maaliskuu 29, 2024, 14:18:14 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ulos kaapista sieltä!!

Aloittaja Aji Inferno, tammikuu 25, 2011, 03:53:34 ap

« edellinen - seuraava »

linker

tammikuu 26, 2011, 14:48:58 ip #20 Viimeisin muokkaus: tammikuu 26, 2011, 14:54:52 ip käyttäjältä linker

En löytänyt tubesta turos heavy gee:n esitystä::
...mutta tässä syvästi koskettava lyriikka:



Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahren kesken (2x)

Iske sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin ollaan sitten kolomen kesken, hei
Iske sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin ollaan sitten kolomen kesken

Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne oli puukkojunkkareita (2x)

Niin historia väittää, mutta minä satun tietään, et ne oli vaan rumia jätkiä, hei
Historia väittää, mutta minä satun tietään, et ne oli vaan rumia jätkiä

Isontalon Antti oli ensimmäinen ja Rannanjärvi oli toinen (2x)

Sittemmin Suomessa urpojen määrä on ollukki helevetin moinen, hei
Sittemmin Suomessa urpojen määrä on ollukki helevetin moinen

Ei saa laulaa Rannanjärvestä, Rannanjärvi oli hintti (2x)

Sivarin käyny ja pitkätukka kun ei sille maistunu intti (2x)
Intti intti-ti-ti, ti-ti


http://www.poimuri.fi/Magellan/pages/include/play.jsp?&storeId=14250&clip=/clips/54/56/FIKFP9000007_30.mp3



Macex


Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Azukki

^^ Mahtava pätkä :D Naurattaa joka kerta ku kattoo :p

Miksaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

Aji Inferno


Pankkipoju

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 25, 2011, 03:53:34 ap
Kun tuolla toisaalla on möykätty "hinttiteemalla" taas oikein rakkaudella, niin tunnustakaapa nyt sitten se, että omassa kaapissannekin on vähintään nahkahousuihin pukeutunut lammaslauma, ellei jotain vielä vaikuttavampaa! ;)


Moon umpihetero erotomaani...
Arkipäivisin kaksi kertaa illassa ja vapaapäivisin viitisen kertaa....

Vaimo on tykännyt, jostain naistenlehdestä laski että meillä nushitaan arkipäivässä enemmän kuin normiparisuhteessa viikossa...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - tammikuu 29, 2011, 13:32:48 ip
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 25, 2011, 03:53:34 ap
Kun tuolla toisaalla on möykätty "hinttiteemalla" taas oikein rakkaudella, niin tunnustakaapa nyt sitten se, että omassa kaapissannekin on vähintään nahkahousuihin pukeutunut lammaslauma, ellei jotain vielä vaikuttavampaa! ;)


Moon umpihetero erotomaani...
Arkipäivisin kaksi kertaa illassa ja vapaapäivisin viitisen kertaa....

Vaimo on tykännyt, jostain naistenlehdestä laski että meillä nushitaan arkipäivässä enemmän kuin normiparisuhteessa viikossa...


Sama ongelma kuuluu olevan tuhansilla, mutta ei syytä huoleen. Lääkäri määrää yleensä lääkkeeksi kuunnella 5 kertaa päivässä Güntherin "Ding dong song":in ja lööppilehmän valokuvan tietokoneen taustakuvaksi. Eiköhän halut ensin taltu - ja sitten siirry hiljalleen sinne nahkahousuisten lampaiden puolelle.  ;D

Macex


Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Aji Inferno


linker


Periksi ei anneta milloinkaan!



Pankkipoju

tammikuu 29, 2011, 22:18:47 ip #31 Viimeisin muokkaus: tammikuu 29, 2011, 22:32:58 ip käyttäjältä Pankkipoju
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 29, 2011, 14:03:56 ip

Sama ongelma kuuluu olevan tuhansilla, mutta ei syytä huoleen. Lääkäri määrää yleensä lääkkeeksi kuunnella 5 kertaa päivässä Güntherin "Ding dong song":in ja lööppilehmän valokuvan tietokoneen taustakuvaksi. Eiköhän halut ensin taltu - ja sitten siirry hiljalleen sinne nahkahousuisten lampaiden puolelle.  ;D


Vakavasti otettuna homma on muodostanut "ongelman" kerran nykyisen kanssa, silloin kun olimme ensimmäisen kerran kahdestaan hiihtomajassa päiviä muutamia..
Ekat vihjailut esitti muodossa että keittiön pöydällä voisi joskus vaikka syödä, jos tekis vaikka oikein hienon kattauksen.
KSeuraavaksi antoi ymmärtää että haluaa kokeilla japanilaisia sitomisleikkejä, tarkensi vielä että tahtoo nyöriä minut roikkumaan kattotuoleista ilmaan. Kuulemma siinä voi olla ihan tunteja.

Mut en mä noille oikein lämmenny jonka seurauksena lähes raivoraitis lady tempaisi puolikkaan viinipullon ykkösellä ja kiipesi parvisänkyyn lahnailemaan.
Pari kertaa jaksoi kannustaa verbalisesti malliin "jee" kun pistin menemään.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - tammikuu 29, 2011, 22:18:47 ip
Pari kertaa jaksoi kannustaa verbalisesti malliin "jee" kun pistin menemään.


MAHTISONNI!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

masaiman

Meikäläinen suora kun puhelintolppa.

Ei sillä, että mulla olis jotain mehumaijamiehien olemassaoloa vastaan, mut on vähän sellanen NIMBY-asenne tähän hommaan...
Jokainen olkoon suljettujen ovien takana just mitä on, en mäkään aio ihan kaikkea julki tuoda mitä siellä tapahtuu, mut jotenkin toi trendihomous tökkii todella ankarasti. Jos pitäis nimetä tämän hetken meikäläistä eniten puistattava julkkis niin nimi on Mikael Hytönen. Saattaisi hänkin olla persoonana ihan erilainen mitä julkisuuskuva antaa ymmärtää mut jotenkin sen ääni ja puhetapa saa mun karvat pystyyn...

Yritän olla tuomitsematta ketään tutustumatta, mutta "kattokaa,mä oon ***" tyypit pätkii...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - tammikuu 29, 2011, 22:18:47 ip
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 29, 2011, 14:03:56 ip

Sama ongelma kuuluu olevan tuhansilla, mutta ei syytä huoleen. Lääkäri määrää yleensä lääkkeeksi kuunnella 5 kertaa päivässä Güntherin "Ding dong song":in ja lööppilehmän valokuvan tietokoneen taustakuvaksi. Eiköhän halut ensin taltu - ja sitten siirry hiljalleen sinne nahkahousuisten lampaiden puolelle.  ;D


Vakavasti otettuna homma on muodostanut "ongelman" kerran nykyisen kanssa, silloin kun olimme ensimmäisen kerran kahdestaan hiihtomajassa päiviä muutamia..
Ekat vihjailut esitti muodossa että keittiön pöydällä voisi joskus vaikka syödä, jos tekis vaikka oikein hienon kattauksen.
KSeuraavaksi antoi ymmärtää että haluaa kokeilla japanilaisia sitomisleikkejä, tarkensi vielä että tahtoo nyöriä minut roikkumaan kattotuoleista ilmaan. Kuulemma siinä voi olla ihan tunteja.

Mut en mä noille oikein lämmenny jonka seurauksena lähes raivoraitis lady tempaisi puolikkaan viinipullon ykkösellä ja kiipesi parvisänkyyn lahnailemaan.
Pari kertaa jaksoi kannustaa verbalisesti malliin "jee" kun pistin menemään.


Ei tuohon voi muuta kuin todeta: menkää: www.hitlantis.com - ja kun pääsette valitsemaan arseistin, eli artistin, valitkaapa Joe Sputnik. Ja sieltä mahtibiisin "German Love". Siitä ei mahtisonnien meininki enää ylity.  8)

Poppamies Tuliliemi

Hetero olen kyllä itsekin mutta enpä jaksa homoista piitata, päin vastoin oivaa hupia saa ahdasmielisempien kavereitten kustannuksella homoviritteisestä huumorista. Kai se on sitä kun ei ole sitä epävarmuutta seksuaalisuudestaan niin voi huoletta heitellä hurttiakin huumoria 8)

Tässä muuten linkkivinkki, jolla voi koeponnistaa kavereittensa huumorintajua esim. illanistujaisissa
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Aji Inferno

tammikuu 31, 2011, 16:30:17 ip #36 Viimeisin muokkaus: tammikuu 31, 2011, 16:34:53 ip käyttäjältä Aji Inferno
Lainaus käyttäjältä: Poppamies Tuliliemi - tammikuu 31, 2011, 16:22:49 ip
Hetero olen kyllä itsekin mutta enpä jaksa homoista piitata, päin vastoin oivaa hupia saa ahdasmielisempien kavereitten kustannuksella homoviritteisestä huumorista. Kai se on sitä kun ei ole sitä epävarmuutta seksuaalisuudestaan niin voi huoletta heitellä hurttiakin huumoria 8)

Tässä muuten linkkivinkki, jolla voi koeponnistaa kavereittensa huumorintajua esim. illanistujaisissa


Juuri noin. Königin sarjakuvat ovat myös upea tapa kiusata niitä tuttuja tai työkavereita, joille heteroäijyyden imagon säilyttäminen on elämän ykkösasia. :D  Suosittelen lämpimästi esim. Tappajakondomi-sarjiskirjaa. Se elokuva oli paska, mutta itse kirja on niin posketon, ettei mitään rajaa!  ;D  Jostain syystä naiset tuntuvat tykkäävän Königin sarjiksista, mutta moni mies tuntuu saavan niistä vetelät paskat housuun. ;)

Ja tuo videolinkki... heh! Juna totisesti kulkee ja jäbillä näyttää olevan hauskaa kyydissä! Onkohan siellä puolen aitaa hauskempaa ja rennompaa? ;)  Noh, ehkä kaikkea elämässä ei ole välttämätöntä kokeilla. Mutta ihan ajatuksena: jos esim. tuollaisen hydrauliikan katsominen ällöttää, niin eikö miehen ja naisen välinen "puuha" ole ihan yhtä ällöttävää? Etenkin, jos sattuu olemaan pervomman pään kalukunkku. Ainoa tapa päästä mielenrauhaan on siis täysi selibaatti!  ;D

Pankkipoju

^ Siis mummielestä tilanne yleisessä keskustellu on perversoitunut juurikin sen takia että majoriteettia edustaa henkilöt joilla ei oikeasti edes ole mitään seksielämää...
Se että harrastaa kerran pari viikossa tekee mielestäni wannabe -heteron/homon/biin. Hyvän yritelmän siitä mitä ikinä onkaan.
Tässä asiassa olen täsmälleen samaa mieltä Maslowin kanssa, seksi on perusfysiologinen tarve siinä missä uni ja ruoka.

Jotain hommasta kertoo se että täkäläisessä kulttuurissa luetaan sairaudeksi se jos hommaa harrastaa useamman kerran päivässä.
Joissain kulttuureissa, esim Okinawan pohjoisosissa, vanhukset edelleen yhtyy samalla taajudella kuin teini-iässä.. Siis vielä seitsemänkympin paremmalla puolen naivat enemmän kuin suomalaiset kakskymppiset.

Mä en pysty ymmärtämään miten tämä tapahtuu, miten jotkut opettaa itsensä ulos siitä suuntautumisesta johon ovat syntyneet?
Teini-iässä kaikki kertoo naineensa kuin kanit ja sitten mitä tapahtui? Se oma suuntaus (hetero/homo/bi) ei enää kelvannut ja ?!?
Ehkä luterilaisuus joka kieltää luostarilaitoksen, aiheuttaa sen että jokainen tekee elämästään harmaan ja kylmän luostarilaitoksen?

Ja edelleen olen umpihetero joka jaksaa ihmetellä miksi ne joilla ei ole oikeasti seksielämää pitää niin h*lv*tisti meteliä siitä julkisuudessa  :)

Aji Inferno

Noh, on paljon ihmisiä - ihan hyvän näköisiä, terveitä ihmisiä, jotka eivät piehtaroi sängyssä kummankaan sukupuolen kanssa kerran kuussa, kerran vuodessa - tai edes kerran monessa vuodessa. Pankkipojulle voisi vaikkapa 5 vuoden selibaatti olla aika rankka kokemus.  8)  Eikä se ihmisiä tunnu hulluksi tekevän, jos esim. zen-munkkeja ajattelee. Paljon fiksumpaa väkeä keskimäärin kuin härmän juntti, veikkaan. ;)  Vaistot ovat eläinkunnasta tuleva asia. On ihmisestä kiinni, elääkö hän vaistojensa ohjaamana (jopa orjana, kuten vaikka seksiaddiktit ja tietyt sairaat yksilöt kuten pedofiilit yms) vai hallitseeko hän itse tarpeitaan. Kaipa molemmin tavoin voi sen oman onnensa löytää.

TunturiTiger

Siis apua! Mulle iski ihan kauhee sisustusvimma. Sain just telattua olkkarin peräseinän vauvanpaskanruskeeks, kun se sopii niiiin tohon meidä uuteen sohvaan.
Tossa ois kuultolakkaa jo odottamassa kattopaneeleihin pääsyä. Mutta ton parketin hiomisen ja lakkaamisen mä taidan jättää ammatti miehelle.
Siis tästä tulee niiiiin ihana!