Pikkujoulut 2009 5.12.2009 - Gringos Locos, Tampere

Aloittaja Kärsä Babar, marraskuu 07, 2009, 13:02:48 ip

« edellinen - seuraava »

MikkoM

2 henkee tulos 94.8% varmuudella. Viimeksi jäi väliin tampereen miittin äkillisen änkeröinnin takia, mutta tälläkertaa uskoisin että vaimoke ei päästä mua niin helpolla vaan raahaa vaikka väkisin.

ilmari

joulukuu 01, 2009, 19:39:02 ip #21 Viimeisin muokkaus: joulukuu 03, 2009, 21:56:01 ip käyttäjältä ilmari
Leikkasin c. rhomboideumin tuossa alas ja otin siitä samalla muutaman kasvukärjen pistokkaiksi. Toistaiseksi ovat vedessä ja näyttävät voivan hyvin. Sikälimikäli selviytyvät miittin asti, niin tuon ne paikalle jaettavaksi. Oman kasvini kasvatin aikoinaan "kuivasta oksasta", luulin siis pistokkaan kuolleen ihan täysin, mutta "läpällä" kastelin kuitenkin kevysorarasian jossa tämä tikku majaili. Siitäpä kehkeytyi sitten iso ja erittäin vähään tyytyvä kasvi.

e: pistin torille ketjun johon halukkaat voi ilmottaa niin tuon sitte niitä pistoja
#40

futuristi

meitsi on varmaankin tulossa paikalle, ellei tule mitään yllättävää! :)

oon muuttamassa asunnosta yhtä huonetta kasvihuoneeksi, joten pistokkaita yms. olis kyllä ihan kiva saada! ^^

- henkka

chili_maestro

Suattaapi olla että minäkin täältä Rauman suunnalta tulen pikaisesti piipahtammaan paikan päällä, kun muutenkin olen Treella silloin.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

hessi

ja jos Pak tulee sinne niin voitte kysellä häneltä yhdistyksen tarroja, viimmeisiä viedään joten
jos haluaa, niin nyt kannattaa ostaa.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

ilmari

Mihin kaikki jäivät? Väkimäärältään surkein miitti aikoihin. Eikö porukkaa kiinnosta Gringosmiitit enää vai oliko kaikilla muitakin pikkujouluja? Noh, mukavaa silti oli ja Diablo oli tulinen ja herkullinen. Sotkevat nykyään rouheen ja chilikastikkeen keskenään... ei ole sitä kuivaa rouhetta siinä häiritsemässä makuelämystä enää.
#40

Linda

Mun piti mahdollisesti tulla, mutta jouduin yöks töihin enkä sitten jaksanu lähteä niin aikasin liikenteeseen :-\
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...