huhtikuu 19, 2024, 11:34:48 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Porin texmex tarjonta

Aloittaja Hannele, lokakuu 31, 2005, 13:59:05 ip

« edellinen - seuraava »

Hannele

Viime kesänä avattiin El Coyote Loco ravintola, josta luvattiin jenkkityylin purilaisia ja texmex ruokaa... Ehkä hampparit ja muu ruoka on tutustumisen arvoista, mutta älkää hyvät ihmiset menkö sinne suurin odotuksin tm:ä syömään. Ottakaa jotain muuta, niin jää hyvä mieli.

Sen sijaan, myöskin viime kesänä, avattiin myös Amarillo ja sieltä kyllä lähtee hyvillä mielin. Ja vaikka safka on vähän kalliimpaa, niin sen maksaa mielellään. Annokset ovat riittävän suuria ja palvelu ainakin sillä kerralla hyvää ja nopeaa kun itse siellä olin.

Amd

aaah, porista löytyi joskus vuosikymmen sitten taco place, jossa oli oikeaa asennetta burritojen ja muiden suhteen.
konkurssiin sekin meni...

Hannele

Niin löytyi, en kertaakaan kävele sen talon ohi muistamatta! Ei tainnut aika olla oikea ja porilaiset on vähän hitaita avautumaan...muuten kun nakkijonossa aamuyöllä  :lol:

Aza

Itse olen kyseisessa paikassa muutamia kertoja vieraillut ja ainakin itse pidin siipi- ja hamppariannoksista. Tottakai ravintola-annokset ovat kooltaan mita ovat, mutta lisahoysteita on mukava maara. Wingsien kastike on todella hyvan makuista, saatiin viela kaverini kanssa lisakipallinen, niin alkoi tulisuuttakin olla :) Suicidea en tosin heti maistanut, vaan piti ensin koittaa extra hottia, ehka seuraavalla kerralla sitten.

Hannele

Siis missä näistä paikoista?

Torakka

joku neuvoo vähnä mis päin porii noi paikat on??? kesällä vois tulla porin jazzeilta mennä tzekkaan noi paikat ja maistaan jotain hyvää??????

Hannele

Taco place myy Porin museon kahvilassa.

Linja-autoasemalla on Hullu Kojootti ja porilainen suosikkini:
http://www.amarillo.fi/sivu.php?kaupunki=pori

Jos katsot tuota ketjun ekaa postitusta, niin mielipide ei ole muuttunut. Kävin kokeilemassa Taco placea ja kyllä aika oli kullannut muistot. Tai ehkä ne silloin oli parempia. Hinta/laatu suhde ei ole kohdallaan - mutta totea itse.

Motto: Huonokin meksikolainen on yleensä hyvää  :D

Torakka

onko toi amarillo joku ketju ravintola ku hesas oon mielestäni nähnyt???

Hannele

Sokos ketjuun kuuluu. Hesassa asuvana olet varmaan jo kolunnut moneen kertaa Cantina Westin ja Santa Fe'n. Oletko kokeillut Mayaa siinä teatterin luona aseman vieressä? Kannattaa käydä kauempaakin!  :D

Torakka

oon joskus 2vuotiaana asunu hesas mut kyl siel tulee iaka paljon käytyy jossain kluuvin lähel on joku texmex paikka mis oli ihan hyvää taco settiä

Hannele

Mistähän mä ton sain, että oot Helsingistä? Se Santa Fe on Aleksanterinkadulla, että varmaan sitä tarkoitat. Eli, kun sinne päin satut ni mene ihmeessä Cantina Westiin. Niin ja toi Maya www.maya.fi

Torakka


Tepi

Mikä on Porin tarjonta tällä hetkellä tulisen ruuan osalta? Ensi viikolla olisi Porissa muutaman päivän työreissu ja hyvät safkauspaikat hakusessa.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: Tepi - huhtikuu 25, 2010, 20:46:34 ip
Mikä on Porin tarjonta tällä hetkellä tulisen ruuan osalta? Ensi viikolla olisi Porissa muutaman päivän työreissu ja hyvät safkauspaikat hakusessa.


Tietääkseni taitaa tulisen ruuan tarjonta jäädä Amarilloon.