maaliskuu 29, 2024, 07:55:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Carolina Reaper Chili Pulver

Aloittaja mikestones, lokakuu 01, 2017, 16:22:41 ip

« edellinen - seuraava »

mikestones

tilasin tuollaista saksasta, ei oo vielä tullut onko kokemusta tästä aineesta?

10,75 e maksoi 25 g pussi

kasvattaja

On. Ja on riittoisaa, mutta makua ei hirveästi poltteen alta tule ennen ku jo polttaa :fire:.
Tottuuhan tähänkin nopeasti, kun ruokaan kahdesti päivässä lisää.
Tykkään enemmän muista ns. super tulisista chileistä tehdyistä jauheista joiden maku on parempi, kuin CR.

Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

mikestones

Päätin korkata tuon carolina reaper-chili pulverin, piti olla muka 100 prosenttista reaperiä,ja maailman vahvinta chiliä (2003)  maistoin lusikalla, ja ei mielestäni ollut kovinkaan tulista, ainakaan niin kuin luulin......https://www.amazon.co.uk/Chilli-Powder-Carolina-Reaper-million/dp/B00NSQL692


ei oikein edes maistu mitlään, pitäs olla makua, naga morich paljon parempaa

mikestones

e baylla maksoi 10,70 e 20 g, ihan turha ostos mun mielestä

älkää ostako

mikestones

tää on ihan pätevää kastiketta, makua ja tulisuutta on

saa lidlistä 2,5 e pullo

https://www.amazon.com/Badia-Habanero-Sauce-Ounce-Pack/dp/B00F03BCCC

kasvattaja

Pari kertaa olen tilannut harvinaisempaa maustetta (lakritsijuurta) Ebaystä enkä enään tilaan, koska olen pettynyt joko makuun tai siihen että sisältö ei liukene kokonaan veteen. Eli eivät ole olleet 100% sitä mitä myynti-ilmoituksen mukaan olisi pitänyt olla. Myyjät on kyseenalaistamatta antaneet kohteesta rahat takaisin mikä kielii että ovat perillä sisällön "jatkeaineista".
Mieluusti maksan reilummin ja käyn poistamassa suomalaisesta kaupasta jolloin saan mitä etiketissä lukee.
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

mikestones

Lainaus käyttäjältä: kasvattaja - lokakuu 13, 2017, 16:45:35 ip
Pari kertaa olen tilannut harvinaisempaa maustetta (lakritsijuurta) Ebaystä enkä enään tilaan, koska olen pettynyt joko makuun tai siihen että sisältö ei liukene kokonaan veteen. Eli eivät ole olleet 100% sitä mitä myynti-ilmoituksen mukaan olisi pitänyt olla. Myyjät on kyseenalaistamatta antaneet kohteesta rahat takaisin mikä kielii että ovat perillä sisällön "jatkeaineista".
Mieluusti maksan reilummin ja käyn poistamassa suomalaisesta kaupasta jolloin saan mitä etiketissä lukee.


niin se on varmaan, tänän kokeilin taas tuo carolina reapera pistin reilusti kaalipaistokseen mutta ei nyt kolissut mitenkään erikoisesti

ainoo missä tuntuu on se kun menee vessaan virtsaamaan, niin tietää että chiliä on syöty, sama efekti voi olla huomenna paskalla

ViljoH

En varmaan ite tilaa mistään ebaysta ikinä en luota oikein oon kuullut meinaan niin paljon tarinoita että joku on tilannut esim.  500 eurolla ja on tullu vaan tyhjä laatikko

ViljoH

Ja miksi tilata Kiinasta kun voi ostaa fataliilta tai tehdä itse.  esim mulla on 2 purkkia omatekoista habanero orange lon parto jauhetta.  ;)