toukokuu 14, 2024, 17:44:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Grilli-miitti Piikkiössä

Aloittaja kalat69, kesäkuu 14, 2010, 16:04:00 ip

« edellinen - seuraava »

kalat69

Grilli kuumana ja chiliä tarjolla Piikkiössä 16.7. siskopetipaikkoja löytyy vintistä muutamia, jos joku nyt malttaa nukkua niin hyvässä seurassa ;D
kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!!!!


2010- 2013 hallituksen jäsen

olppa

laitampas korvan taakse. nähtiinki siel lonestarissa sillo, mutta eripöydissä tosin.
http://www.rocknstyle.net/ käynti korttien jakaja....

hessi


voih, Hessi luvannut olla  Rauman edustalla saaressa :(
grillataan siellä chiliä :)
vaan johan olen teidän kanssa tänä kesänä maistellut grillituotteita,
ja hmm... eräs lajike taisi olla aikas tuju, ainakin se toinen yksilö :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry


kalat69

eiköhän me hessin kanssa keritä vielä useampaankin kertaan grillaamaan tänä kesänä :D, chilejä ainakin on tulossa sen verran, että jos vaan hessukalla on joskus aikaa tulla meitäkin kattomaan tänne landelle... ;), jewellä on ihan oikee periaate, kalenteriin ylös ja tänne sillon. :D tervetuloa vaan! kaikki muutkin mukaan vaan!!!


2010- 2013 hallituksen jäsen

MasaT

Enköhän ole tulossa. Olis pitänyt poiketa jo aiemminkin, mutta on vaan jotenkin jäänyt..

jewe

juu piti laittaa heti ylös kun kuulin asiasta ennenkuin hallitus ehtii laittaa jotain muuta. ;D

hessi

juu... mun kalenteriin tuo viikonloppu varaus on tullut jo yli kuukausi sitten,
et olisit voinut antaa ennakko tietoa, niin varaus olis tullut Tammisiltaan !
ja hei ainahan minä "landelle" ehdin ;)
ja jos mun muisti vielä toimii niin just siellä lauantaina grillailin ja muistaakseni...
tänäänkin käväisin :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

ottulo

Kai määkin koitan pyörähtää sinne iltaa istumaan, ei ainakaan muita suunnitelmia ole tähän mennessä. Nyt kun on paikkakin tuttu. ;D

Herpiili

Harkinnassa on, selvinnee vähän lähempänä :)

kalat69

miittipäivä lähestyy, saattaa hyvinkin olla ettei tartte edes grilliä lämmittää, kun noita sää ennustuksia seuraa... voi olla että auringon voimalla mennään ;D 8) ilmottautuneita on jo, mutta lisää mahtuu vielä joukkoon.... :)


2010- 2013 hallituksen jäsen

ottulo

Tulikin eteen pyöräreissu tässä viikolla, mutta mun pitäis olla ajoissa takaisin maisemissa. Tullaan molemmat, jos saadaan Anan pyörä kuntoon.

kalat69

tervetuloa vaan, tänne on tulossa jo muutama nainen mukaan, joten lisää vaan fiksumman sukupuolen edustajia ;D

tänne saa tulla mihin aikaan haluaa, mutta kuudesta on ollu jotain puhetta, mitään aikataulua ei kuitenkaan ole, hyvin vapaa muistoista on, saunaakin olis tarkoitus lämmittää, mutta kuuma täällä meidän tontilla on!!!! koko päivän paistaa aurinko, illasta on onneksi varjoa.


2010- 2013 hallituksen jäsen

jewe

Perjantaina alkaa meillä myös neljän viikon kesäloma...ihan hyvä lähtölaukaus lomalle. :)

kalat69

no voiskos enää paremmin loma alkaa ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Noseless - heinäkuu 11, 2010, 21:15:20 ip
Tulikin eteen pyöräreissu tässä viikolla, mutta mun pitäis olla ajoissa takaisin maisemissa. Tullaan molemmat, jos saadaan Anan pyörä kuntoon.


Eihän tuota Rengastietä kiertänytkään kuin vajaan kaksi päivää. Eli olen maisemissä, Anan pyörä on kunnossa, ja perjantaina nähdään.

kalat69

eiköhän me pärjätä ilmaan Hassu-Hessiä ja 47:kin, menkää te vaan sinne saareen kuhertelee ;D, muistakaan vaan hakea herkkuja täältä :D tervetuloa vaan kaikki kynnelle kykenevät! chiliä ainakin riittäää!!!


2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi

 :D
ehkä te pärjäätte ilman hässy-Hessiäkin :)
täytyyhän mun tulla huomenissa tarkistamaan et paikat on kunnossa
chili meetille  :D

... mielelläni olisin paikalla illallakin, vaan kun jo kuukausia sitten tuli luvattu tämä viikonloppu
Rauman saaristoon menoon....

pidetään sit omat pippalot myöhemmin :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry