huhtikuu 16, 2024, 07:48:42 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Rolle R

Tottakai lääkikseenkin yritän, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne että on syytä pitää jotain suunnitelmia varalla, lääkikseen kun ei tunnuta ihan kaikkia kelpuuttavan. :wink:

Sahkolaite

20v Ylioppilas, entinen markkinointitutkija, vielä muutaman viikon metallimies (särmääjä) ja kohta toivon mukaan alkaa opiskelu AMKssa hoitopuolella sairaanhoitajaksi.
Puutarhurin multaiset kädet.

Makee

Lainaus käyttäjältä: "Rolle R"Tottakai lääkikseenkin yritän, mutta minulla on jotenkin sellainen tunne että on syytä pitää jotain suunnitelmia varalla, lääkikseen kun ei tunnuta ihan kaikkia kelpuuttavan. :wink:


Niin sitä pitää :) itse hain tossa nyt kanssa, joten tuloksia odotellessa tää aika menee...

nikke

Päätoiminen opiskelija Vaasan yliopistossa. Pääaineena aluetiede. Valmistun hallintotieteen maisteriksi varmaan kolmen, neljän vuoden kuluttua. Ja sen jälkeen olisi tarkoitus suunnata julkiselle sektorille hommiin.

tellie

Kemiantekniikkan teekkari, eli tuleva diplomi-insinööri ja tämän kylmän ja karun maan teknologisen osaamisen toivo  :wink:

Zombie

Aloitin maanantaina kemiantekniikan perustutkinnon opiskelemisen, eli prosessinhoitajaksi pitäisi valmistua kolmessa vuodessa. Ellen vain sitten onnistu tappamaan itseäni jotenkin labrassa toheloinnillani... sekin on hyvin mahdollista  :wink:

Makee

Helsingin lääkiksessä ollaan hampaan puolella _o/

Macc


H-Bomb

Tere!

Olen DI-työtä ensi viikolla aloittava opiskelija ja arviolta noin puolen vuoden sisällä valmistuva sähkötekniikan diplomi-insinööri. Lisäksi itseoppinut ornitologi / lintutieteilijä / lintuharrastaja (jo 13 vuoden ajan) sekä yleisluontoharrastaja (enimmäkseen hyönteispuolella) ym. ym.

Ja mikä tärkeintä: chilinkasvattaja jo (vasta?) vajaat 5 vuotta.

-Harry
H-Bomb - The Fiery Finn
http://www.h-bomb.biz

habasilmä

Entinen turpeessa tallaaja, kirjallisuuskriitikko ja nykynen kuvataideopiskelija. Ts. Täysi taivaanrannanmaalari.
Shabadiishabaduu.

thp

Kouluttamaton toimisto/varastotyöntekijä. Lue: tyhjäntoimittaja.
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Poppamies Tuliliemi

DI-opiskelija, tuotantotalous pääaineena. Vielä ei ole valmistuminen kovin ajankohtanen...
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Arcane

Tällä hetkellä lukiolainen, IB-linjalla. Meininki olisi lähteä proviisoriksi lukemaan.

Autio


Red Hot Chili Peppers

Median ja välillä taiteellisemmankin ilmaisun pauloissa jo vuosia.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Autio"koulua joutuu käymään  :cry:



Samoin...
Joo.

naali


nogardaes

Vuoden päästä pitäis valmistua estenomiksi. Muutama vuosi sitten tehtailin itsestäni kosmetologin. On tullut istuttua myös opiskelemassa suuhygienistiksi jonkun aikaa. Olen siivonnut, ollut erinäisissä ravintoloissa ja kahviloissa, ja tietysti kaunistanut ihmisiä   :wink:  Tällä hetkellä opiskelun ohessa iltavahtimestarina.
Mörri-Möykky tanistaa enemmän kuin kukaan ikinä!

bassino

Lainaus käyttäjältä: "nogardaes"Vuoden päästä pitäis valmistua estenomiksi.


Offtopiccia: Hauskoja nämä nomi-päätteiset nimikkeet. Kestää kyllä aikansa ennenkuin niitä aletaan yleisesti yhdistämään oikeisiin taustoihinsa. Estenomi, vestonomi, geronomi, iktyonomi...
"As long as there are Peppers, there is Hope"
(a new Finnish proverb)

Lumia

Täysiverinen humanisti, yliopistolla.