lennellä ympäri maailmaa. Kävisin kaikki hullunkurisesti nimetyt mestat läpi. Tulimaa, Karhusaari, joulu- ja pääsiäissaaret jne.

Maailmanympärimatkan jälkeen voisi ostaa hyvänä pidetyn 90-lukulaisen Swan-veneen jolla purjehtia Marbellaan, josta on hankittu vaatimaton kakkosasunto/kesämökki. Puhun nyt siis yli tuhatneliöisestä Grand Chateusta....


Ääääähh..Sisäinen pikkupoikani innostuu tämmöisistä mietteistä. Nyt en saa unta yöllä. :P
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kadotus

Aah, Maserati... italian autot on kyllä ihania mutta rahaa ne syö (2 fiattia ja alfan omistaneena voin sanoa). Siks ajankin nykyään Toyotalla...  ;)

Toisaalta olis kiva olla lähestulkoon kaikkivoipa ja kostaa kaikille jotka on joskus tehnyt väärin minua kohtaan 8)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Ryhis

Mulla oli Alfa 75 ja siinä oli sen verran luonnetta, että nykyisin ajan (myöskin) toyotalla.

Jos pankkilitillä lojuisi miljaaardi euroa, olisi Grand Chateu-tyylisessä kartanon päärakennuksessa myös täysin varustettu autotalli jossa italialaiset mekaanitkot huoltaisivat "Massen" valkoiset silkkihanskat käsissään.

Massimo! Avanti!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - huhtikuu 16, 2010, 23:15:39 ip
Aah, Maserati... italian autot on kyllä ihania mutta rahaa ne syö (2 fiattia ja alfan omistaneena voin sanoa). Siks ajankin nykyään Toyotalla...  ;)

Toisaalta olis kiva olla lähestulkoon kaikkivoipa ja kostaa kaikille jotka on joskus tehnyt väärin minua kohtaan 8)


Ne mitään rahaa syö.. Ollut yhteensä kolme fiudea ja kaksi alfaa. Tällä hetkellä noista vielä jäljellä yksi alfa ja kaksi fiudea.

linker

Aloitetaan nyt autosta:

Tuollainen olisi hyvä
Bugatti Veyron

Veneeksi:

Riva Aquarama

Ja kun musiikkia tykkään kuunnella, nin levysoitin pitäisi olla:

Oracle Delphi

Viltsu777

huhtikuu 17, 2010, 13:47:38 ip #10 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 17, 2010, 14:03:53 ip käyttäjältä Viltsu777
Eheiii!!!

Autoks vähintään joku tinkimätön laite, kuten Gumpert Apollo, tai Koeiniqseqq CCX ja Levariksi Goldmund Reference.   Veneeks kelpais vaikka Näpsä, jos sitä ois esim. Giselle Bundchen , tai samansorttinen soutamassa.

No takaisin maanpinnalle...en oo ikinä ollu lentokoneessa, ni sellaseen ois varmaan jossain vaiheessa päästävä.  Ei nyt kuitenkaan lähipäivinä liene mahdollista  :)

Ja onhan noita monia asioita, mitkä pitäis toteuttaa.

E: Typoja
#758

TunturiTiger

Oonko mä jotenkin vanhanaikainen, kun mä tykkäisin morganista?

Janne

Mun haaveet on pääsääntöisesti ihan toteutettavissa olevia. Ja monia olen toteuttanutkin.

Vielä pitää hommata pari V8 -bensakoneista autoa (yksi on ollutkin), toinen nelivedolla ja helvatun isoilla renkailla + sellasella maavaralla että pidempi pygmikin kävelee suorana alta. Junttimeininki rocks. Tarkennuksena vielä että autolla kuin autolla pitää olla VÄHINTÄÄN 20 vuotta ikää, muiden kuin tuon nelivedon tapauksessa yli 40 vuotta.

Ja luonnonläheisempiä suunnitelmia ovat vuohi (tulossa), muutama ankka ja kanalauma kukkoineen pihapiiriin. Niin ja lampaita, joita niitäkin on jo tilattuna.

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

jeQQ

Jos tässä nyt kämpän saisi joskus ja sinne kasvihuoneen. :) Kesäautoja löytyykin jo. 8)

TunturiTiger

no joo.. Siis ihan oikea haaveeni olis saada hyvä oppisopimuspaikka vuoden päästä. Tää lähihoitajakoulutus on sellainen, että ensimmäiset kolme jaksoa käydään normikoulua ja viimeinen, eli erikoistumisjakso käydään oppisopimuksella. Jos jollain olis heittää ideoita paikasta täällä Tampereen suunnalta niin olisin äärimmäisen kiinostunut. Tarkoitus olis erikoistua mielenterveys ja päihdetyön puolelle.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Viltsu777 - huhtikuu 17, 2010, 13:47:38 ipGumpert Apollo, tai Koeiniqseqq CCX


No mutta kuinka hovimekaanikkoni "Reetu" vaihtaa tuollaiseen erikoisautoon pyyhkimen sulat tai ilmanputsarin?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

tuohisuu

Olisihan niitä monta hienoa tavaraa ja paikkaa. Ja kokemusta.

Mutta jos en olisi näin turvallisuus hakuinen, niin alkaisin omavaraistalouteen. Jossain syrjässä asustelisi, ampuisi hirviä omilla luvilla. pitäisi kaiken karvaisia elukoita: kyyttöjä, kanoja, lampaita, ja muffloneita ehdottomasta, sen verta herkullinen otus lautasella. Viinat totta kai itse keittäsin.

Neutroni

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - huhtikuu 16, 2010, 21:56:17 ip
Eli mitä olis nasta tehdä vielä tässä elämässä? Ei tarvitse olla realistisia tavotteita. Epärealistisuus on osa americanaa, utopistisia tavotteita voi yrittää saavuttaa laittamalla satakymmenen prossaa peliin.



Junaa minäkin haluaisin ajaa. Mieluiten kaikkien aikojen lempiveturiani  Dr12:ta.
Sellainen realistisempi versio olisi mennä kuuntelemaan sitä mahtavaa ääntä, kun Dr12 on museoajossa ja ajaa pienoismallia. Ja työskentely jollain massiivisella hydraulisella maansiirtokoneellakin voisi olla hauskaa. Autoista en ole niinkään innostunut. En osaisi ja uskaltaisi hyödyntää jotain urheiluautoa tai sitten vain tappaisin itseni, kun yrittäisin liikaa.

Jos rahalla ei olisi väliä, haluaisin toteuttaa piilevää arkkitehtiäni ja suunitella jonkun kahjon kämpän. Sellaisen, että vielä 100 vuoden päästä nimeni olisi rakennusinsinöörien keskuusessa Stalinin ja Hitlerin rinnalla kaikkien aikojen julmimpien ihmishirviöiden listalla, sen verran tuskaa ja tupakkia niiltä kuluisi miettiessään miten se pytinki oikein toteutetaan. Ylipäätään ökyrikkaus ja suuruudenhulluus on jotenkin kiehtova aihe.

Mitäköhän muuta. Avaruuslento (oikea, ei mikään suborbitaalipellehyppy) olisi hauska, mutta liian riskialtis toteutettavaksi ennen kuin lapset ovat aikuisia ja elämä ehtoopuolella.

Ja haluaisin leikkiä myös erikoisella huipputeknologialla. Sitä puolta voin kyllä toteuttaa töissä. Jos minulla olisi rahaa kuin rikkaimmilla liikemiehillä, kymmeniä miljardeja, varmaan perustaisin observatorioita, hiukkaskiihdyttimiä ja tutkimuslaitoksia, rahoittaisin planeettaluotaimia ja vastaavia.

Ryhis

Semmoinen sataneliöinen (tai vähän isompi) kasvihuone olis nasta. Viilettäisin siellä munasillani tohvelit jalassa ja antaisin parran&tukan kasvaa. Vaimo sais ottaa vieraita vastaan verannalla ja kehua "Minun mieheni on vähän extravagantti"

Jotain kanoja olisi kanssa nasta pitää. Kauppalehdessä oli juttua, että kanalat on muotia. Samaan syssyyn sitten vuohi ja pari lammasta määkimään.

Vuohi on rankka eläin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Neutroni

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - huhtikuu 19, 2010, 10:15:10 ap
Semmoinen sataneliöinen (tai vähän isompi) kasvihuone olis nasta.


Joo, kunnon kasvihuoneet, joissa voisi jäljitellä erilaisia ilmasto-oloja, kuuluisivat minunkin palatsiini. Ja tietysti eksoottiset kasvit. Mutta sitten olisi pakko palkata armeija puutarhureja. Se kävisi liikaa itsekunnioitukselle, että olisi 10 miljoonan hintainen higt-tech-plantaasi ja itse hoidetut kasvit kituisivat sirkkalehtivaiheessa. Toisaalta luulen, että isolla rahalla ostettu täydellisyys veisi myös suuren osan siitä mielihyvästä, mitä nykyinen rajallisilla resursseilla (erityisesti tietotaidon osalta) kärvistely tuo. Kyllä sitä ihminen osaa masentua myös miljardiomaisuuden suoman äärettömien mahdollisuuksien meren rannalla, ja ehkä se on jopa helpompaa, kun on vaikeampi keksiä sellaisia projekteja, jotka tarjoaisivat sopivasti haastetta, kehittymistä ja onnistumista.