toukokuu 12, 2024, 14:04:43 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Caide

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 14, 2014, 09:07:38 ap
Caide saa ruveta tarkkailemaan postiluukkuaan :D   

..ja pistäkäähän osoitetietojanne listassa edellä olevalle toverille !!

Jahas, tää lähtikin näin näpeesti liikkeelle :D Ei mittää, mä jään päivystää pihalle postilaatikon viereen ;)

Caide

Tänään tuli paketti perille. Sain jo pöllittyä siemenet ja laitoin vähän enemmän tilalle. Huomenna olen ikävä kyllä kurssilla ja en tiedä saanko pakettia postiin kuinka ajoissa, mutta teen parhaani.

NPhoBiaz

helmikuu 18, 2014, 23:56:42 ip #762 Viimeisin muokkaus: helmikuu 19, 2014, 00:11:34 ap käyttäjältä NPhoBiaz
Kiva kuulla, että kirje on jo matkalla. :) Odotellaan.

EDIT: Minkä paksuinen paketti on tälle hetkellä, mahtuuko perus kerrostalon luukusta?

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 18, 2014, 23:56:42 ip
Kiva kuulla, että kirje on jo matkalla. :) Odotellaan.

EDIT: Minkä paksuinen paketti on tälle hetkellä, mahtuuko perus kerrostalon luukusta?

Paketin koko on 250 mm x 400 mm x 30 mm ja paino pyritään pitämään maksimissaan 500g, jolloin päästään 4€ postimaksulla.

0lli

Kirje saapui tänään Mikkeliin ja jatkaa jo pian matkaa kohti Oulua Rasselle. Nphobiaz taisi kysellä mahtuuko kerrostalon postiluukusta, ei mahtunut ainakaan meidän luukusta, mutta onneksi olin kotona kun postimies (nainen) soitteli ovikelloa:) Postiin siis--->
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Boonusmies - helmikuu 21, 2014, 11:27:33 ap
Kirje saapui tänään Mikkeliin ja jatkaa jo pian matkaa kohti Oulua Rasselle. Nphobiaz taisi kysellä mahtuuko kerrostalon postiluukusta, ei mahtunut ainakaan meidän luukusta, mutta onneksi olin kotona kun postimies (nainen) soitteli ovikelloa:) Postiin siis--->


Selvä, toivottavasti osun myös paikalle samaan aikaan. :)

rasse

Doodle vois laittaa jo valmiiksi yhteystietojaan..

Doodle

Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 21, 2014, 13:46:45 ip
Doodle vois laittaa jo valmiiksi yhteystietojaan..
Juu pistin YV:tä. Sori, kun viivästy.

rasse

Lainaus käyttäjältä: Doodle - helmikuu 21, 2014, 22:18:24 ip
Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 21, 2014, 13:46:45 ip
Doodle vois laittaa jo valmiiksi yhteystietojaan..
Juu pistin YV:tä. Sori, kun viivästy.


Yv tuli, nyt vaan innosta kihisten ootellaan pakettia!!

0lli

Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 22, 2014, 09:28:22 ap
Lainaus käyttäjältä: Doodle - helmikuu 21, 2014, 22:18:24 ip
Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 21, 2014, 13:46:45 ip
Doodle vois laittaa jo valmiiksi yhteystietojaan..
Juu pistin YV:tä. Sori, kun viivästy.


Yv tuli, nyt vaan innosta kihisten ootellaan pakettia!!


Joo oli kyllä kuin pikkupoika karkkikaupassa kun pöydällä oli montamontakymmentä lajiketta  :D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

rasse

Tänään tuli paketti ja jatkaa huomenna tai viimeistään ylihuomenna Doodlelle.

Jagemon

Vieläkös ketjuun pääsee mukaan?

Whili

Ilmoittautumisia tähän kiertoon otetaan vastaan niin kauan kun kirje on kierrossa.
Tarkemmat ohjeet ykkösviestissä.

Seuraava kierros lähtee syksyllä.

Whili

- Kirjeen haltijan tulee tarkastaa ennen kirjeen postitusta, että listalla seuraava on ollut foorumilla läsnä viimeisen viikon aikana.
   Mikäli näin ei ole, eikä henkilöön saada yhteyttä, niin hänen tulee pyytää yhteystietoja listalla seuraavalta, joka on ollut foorumilla edellisen
   viikon aikana.
  ~Lainaus säännöistä.

Kun oma vuoro lähestyy, niin huolehtikaa, että osoitetietonne on edeltävällä kaverilla. Ja mikäli ette ole paikalla kirjeen saapumisen aikaan,
niin pyytäkää siirtämään paikkaanne listassa, jotta kirjeen kulku olisi sujuvaa.

Doodle

Kirje saapui tänään meille ja jatkaa matkaansa, kunhan Angaroth laittaa yhteystietojaan..

Paljon on siemeniä!

rasse

Minulle oli myös yllätys tuo siementen määrä, kun en ole ennen osallistunut! Paljon mielenkiintoisia, netti oli kovilla kun piti etsiä tietoa eri lajikkeista, oli nimittäin sellaisiakin mistä ei ollut koskaan kuullutkaan :D

Whili

Siemenlistaa voi etukäteen tutkiskella täältä:  http://chiliwiki.fi/index.php?title=Toinen_siemenketjukirje

Noin 95% paikkansapitävä  ;)  ..yritätään aina välillä hieman päivitellä.

rasse

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 27, 2014, 20:12:27 ip
Siemenlistaa voi etukäteen tutkiskella täältä:  http://chiliwiki.fi/index.php?title=Toinen_siemenketjukirje

Noin 95% paikkansapitävä  ;)  ..yritätään aina välillä hieman päivitellä.


No siinähän se hieno lista on!

Doodle

Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 27, 2014, 20:04:23 ip
Minulle oli myös yllätys tuo siementen määrä, kun en ole ennen osallistunut! Paljon mielenkiintoisia, netti oli kovilla kun piti etsiä tietoa eri lajikkeista, oli nimittäin sellaisiakin mistä ei ollut koskaan kuullutkaan :D
Mulla jo postiluukkua avatessa kävi mielessä, että mitähän tästä tulee, kun noin suuri paketti odotti ;D Noh olihanse kyllä suuri, mutta sain onneksi tänä iltana valkattua haluamani lajikkeet.. Oli myös itselläkin eka osallistumiskerta :)

Whili

helmikuu 28, 2014, 08:50:10 ap #779 Viimeisin muokkaus: helmikuu 28, 2014, 09:11:57 ap käyttäjältä Whili
lainaus säännöistä:
1) Osallistuminen.
- Lähetä ketjukirjeen diktaattorille ( Whili ) YV, jossa ilmoitat halukkuudesta osallistua ja yhteystietosi, myös puhelinnumero.


Siis yksityisviesti,  ei sähköpostia !!!!

..ja hyvä on myös mainita mistä siemenketjukirjeestä on kyse.    SKK2  vai  SKK3   :)