huhtikuu 19, 2024, 23:04:00 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Meetingit Raumalla

Aloittaja Herra 47, lokakuu 22, 2007, 19:43:51 ip

« edellinen - seuraava »

Herra 47

No niin elikkä 12 aikaan voisi aloittaa vaikkakin saapumisaika vapaa eli turha hoppu pois... ;) kelin mukaan ajetaan eikä kolaroida ;)
espelt... Kyytikin olis jo tiedossa... Miten on oletko tulossa

entä muita tulijoita...
Ja miten toivotte ruokapuolen menevän... Ja voisin yrittää tehdä (joulu kun on silloin jo lähellä) jotain chilipipareita hieman tunnelmaa tuomaan ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Kakq

Mitä todennäköisimmin tulossa ollaan!

Herra 47

ja mites tuo ruokapuoli järjestetään... samaan tyyliin kuin lahdessa (tekivät ison padan chili con carnea ja jakoivat kulut) vai jotenkin toisin

ja pitääpä nyt sitten kysyä samalla onko mitään ruoka-alergioita tai jotain sellaisia ruoka-aineita joista ette pidä... helpottaa vaan kaupassa käyntiä...  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Espelt

Tulossa ollaan ainakin näillä näkymin. Korppoo-Paimio ei oikein osu reitille joten mietitään vielä tuota kulkupuolta sinne.
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

hessi

Siis olen tulossa Turusta, ja minun maantiedon taitojeni mukaan Paimio on ihan vieressä ! :o  ja osaan sieltä tarvittaessa hakea, autossani kun on kääntyvät pyörät! Mutta takaisin tulosta lauantaina en ole varma, voipi olla että jään Raumalle yöksi!  :wink:
minulle käy kaikki murkina paitsi nuo chilit ! :D  :D ja kulut jaetaan. mielelläni voin jotain tuodakkin / tehdä/leipoa jos on tarvis ?
Et silleen. . . mut en tyrkytä kyytiä !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

joo.. eiköhän täältä yösijatkin järjesty tälle porukalle  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Espelt

Lainaus käyttäjältä: "hessi"Siis olen tulossa Turusta, ja minun maantiedon taitojeni mukaan Paimio on ihan vieressä ! :o  ja osaan sieltä tarvittaessa hakea, autossani kun on kääntyvät pyörät! Mutta takaisin tulosta lauantaina en ole varma, voipi olla että jään Raumalle yöksi!  :wink:
minulle käy kaikki murkina paitsi nuo chilit ! :D  :D ja kulut jaetaan. mielelläni voin jotain tuodakkin / tehdä/leipoa jos on tarvis ?
Et silleen. . . mut en tyrkytä kyytiä !


Ei ollut tarkoitus piruilla vaan fakta on se, että jos haet ja palautat mut kotiin, ajat 100km ylimääräistä ajoa. Emäntä ei luvannut lähteä eli voitaisiin tehdä niin, että hankkiudun Turkuun ja hyppään sieltä kyytiisi. Mietitään sitten se paluumatka myöhemmin, että toimitatko kotiovelle vai tuleeko joku hakemaan minut Turkkusest.
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

hessi

ok! enpä yleensä laskeskele noita kilometrejä, kun niitä kertyy mulle melkoisesti ! mutta kyytiin toki pääset Turusta ja katsotaan se paluu sitten lähempänä.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

HU HUU Herra Paimiosta ( Espelt ) !
Oletko vielä tulossa Raumalle ja hyppäätkö kyytiin? :D

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Kakq

Mihinkäs aikaan lauantaina (eikö se nyt lauantaina ollutkin?) sopisi paikalle ilmaantua ja mihin aikaan suurin piirtein muut ovat suunnitelleet saapuvansa?

Tuo herra 47:n ehdotus ruokakulujen jakamisesta kuulostaa kyllä hyvältä.

hessi

Suurin piirtein iltapäivästä ehkäpä klo 14 jälkeen meinasin ilmaantua sinne herra 47 luokse.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

Joo aika lauantaina oli 12 eteenpäin (13-17) ok koska turhaa on saapumisaikaa pistää tarkkaan... Tulkaa kun ehditte turha hoppu pois ja stressi myös ;) vapaamuotoiset tulossa joten ei mitään "puku"koodia tai mitään vaikka synttärit juhlin samaan syssyyn ;) oikea päivä niille kun on vasta 23 on vain hyvä yhdistää nää 2 tapahtumaa yhdeksi kun kerrankin tulee porukkaa ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

hessi

juu, saapi nähdä koska tämä mummeli kykenee rattiin! just tulin kämpil ja kunto ?  :lol:  Sopii arvata!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

;) vai ollaan sitä juhlittu kunnolla kun aamulla vasta päästään kotiin :)

mutta aika hyvin kun vielä viestin oot saanu pistettyä ;) et sitten ihan kaikkea juomaa oo saanu juotua ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Volitans

Volitanssin näppäilyvirhealkomittarilla mitattuna Hessi ei ole ollut edes 0,7 promillen kunnossa.

Ellei sitten ole aiemmin oveloitunut ja kirjoittanut "koottuja selityksiä" valmiiksi :)
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

Hessi oli tainut saada virheettömyys puuskan tuolloin...  :wink:

ja kiitokset kaikille osaanottajille ja volitanille resepteistä.. onnistuikin jopa minulta hyvin  :wink:

hessi ja muista pistää tuo thai ruuan ohje tuonne foorumille ehdottomasti  :D  se oli hyvää
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

hessi

Siis haloo ! mistä olen nyt jäänyt paitsi!
En nyt ymmärrä herrojen vitsiä!
Volitansin alkomittaria ei ole varmaan aikoihin kaliproitu !  :lol:
Mikä  V virheettömyys puuska?
Ja teistähän ei kukaan ole minua ennen tavannut, niin mistä P voitte mitään päätellä?
Jaa, taidan valita seuraavan kerran seuran paremmin!
:lol:
Kiitos vaan kaikille osallitujille, ihmeen hyvin "äijä porukka" osasi käyttäytyä,  ai jaa, mut mähän olen ollut enemmän "sikojen" kanssa  :lol:
Harkitkaa tarkoin sananne, jos haluatte sen kyydin sinne Vaasaan !!!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

...ja vielä, keittäkää itse soppanne ! täältähän ei ohjetta tipu!  :lol:

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

Taitaa tuo alkometri toimia juuri tuon tekstin virheettömyyden mukaan  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Kakq

Kiitokset täältäkin isännälle! Hyvät oli tosiaan pöperöt ja seura.

Taisin olla toinen niistä, joille aamulla suoli kertoi, mitä illalla tuli syötyä...