huhtikuu 18, 2024, 03:53:39 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Lidlin chilirouhe mylly

Aloittaja Gasol, elokuu 26, 2009, 20:56:18 ip

« edellinen - seuraava »

Gasol

elokuu 26, 2009, 20:56:18 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 26, 2009, 22:35:16 ip käyttäjältä Gasol
onkos teistä kukaan ostanut tuota kyseistä kania merkkistä chiliä maustemyllyssä...on nimittäin aika tiukkaa tavaraa...ainakin omasta mielestäni kun ei tarvitse laittaa vaa 2-3 kierrosta niin johan alkaa potkimaan ;D
There are many religions in the world. I believe that i´ll have another beer.

Watt

Tuota tulee käytettyä silloin tällöin, alkuun siinä oli ihan hyvinkin potkua. Nykyään tulee vain turhautuminen ja vitutus ennenkuin chiliä on saanut tuosta tarpeeksi tuosta myllystä ulos.  ;)
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

Kadotus

Rouhemyllystä en tiedä mutta mulla on Lidlin kania-merkkistä chiliä ja mun mielestä se on jotain punaseks värjättyä jauhoo tai pelkkää paprikaa, maista mitään, edes emäntä joka ei tulista kestä (habanero kabanossi oli kuulemma kohtuu tulista) ei maista siinä tulisuutta.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Gasol

Lainaus käyttäjältä: Watt - syyskuu 11, 2009, 11:31:15 ap
Tuota tulee käytettyä silloin tällöin, alkuun siinä oli ihan hyvinkin potkua. Nykyään tulee vain turhautuminen ja vitutus ennenkuin chiliä on saanut tuosta tarpeeksi tuosta myllystä ulos.  ;)


juu olen nyt jo itsekkin huomannut tuon että se mylly pitäisi kiinnittää akkuporakoneeseen ja antaa laulaa vaan että sais jotain potkua sapuskaan ;D
There are many religions in the world. I believe that i´ll have another beer.

Keku

syyskuu 14, 2009, 21:42:06 ip #4 Viimeisin muokkaus: syyskuu 14, 2009, 21:43:39 ip käyttäjältä Keku
Itse olen ostanut noita lidlin chilimyllyjä sen takia että niihin voi tunkea omat kuivachilinsä avattuaan vetämällä kansisysteemin (vaatii kohtuullisesti voimaa/tekniikkaa) ja avot, on omaa chiliä myllyssä ja juuri niin tulisena kuin mitä lajiketta sinne tunkee sisään.

Itse alkuperäinen sisältöhän on kuten todettua aika mietoa kamaa, ei tarvitse todellakaan herkemmänkään kaverin säästellä kun antaa jengaa myllylle!

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Keku - syyskuu 14, 2009, 21:42:06 ip
Itse olen ostanut noita lidlin chilimyllyjä sen takia että niihin voi tunkea omat kuivachilinsä avattuaan vetämällä kansisysteemin (vaatii kohtuullisesti voimaa/tekniikkaa) ja avot, on omaa chiliä myllyssä ja juuri niin tulisena kuin mitä lajiketta sinne tunkee sisään.

Itse alkuperäinen sisältöhän on kuten todettua aika mietoa kamaa, ei tarvitse todellakaan herkemmänkään kaverin säästellä kun antaa jengaa myllylle!


Itse tehnyt samaa Pirkka-myllyjen kohdalla.

Pitäisi nyt tehdä kuivatuista seos, mitä laittaisi originaaliin Pirkka Chilimyllyyn.

Helppo homma, vääntää vaan myllyosan alapuolelta "korkin auki"

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

chilimieli

Lainaus käyttäjältä: Gasol - syyskuu 14, 2009, 12:54:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Watt - syyskuu 11, 2009, 11:31:15 ap
Tuota tulee käytettyä silloin tällöin, alkuun siinä oli ihan hyvinkin potkua. Nykyään tulee vain turhautuminen ja vitutus ennenkuin chiliä on saanut tuosta tarpeeksi tuosta myllystä ulos.  ;)


juu olen nyt jo itsekkin huomannut tuon että se mylly pitäisi kiinnittää akkuporakoneeseen ja antaa laulaa vaan että sais jotain potkua sapuskaan ;D


Repesin! ;D
Juu, eihän nuo mitään laatutuotteita ole, mutta senhän nyt tietää jokainen aktiivinen chili-harrastaja, ettei mikään tunnu enää miltään sen ensimmäisen oman sadon jälkeen. ;)

ihis81

Natsisivan chilirouhe/mitäliejauhatusta, hyi prkl.
Joskus erehdyin ostamaan, siellä oli hiekkaakin joukossa tms kun kivasti rapisi hampaissa kun sitä ruokaan laittoi.
Ja se hiekka tms oli todella siinä rouheessa mukana, kun otin testiksi purkista suoraan ja hieman pureskeli.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - lokakuu 08, 2009, 17:38:52 ip
Natsisivan chilirouhe/mitäliejauhatusta, hyi prkl.
Joskus erehdyin ostamaan, siellä oli hiekkaakin joukossa tms kun kivasti rapisi hampaissa kun sitä ruokaan laittoi.
Ja se hiekka tms oli todella siinä rouheessa mukana, kun otin testiksi purkista suoraan ja hieman pureskeli.


Kyllähän sitä nuuskaankin laitettiin ennen lasinsiruja että rupes menekki paranemaan! Syöt vaan lisää tota niin ei oo kohta hampaita, jonka jälkeen voit siirtyä nestemmäiseen ravintoon esim. The Sourcen muodossa.. ;) Ainiin mut eihän lidlissä mitään Sourcee oo.. Mut halpaa kuraolutta kylläkin, siinä se markkinarako!
#816

sorrii

Taitaa tässäkin LiDL'in tuotteessa olla aika vaihtelua laadussa eri erissä. Itsellä kyseinen kertakäyttömylly; ostettu varmaan n. vuosi sitten. On äkäisintä chiliä mitä oon kuivattuna maistanut. Fataliin Devil's Dustia saa laittaa lusikallisen, että tulee sama potku kuin tästä puoli kierrosta varovasti kiertämällä!
Helposti tällä jo pilaa ruokansa jos ei varo...

Asian vierestä: Ostin toissailtana Pirkkalan Citymarketista Blairs'in Salsa de La Muertea. Suomennetussa selosteessa kehutaan vahvuudeksi 5000 scovillea. HAH: odotin jotain paniikkikohtausta sitä maistaessani ekaa kertaa. Teki juuri mieli vähän potetta. Dippailin siihen sitten HK'n lihapullia ja söin perunasalaatin kera. Ei sen vahvuus ollut paljon Turun Sinappia ("HOT") vahvempaa. Liekö tässä nyt sitten erikoiserä tänne loppasuiden pohjolaan ....
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

MasaT

Tätä tulee itsekkin aika paljon käytettyä, vaikka minulla joutuu vääntämään 3-4 kierrosta ennenkuin alkaa tulla kohtuullinen tulisuus! :D
On kyllä hyvä säätämään tulisuutta! Makuhan tulee muualta.

Uine

Jeps, vaihtelua on sekä tulisuudessa että siinä, paljonko mylly rouhaisee kerralla safkaan. :) Mulla oli itselläni yksi ja perheellä toinen, omani oli miedompaa ja sitä sai rouhia yhden hengen kahviinkin 10-20 rouhaisua ennen kuin tulisuus oli kohdillaan. Porukoille yritin samanlaista kahvia tehdä, ja jo 5 reilua rouhaisua koko pannuun aikaansai juomakelvottoman tulisuuden.
Suomu.org - Suomen muinaisuus -sivusto, jonka pyrkimys on toimia tiedonhaun portaalina, keskusteluympäristönä ja julkaisukanavana kaikille Suomen muinaisuudesta kiinnostuneille ja sitä tutkiville tahoille.