Voin vaikka itse aloittaa. Tässä pari vuotta taaksepäin, pappani kuoli ja hän kun oli vapaa-ajallaan puuseppä, käytin monesti mummolan kellarin verstasta kaikkiin omiinkin rakenteluprojekteihin.
Sitten serkkuni osti kuolinpesältä aivan naurettavaan hintaan pappani omakotitalon ja joku idiootti lisäsi kauppakirjaan kohdan jonka mukaan kaikki mahdollinen irtaimisto kuuluu kauppasummaan.
Pappani vielä ollessa elossa hän oli luvannut minulle kaikki työkalunsa (joita on kokonainen puusepän verstas siis..).
Serkku ryyppäsi sitten työpaikkansa ja talo meni uudestaan myyntiin. Hirvittävän perhesotimisen jälkeen saatiin vihdoinkin sovittua että tänään 14-15 välillä pääsisin hakemaan sieltä verstaasta kaikki sähkötyökalut, sirkkelit, tasohöylät, useamman tonnin edestä huipputyökaluja. Tämähän on hyvä asia, mutta vituttaa silti tuo koko järjestely. Serkku kun on viinaan menevä ukko niin on kuulemma tupakoinutkin siellä "mun mummolassa" sisällä ja käytännössä tehnyt edesmenneen pappani talosta jonkinlaisen hippikommuuni-kaatopaikan. Puhumattakaan pappani -84 2.0 Opel Recordista jonka päissään ajoi lähes lunastuskuntoon. Recordi oli mun pappani silmäterä, osti uutena kaupasta vuonna -84 ja aidot kilometrit 56.200km

kaikki pesut ja vahaukset käsin. Sitten tää deeku menee ajeleen auton kolmesta eri kulmasta aivan rusinaksi..
olipas hyvä päästää vähän höyryjä..