huhtikuu 19, 2024, 22:22:20 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ihmisen paras ystävä

Aloittaja Aketza, kesäkuu 16, 2010, 23:20:58 ip

« edellinen - seuraava »

Mikä on ihmisen paras ystävä?

Toinen ihminen
Koira
Kissa
Chili
Muu, mikä?

TeemuT

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - elokuu 06, 2010, 19:59:35 ip
Lainaus käyttäjältä: TeemuT - elokuu 06, 2010, 13:54:31 ip
Nainen kainalossa, tulista, maukasta ruokaa ja naposteltavaa, rottweiler makoilemassa lattialla jalkojen juuressa ja chilipensaideni alut
ikkunalaudalla. Alkaa kuulostamaan melkoisen täydelliseltä.

Ei ihmistä voi laittaa valitsemaan vain yhtä asiaa  ;D


Aina voi parantaa;

Ajatteles jos se rotikkas olisi vaikka lakimiehen kurkussa, tai griinpiissin feissarin....


Hmmm.. TV-lupatarkastajaa odotellessa  :D

Hegu

itse olen koiran kannalla. Harmi vaan kun on pikkusen allerginen kissalle ja koiralle mutta pitää rueta vaan totuttelemaan elukoihin :)

linker

Koira, kissa, vaimo, ja chiliäkin on.
Ne eivät ole ystäviä, mutta tämä Apple MacBook on.
Sillä pääsee minne vaan ja sillä saa mitä tahansa.
Se avaa ovet maailmaan, eikä koskaan petä.

hessi

Jos kyse oli ystävästä, niin sitten se on toinen ihminen.
Mielestäni eläin ei ole ystävä se on kaveri, joillekkin
kyllä paljon tärkeämpi, kuin toinen ihminen.
Paras ystävä on sellainen, jolle voi puhua ihan mitä vaan ja joka myös
puhuu sinulle mitä vaan. Ystävä myös kertoo oman mielipiteensä
mitään väristelmättä, vaikka se olisi kuinka omaa mielipidettä vastaan,
on tieto otettava vastaan ajatuksella, ei vihalla. Asiat riitelevät ystävät eivät !
Ystävä on turva kun sinulla menee heikosti, oli syy mikä tahansa, mutta
ystävä on myös ilon ja onnen jakaja. Myös itse on annettava ystävälle,
ei saa olla vaan ottaja (jos ymmärsitten mitä tarkoitan).
Eläin on kaveri, toki se kuuliaisena kuuntelee murheesi, huomaa kyllä ilosikin, mutta ei
korvaa toisen ihmisen kontaktia.
Mielestäni puoliso ei voi olla se paras ystävä, puoliso on puoliso.
Ystävä on ystävä.
Ja noista kavereista, itselläni ollut kolme koiraa ja nyt kissa joka tuli perheeseen vain kahden vuorokauden ikäisenä, kun sen villiemo sen hylkäsi meidän vattupuskiin.
Tätä rääpälettä ruokittiin kissan äidinmaidonvastikkeella pienellä tuttipullolla, kukaan ei uskonut
se jäävän henkiin, vaan nyt se on 4v isokolli, pihamme "peto" ei tule kettukaan pihaan, siitä pitää
Topi-katti huolen :)

ja matkin Filacoa...
Hessi joka ei osaa vastata asiaan lyhyesti, vaan kertoo puoli historiaa :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Inferno

En oikein ymmärrä miksei puoliso voisi olla samalla se paras kaveri..? Asia on ihmetyttänyt jo parikin vuosikymmentä. Miksi mennä tekemään asioille väkisin rajoja? Moni hyvä pari on jäänyt muodostumatta, kun tuttavapiirissä esim. joku on tuuminut jostakusta toisesta, että "ei sen kanssa voi olla, koska ollaan niin hyviä kavereita!"  Ja aina oon ollut monttu auki: "Haloo?! Eikös se sitten ole pirun hyvä lähtökohta?"  Ja niin edelleen.

Mutta mähän en vain kerta kaikkiaan käsitä näitä ihmisten pariutumistouhuja...  8)

Sivukaneetti Hessin jälleen hyvään sivukaneettiin. :)

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 20, 2010, 05:57:48 ap
Asia on ihmetyttänyt jo parikin vuosikymmentä. Miksi mennä tekemään asioille väkisin rajoja? Moni hyvä pari on jäänyt muodostumatta, kun tuttavapiirissä esim. joku on tuuminut jostakusta toisesta, että "ei sen kanssa voi olla, koska ollaan niin hyviä kavereita!" 


On se aika surullisen näköistä kun parinkymmenen vuoden kuluttua näkee vanhoja koulukavereita ja voi todeta niiden kaikkien pariutuneen keskenään. Lähinnä naurattaa tuollainen, että koulu, joka on suhteellisen keinotekoinen ympäristö; ihmiset on jaettu "luokkiin" ikänsä, kielivalitsemuksensa ja sukunimen alkukirjaimen mukaan. Sitten näillä klikeillä pitäisi pärjätä koko loppuelämä? Kuulostaa samalta kuin esipureskellun purukumin ostaminen.

Tuommoinen seurustelun aloittaminen samaan kaveripiirin kuuluvan kanssa on puhdasta aloitekyvyttömyyttä, "miksi mennä merta edemmäs kalaan?". Sitäpaitsi moinen toiminta pilaa koko kaveriporukan. Jossain tieteellisessä artikkelissakin taisi olla juttua, että rakastumisen hinta on kaksi kaverisuhdetta.

Ja miten kauan tuommoinen "järkiratkaisu" muka toimii? Ollaan kimpassa kun ei jakseta/osata etsiä sellaista joka oikeasti täydentäisi itseään.

Avioerojen määrä kasvaa vuosi vuodelta.

Lainaus
Mutta mähän en vain kerta kaikkiaan käsitä näitä ihmisten pariutumistouhuja...  8)


Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Mättö

Kyllä tää tonne koirapuolelle menee... Meillä tollanen 6 kuukautinen Leonbergin pentu, eikä siitä kaveri paljoo paremmaksi muutu...
-We can't stop here! This is bat country!!-

Aji Inferno

Mikä voi olla parempi kuin kehräävä kissanpentu? :)

jeQQ


jewe

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - syyskuu 22, 2010, 09:04:44 ap
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 22, 2010, 03:23:18 ap
Mikä voi olla parempi kuin kehräävä kissanpentu? :)


Kaksi tai useampi. ;)


Naulan kantaan !

Kaksi kehräävää pentua tuli viikonloppuna.

hessi

voih, minä odotin jo kuvia niistä :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - syyskuu 22, 2010, 09:04:44 ap
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 22, 2010, 03:23:18 ap
Mikä voi olla parempi kuin kehräävä kissanpentu? :)


Kaksi tai useampi. ;)

Ei paljon enempää, 3 kissaa väänsi pennut yhtäaikaa ja äkkäs, että tuollahan on lämmin päivähoitopaikka eli mun sänky.
Olo oli kuin Simpsonien kissa mummolla. Sitten kävi pikku vahinko, jonka jälkeen kissat sai porttarin mun huoneeseen ja petauspatja vuodeksi tuulettumaan :(
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Mättö

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 22, 2010, 03:23:18 ap
Mikä voi olla parempi kuin kehräävä kissanpentu? :)


Niin, no onhan meillä tuo kissakin täällä. Se nyt on vähän tollanen päällikkö ja elvis... Koittaa kokoajan olla niin kaikkien yläpuolella.
-We can't stop here! This is bat country!!-

itachi

Toinen ihminen. Avopuoliso on samalla paras ystäväni, halusi tai ei. Minä olen hänen tukensa, kun opiskelupaikkakunnalle muuttaessa Ne Parhaat Äijäkaverit jäivät kauemmas. Ihmiset, jotka pitävät ystävyyttä ongelmana seurustelussa kenties pelkäävät menettävänsä kaverin (uskovat suhteen nopeaan tuhoon?) tai kammoavat "arkea". Arki koittaa vääjäämättä, vaikka "alkuhuuma" kestäisi parikin vuotta. Silloin on mielestäni hyödyksi, kun kumppani on huipputyyppi ilman ruusunpunaisilla laseilla tiirailuakin.

Elämän sulostuttajina puolestaan kissat ovat ehdottomia. Mielitietyn kanssa voi riidellä, mutta kissan kanssa harvemmin. Itse en osaa olla niille vihainen edes chilien raatelusta, mitäs olen jättänyt kasvini kissuuden ulottuville. Mielestäni sanonta "a home without a cat is just a house" pätee erityisen hyvin, sillä kissa muistuttaa, että p*skanakin päivänä maailmassa on jotain pörröistä, suloista ja kaunista.

Aji Inferno

itachi: naulan kantaan joka sana.  8)

Leevi22

Muu, mikä? Kyllä se on nahkakuula eli jalkapallo! Sen kanssa olen viettänyt melkein koko elämäni :)

Aketza

Jalkapallo: Se asia, jonka sain takaraivooni joskus vuosia sitten.
Jalkapallo: Se asia, jonka sain naamaani monta kertaa vuosia sitten.
Jalkapallo: Se asia, joka on liikunnan muoto, jota inhoan eniten (jääkiekko kanssa). Vuosia sitten.

Joten, parempi etten sano mielipidettäni jalkapallo faneista. ;D

Aji Inferno


Minbaari

#816

Aji Inferno