Kokeilin ja latasin eilen. Verrattuna normaali fooruminäkymään tai tämän asiakirjamaiseen tekstiin en tarvitse sovellusta. Jostakin syystä se itse keksi aamulla näyttää mitä eräs foorumin käyttäjä oli kirjoittanut oman tekstini jälkeen.
Toki tiedän että tuon voi valita asetuksista, ja vastaukset osallistumiini ketjuihin oli oletuksena päällä. Oletus.
Nyt kun kirjauduin koneella nettiin, niin yllätys oli kun ei niitä uusia viestejä ollut lainkaan, eikä lukemattomia aiheitakaan.
Vaikka melkein puolessa pääaiheessa oli näkyvissä uusia viestejä. Joku tästä kyselikin...tämän yhden ja suppean kokemuksen valossa, uskoisi että Tapatalk tekee tätä.... Tapatalkilla kirjauduin eilen tälle sivustolle, ja todennäköisesti se tutkii puolestani viestejä, ja koska sillä on kirjautumislupani kautta se oikeus, niin tämä sivusto tulkitsee sen että olen nämä lukenut. Amatöörin oletus

.
Ankean ulkoasun ja ehkä Googleen kytkösissä (Googlen urkintaa) olevan sovelluksen takia heitin sovelluksen roskikseen.
OF..
Joka aamuinen ilmiö on Googlen tivaaminen saada lupa minun Picasa albumeihin liittää ne hallintaansa Google+:ssa.
Samaa urkintaa yrityksellä "varmuuskopioida" kuvia Googleen.
Eilen latasin Omat Reitit sovelluksen....Tallenna reittipisteitä kuvaamalla ja tallenna reittisi Google Driveen...