huhtikuu 18, 2024, 22:20:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Olutravintola Huurre, Soukka, Espoo

Aloittaja bass42, toukokuu 14, 2018, 19:27:24 ip

« edellinen - seuraava »

bass42

Aikoihin on eletty, kun tällaisenkin otsikon saa perustaa.

Kuitenkin.

Olen tällä päivämäärällä (14.5.2018) syönyt Espoolaisessa kerrostalolähiössä siipiannoksen, joka vetää sekä maussa että tulisuudessa vertoja Hookin suicide-siiville (niin vanhalla kuin uudellakin reseptillä) ja näin ollen tietenkin päihittää vasemmallakin kädellä lähes kaikki pääkaupunkiseudun texas-pete-tai-siipiveikot -tyyppiset siipiravintolat. Huurre ei ole varsinaisesti ruokapaikka, mutta jos intohimot painottuvat erinomaisiin siipiin ja hyvään olueeseen, tämä paikka on Oikea Valinta.

Kaikkein tulisimman ja riittävän kastikkeisen tilauksen läpi saaminen saattaa vaatia hieman keskustelua ja suostuttelua tiskillä, mutta keittiöhenkilökunta vaikuttaisi tietävän mitä tekee. (Kävin täällä muutaman kerran aiemminkin, jolloin annos oli hyvä, mutta ei maailman paras.)

Kuutisen vuotta Tampereelta Pääkaupunkiseudulle muuton jälkeen, tämän paikan löytäminen on minulle merkittävyydessään samaa luokkaa Kisahallin Hookin avaamisen kanssa.

Paikalle löytänee tuolta löytyvien ohjeiden avulla: https://www.olutravintolahuurre.fi/
Henkilökunnan mukaan "keittiö on auki siihen asti, kunnes kokki lähtee kotiin."

(Full disclosure: asun itse kohtuullisen kävelymatkan päässä kyseisestä ravintolasta, ja ravintolan huikea menestyminen johtaisi siihen, että lähistölläni olisi jatkossakin mitä oivallisin siipipaikka.)