maaliskuu 29, 2024, 07:11:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Tai mitäs jos joku liimaisi tuon itse ketjukirjeeseen kiinni..? ;D

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - lokakuu 01, 2015, 12:32:24 ip
Tai mitäs jos joku liimaisi tuon itse ketjukirjeeseen kiinni..? ;D
Voisi joku heikkohermoinen postisetä hermostua..  ???

NPhoBiaz

Mulla jäi muuten kirjettä selatessa ne tyhjät salpapussit omalle pöydälle. Laitanko jollekin postissa, vai palauttelenko varikolle?

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - lokakuu 01, 2015, 16:03:24 ip
Mulla jäi muuten kirjettä selatessa ne tyhjät salpapussit omalle pöydälle. Laitanko jollekin postissa, vai palauttelenko varikolle?
Turha niitä perään on lähetellä, ne muistaakseni oli niitä ns. kertakäyttöpusseja.

NPhoBiaz

Joo, aika huonolaatuisia... Tuon sulle joskus 100kpl kunnon pusseja varikolle.

karvainen

20 nimeä ennen minua. Keskiarvo on varmaan 2pv per kaveri.
Eli odotettavissa marraskuun puolella, vai minkälaista vauhtia tämä on yleensä mennyt eteenpäin?
Marraskuulla kerkeää vielä hyvin idättelemään.

Whili

Lainaus käyttäjältä: karvainen - lokakuu 01, 2015, 20:10:38 ip
20 nimeä ennen minua. Keskiarvo on varmaan 2pv per kaveri.
Eli odotettavissa marraskuun puolella, vai minkälaista vauhtia tämä on yleensä mennyt eteenpäin?
Marraskuulla kerkeää vielä hyvin idättelemään.
Tuossa on laitettu saman kylän toverit peräkkäin jotta kirje kulkisi nopeasti kädestä käteen.
Postin kuljettamana parhaimmillaan 2/viikko. Toivotaan että kulkee ripeästi  :)

Nebs

SKK2 saapui tänne tänään ja lähtee huomenna postin vietäväksi. Ihan vain FYI jos mietitte missä kohtaa paketti menee. ;D


Trioniska

Nebs,

Mille nikille pistit menemään eteenpäin kun ei ole kuulunut vielä mitään?
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

chipe

Ei nyt mene tänä vuonna sitten tämäkään yhtä mallikkaasti kuin viime vuonna. Listalla päästiin eteenpäin yksi kokonainen hyppy ja sen jälkeen tuo on ollut nyt jo 10pv teillä tietämättömillä?

sorrii

Mitäs minä oon sanonut ...  :o

SKK2 muistini mukaan perustettiin "edistyneemmille kasvattajille". Kärsän ylläpitämä SKK[1] oli kai kaikille avoin.

JOS paketti sisältää arvokkaita, mahdollisesti harvinaisiakin siemeniä, niin saisi osallistumisen edellytyksenä olla pidempi aktiivisuus, joka voi varmistaa suhtautumisen kirjeeseen riittävällä vakavuudella. Muistan vieläkin yhden kadonneen kirjeen jälkeen selityksen: "Kyllä mun äiti lupasi viedä sen kirjeen postiin ... "

Aloittelevalle kasvattelijalle pitäisi riittää rajatumpikin valikoima siemeniä, eikä kukaan konkurssiin mene muutamasta eurosta, jos tilaa vaikkapa Fataliilta, ostaa Chilitarvikkeesta tms. Oon siis edelleen sitä mieltä, että siemenketjukirje kuuluisi edistyneemmille kasvattajille jotka ovat jo kokeilleet yleisesti saatavilla olevat lajikkeet ...  >:( :( :-\
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Wolfman

Olisihan se kieltämättä ihan kiva jos tänne laitettaisiin päivityksiä kirjeen kulusta.... "tuli juuri ja lähtee ylihuomena X:lle" tai "lähti juuri X:lle postin kyydillä" tyyliin niin tietäisi vähän missä se on menossa.

NPhoBiaz

Lähetin Nebsille sähköpostia asiasta.

Cossuone sitä tuskin on vielä saanut, sillä on ollut viimeksi paikalla toissapäivänä, eikä ole sitä tänne ilmoittanut.

Ja ketjukirjeen säännöissä lukee jo, että tänne tulisi aina laittaa viesti paketin saatuaan.

Nebs

Lähetin paketin cossuonelle lupaamanani ajankohtana. Laitoin pakettiin myös oman osoitteeni lähettäjänä joten posti olisi sen luultavasti tuonut takaisin jos sitä ei olisi noudettu.

NPhoBiaz

Cossulle laitettu sähköpostia.

Trioniska

lokakuu 11, 2015, 15:29:51 ip #1196 Viimeisin muokkaus: lokakuu 11, 2015, 20:43:04 ip käyttäjältä Trioniska
Lainaus käyttäjältä: Nebs - lokakuu 11, 2015, 13:24:39 ip
Lähetin paketin cossuonelle lupaamanani ajankohtana. Laitoin pakettiin myös oman osoitteeni lähettäjänä joten posti olisi sen luultavasti tuonut takaisin jos sitä ei olisi noudettu.


Hyvä että lähetys on tapahtunut ja lähettäjään yhteys saavutettu  ;), onko cossuone heittänyt vielä tietoa saapumisesta?

Sitten jos posti pissinyt heti alkuun muroihin niin prkl sen kanssa.

Postipakettina jos lähtisimme toimimaan niin "Paketit itsepalveluna tai pakettiautomaatista" 6,9€ 35kg saakka 12x36x60 S-pakettina niin vissiin selviäisi paremmin matkasta jos kadonnut jälleen... vaikka tuon joutuisikin hakemaan postista niin pakettikoodista jäisi jälki missä viimeksi mennyt...

EDIT: Voit myös kauppareissulla hoitaa paketin jätön jos automaatti käytössä, niin ei ole postin palveluaikojen varassa...
Pakettiautomaatilta voit lähettää paketin toiseen automaattiin Suomessa ja Viroon tai mihin tahansa postiin Suomessa. Maksaminen hoituu
helposti sirukortilla.
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

PP

lokakuu 11, 2015, 16:14:36 ip #1197 Viimeisin muokkaus: lokakuu 11, 2015, 16:17:50 ip käyttäjältä PP
Lainaus käyttäjältä: Trioniska - lokakuu 11, 2015, 15:29:51 ip
Postipakettina jos lähtisimme toimimaan niin "Paketit itsepalveluna tai pakettiautomaatista" 6,9€ 35kg saakka 12x36x60 S-pakettina niin vissiin selviäisi paremmin matkasta jos kadonnut jälleen... vaikka tuon joutuisikin hakemaan postista niin pakettikoodista jäisi jälki missä viimeksi mennyt...


Suosittelen siirtymään pakettiin. Tämä kirje on sisällöltään ihan liian arvokas postin hukattavaksi. Osaa ne hukata paketinkin, mutta siinä on sentää nmahdollisuuksia selvittää kulkua.


karvainen

Toivottavasti löytyy.
Ja toivottavasti ei ole montaa kertaa näin pitkästi kadoksissa, muuten ei kyllä kerkeä 2016 kaudelle kasvamaan.

Jos vielä järjestystä voi fiksata, niin mielellään muutaman pykälän nousisin ylöspäin.
Jos ei enää muokata, niin ei voi muuta kun toivoa nopasaa kirjeen kulkua.

Itse saan kyllä kirjeen matkaan samana tai seuraavana päivänä, kun minulle saapunut.

cossuone

Kirje laitettu menemään Helzylle perjantaina. sori kun nyt vasta ilmoitan. Oli vähän kiirus.