huhtikuu 19, 2024, 23:23:30 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

hessi

Olen yhdistyksen rahastonhoitaja ja olen kirjeen nähnyt, minulla on siitä  kopio.

Ei koske meidän maksuhäiriöitä tai vastaavaa, vaan on ilmoitus yhdistykselle!

Jäsenillä ei ole mitään  syytä huoleen.

Kaikki jotka minut tuntevat tietävät kyllä, että minä, jos joku nostan metelin, jos jotain on yhdistyksen rahaliikenteessä pielessä! Sen lupaan, niin kauan, kuin kirstunvartijana olen!

Tuosta osoitteen muutoksesta vielä yhdistys ei voi asialle mitään, jos esim, ulosottoviranoimainen, veroviraston  tai jonkun muun viraston/laitoksen oma osoiterekisterikanta on niin "huono" ettei se saa osoitteen muutosta rekisteröityä!

Henkilökohtaisesti minulla on kokemus nyt yli vuoden takaisesta osoitteen muutoksesta niin virastoihin, vakuutuslaitoksiin, verottajalla, Kelalle, eläkelaitoksille, sairaalan, aikakausilehdille  yms. ja edelleen noin joka kolmas kirje menee sinne vanhaan osoitteseen!
Osoitteen muutos tehty virallista tietä ja jokaiseen laitokseen netinkautta ja jopa kirjeitse!

Volitans, ei se ole yhdistyksen hallituksen vika, jos jokin virasto lähettää postin sinun osoitteeseen.
Onko liikaa pyydetty, että viivaat oman osoitteen yli  merkinnällä ei tässä osoitteessa ja takaisin postiin, tai laitat yhdistyksen oikean osoitteen päälle?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Valehtelet. Niitä kirjeitä on kaksi ja fakta on, että sitä toista et ole saanut käsiinsä. Kukaan ei ole.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

wille

Voi perkele, mitä draamaa.

Näitä kahta ketjua lukiessa tuntuu, kuin sitruunankuoria pureskelisi.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

hessi

helmikuu 09, 2014, 17:51:42 ip #303 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2014, 18:50:17 ip käyttäjältä hessi
No ehkä olemme saaneet sisällön tiedon muuta kautta!

Lisään vielä, kirjeitä Lahden suunnalta on tullut useampia osa kirjattuna ( kaksi 17.1.2014) ja asia käsitelty hallituksen kokouksessa 22.1.14
Viimeisen ulosottoviranomaisen kirjeen sisällön tiedän myös, ellei sitten ole tullut kolmatta!


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 09, 2014, 17:51:42 ip
No ehkä olemme saaneet sisällön tiedon muuta kautta!

Lisään vielä, kirjeitä Lahden suunnalta on tullut useampia osa kirjattuna ( kaksi 17.1.2014) ja asia käsitelty hallituksen kokouksessa 22.1.14
Viimeisen ulosottoviranomaisen kirjeen sisällön tiedän myös, ellei sitten ole tullut kolmatta!


Ja olette sitten hallituksessa päättäneet vaan olla hakematta niit kirjattuja kirjeitä?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

Kyllä ne kaksi kirjettä ( toinen sinulta toinen Nyman)on tulleet ja käsitelty hallituksen kokouksessa 22.1.2014

Oliko kyseessä nämä vai jotkut muut?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 09, 2014, 19:21:25 ip
Kyllä ne kaksi kirjettä ( toinen sinulta toinen Nyman)on tulleet ja käsitelty hallituksen kokouksessa 22.1.2014

Oliko kyseessä nämä vai jotkut muut?


No niin. Ja sitten kun ihan kuvat otin, niin onko niiden molempien kirjeiden sisältö nyt tiedossa?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

helmikuu 09, 2014, 19:37:19 ip #307 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2014, 19:38:51 ip käyttäjältä hessi
En ole yhdistyksen sihteeri, enkä pidä kirjaa posteista, mutta tässä vastaus mihin osaan vastata tietojeni mukaan.

Teidän kirjatut kirjeet, kyllä.
Ensimäinen ulosottoviranomaisilta  sinun lähettämä kyllä, minulla kopio siitä.
Toinen ulosottoviranomaisilta sinulle tullut, sisältö on tiedossani.
Jos on kolmaskin ulosottoviranomaiselta sinulle tullut yhdistyksen kirje en ole nähnyt enkä tiedä sisältöä.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Volitans

helmikuu 09, 2014, 20:33:21 ip #309 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2014, 20:37:31 ip käyttäjältä Volitans
Ahaa. Siis ulosotosta on tullut enemmänkin kirjeitä, mainitut kolme ainakin siis.

Nyt on kuitenkin yhdistyksen puheenjohtaja kertonut, että ne koskevat jotain yhdistyksen kumppania. Kun nyt on jäänyt epäselväksi mikä kumppani kyseessä on, niin sitten voisi olettaa, että joko yhdistys itse kertoo kuka kumppani on kyseessä, vai jääkö tämä sen varaan, että kukin kumppani itse erikseen tähän ketjuun (vai minne?) ilmoittaa oman tilanteensa:

http://www.chiliyhdistys.fi/kumppaniksi/yhteistyokumppanit/
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

Huh huh...
kirjoitin:
Jos on kolmaskin ulosottoviranomaiselta sinulle tullut yhdistyksen nimissä kirje en ole nähnyt enkä tiedä sisältöä.

Ja jos sinun tarvii tietää mitä kirjeessä on niin kysy suoraan ulosottoviranomaisilta he saavat päättää kenelle tietoa jakavat.
Minulla ei ole oikeutta kertoa henkilöä/yritystä joka kirjeessä mainitaan. Syyte tulisi vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta.

Toistan vielä,  asia ei vaikuta mitenkään yhdistyksen rahaliikenteeseen, ei tuleviin eikä meneviin.

Ei ole kysymys mistään rikoksesta vaan ihan tavallisesta ilmoituksesta, joka on varmaankin ulosottoviranomaisten tavallista arkea.



2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: wille - helmikuu 09, 2014, 19:43:49 ip
Jaxuhalit kaikille!

Kiitos minun puolestani! Ihan itsekin hengästyy, kun ihmettelee Volitans:n uteliaisuutta.  ;)

P.S. Eihän tuo silti yllätyksenä tullut taaskaan.
P.P.S. Jos positiivisia asioita haetaan, niin onhan se hienoa, että saimme chilifoorumille vanhan poissaolleen aktiivin takaisin. Tervetuloa Volitans!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Volitans

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 09, 2014, 21:25:25 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - helmikuu 09, 2014, 19:43:49 ip
Jaxuhalit kaikille!

Kiitos minun puolestani! Ihan itsekin hengästyy, kun ihmettelee Volitans:n uteliaisuutta.  ;)

P.S. Eihän tuo silti yllätyksenä tullut taaskaan.
P.P.S. Jos positiivisia asioita haetaan, niin onhan se hienoa, että saimme chilifoorumille vanhan poissaolleen aktiivin takaisin. Tervetuloa Volitans!


Eli näin taas tututtuun tapaan meinaat edetä. Vaihdat keskustelun aihetta sen sijaan, että vastaisit asiallaisiin aiemmin esittämiini kysmyksiin. Sinulle ei kelvannut e-maili, joten nyt jatketaan keskustelua julkisesti. Ihan kaikesta. Minulla on myös sähköposti, jonka hyvin tiedät. Suosittelen lähettämään ne viestit sitten yhdistyksen e-mailista.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Volitans - helmikuu 09, 2014, 21:44:58 ip
asiallaisiin aiemmin esittämiini kysmyksiin.

Ai siihen, että olenko lähettänyt osoitteenmuutokset joulupukille? Rautalangan puuttuessa laitan tämän nyt vielä kerran:

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 09, 2014, 17:08:39 ip
Edelleenkin, herra ex-puheenjohtaja:

- Osoitteenmuutos PRH:n rekisteriin on tehty heti syyskokouksen jälkeen.
- Osoitteenmuutos verohallintoon on tehty heti, kun selvisi, että yhdistyksen yritysnumero oli v. 2009 rekisteröity sinun, yhdistyksen silloisen puheenjohtajan osoitteeseen.
- Olen ollut yhteydessä myös pirkanmaan ulosottovirastoon ja ilmoittanut yhdistyksen uuden osoitteen heti, kun selvisi että ovat väärään osoitteeseen postia lähetelleet.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

hessi

Minä toivoisin, että Janne (Volitans) käyttäisit tuon sinun energiasi täällä foorumilla.
Jakaisit sitä tieto ja taitoa mikä sinulla on varsinkin chilien käytöstä ruuanvalmistuksessa.
Sinulta on lähtöisin monta hyvää reseptiä jotka löytynee edelleen täältä foorumilta.
Otat upeita kuvia ja niitä olisi ilo nähdä myös täällä.
Se Vollari johon minä olen vuosia sitten tutustunut on johonkin kadonnut, jaoit täällä iloista huumoria johon minäkin kiinnitin huomion alkutaipaleellani tässä foorumissa. (ensimmäiset sun kommentit taisin ottaa tosissani, ennenkuin ymmärsin vitsinä).  ;D

Viedään kaikki jäsenet ja ei jäsenet yhdessä eteenpäin sitä tietotaitoa mikä meille suomalaisille chiliharrastajille on tullut, uskallan sanoa, että meillä on maailman huippu tiedot chileistä, niin kasvatuksesta kuin käytöstä.
Tuskin missään muualla maailmassa tälläisissä olosuhteissa kasvatetaan näin paljon chiliä harrastuksena

Tehdään suomelle chilikulttuuri joka tunnetaan maailmalla !

Chiliharrastus on iloinen asia ja se yhdistää uskomattomasti ihmisiä, niin eri kulttuureista kuin ikäryhmistä!

Nautitaan chileistä !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 09, 2014, 21:59:11 ip
Lainaus käyttäjältä: Volitans - helmikuu 09, 2014, 21:44:58 ip
asiallaisiin aiemmin esittämiini kysmyksiin.

Ai siihen, että olenko lähettänyt osoitteenmuutokset joulupukille? Rautalangan puuttuessa laitan tämän nyt vielä kerran:

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 09, 2014, 17:08:39 ip
Edelleenkin, herra ex-puheenjohtaja:

- Osoitteenmuutos PRH:n rekisteriin on tehty heti syyskokouksen jälkeen.
- Osoitteenmuutos verohallintoon on tehty heti, kun selvisi, että yhdistyksen yritysnumero oli v. 2009 rekisteröity sinun, yhdistyksen silloisen puheenjohtajan osoitteeseen.
- Olen ollut yhteydessä myös pirkanmaan ulosottovirastoon ja ilmoittanut yhdistyksen uuden osoitteen heti, kun selvisi että ovat väärään osoitteeseen postia lähetelleet.



Aivan. Ja noista kaikista on minun pitänyt sinulle vääntää asioita rautalangasta (se joulupukki oli juuri sellainen) - ja nyt sitten esität asioita täällä omina saavutuksinasi, vaikka jokaikisessä välissä olen joutunut sinua opastamaan. Kuinka vaikeaa voikaan olla yksi osoitteenmuutos.

Pyydän anteeksi. Olen esittänyt näemmä liikaa kysymyksiä yhdessä viestissä. Esitän nyt vain yhden ja suoraan nykyiselle pj:lle. Käsitellään tämä nyt ensin ja jatketaan sitten vasta muista aiheista. Kertaus on opintojen äiti, joten:

"Nyt on kuitenkin yhdistyksen puheenjohtaja kertonut, että ulosottoviranomaisen kirjeet koskevat jotain yhdistyksen kumppania. Kun nyt on jäänyt epäselväksi mikä kumppani kyseessä on, niin siten voisi olettaa, että joko yhdistys itse kertoo kuka kumppani on kyseessä, vai jääkö tämä sen varaan, että kukin kumppani itse erikseen tähän ketjuun (vai minne?) ilmoittaa oman tilanteensa:

http://www.chiliyhdistys.fi/kumppaniksi/yhteistyokumppanit/";


En osaa ymmärtää tämänkaltaista kumppanipolitiikkaa. En alkuunkaan. Jos nyt vaikka jollain firmalla olisikin laskut myöhässä, niin pitääkö sitä yhdistyksen sitten oikeen mainostaa siten, että kaikki kumppanit joutuvat epäilyksenalaisiksi.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Huru-ukko

Jos nyt vaikka jollain firmalla olisikin laskut myöhässä, niin pitääkö sitä yhdistyksen sitten oikeen mainostaa siten, että kaikki kumppanit joutuvat epäilyksenalaisiksi.

Kukahan tämän yleisen puinnin aloitti.... Joka tuulen kylvää, se myrskyn niittää.

Thiikeri

Voi halleluuja taas Volitans...  ???

Janne

helmikuu 10, 2014, 17:17:02 ip #318 Viimeisin muokkaus: helmikuu 10, 2014, 17:20:15 ip käyttäjältä Janne
Eiköhän se ole jokaiselle päivänselvä asia ettei yhdistyksen mainitulla sivulla ole lueteltuna kaikkia mahdollisia yhteistyötahoja joiden kanssa on asioita tehty. Ja esimerkiksi Kauppalehden julkiselta protestilistalta voi käydä jokainen toteamassa että yksikään sivulla mainituista yrityksistä ei ole joutunut protestilistalle eikä saanut velkomistuomioita.

Täysin epäoleellinen asia muutenkin ja käsittääkseni ainoa syy miksi hallitus tuon selvityksensä kirjoitti olivat yltyvät huhut yhdistyksen mahdollisista maksuvaikeuksista tai peräti ulosottoon joutumisesta.

edit: varmuuden vuoksi lisään että minullahan ei ole mitään sisäpiiritietoa tästäkään asiasta vaan olen muodostanut käsitykseni foorumi- ja irkkikeskusteluiden perusteella
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

cuski

Mjeh tätä ketjua lukiessa tulee hieman https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&ved=0CAQQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.uludagsozluk.com%2Fk%2Ffacepalm%2F&ei=Wxv-UqfuI6PkywP214LIAw&usg=AFQjCNEtE7TRKm_isl1xYk22oDI1q5LpBg&sig2=MQiI9Ai_UZokvuMOsZLfLQ&bvm=bv.61190604,d.bGQ tällainen olo. Voisinko saada vahvistuksen siitä että olen eronnut yhdistyksestä? Jos meinaatte esim periä multa jäsenmaksua niin..
Harmittaa hieman tavannut sentään melkosen määrän mukavia ihmisiä, mutta ei en kestä/jaksa tätä pelleilyä. Jos joku ei halua tän vuoksi olla tekemisissä yksityisesti/kaupalisesti voi ilmoittaa yv tasolla.