huhtikuu 25, 2024, 21:06:48 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen valokuvakisa, maaliskuu 2017

Aloittaja ottulo, maaliskuu 06, 2017, 21:46:05 ip

« edellinen - seuraava »

ottulo

Maaliskuun valokuvakisan aiheena on Kasvu.
Mahdollisimman laaja tulkinta on toivottavaa, abstraktista konkreettiseen ja mihin tahansa.


Säännöt ovat entisellään, §5 pienellä sanamuutoksella:

§1 Kuva on itse otettu ja julkistettu tässä ketjussa kisakuukauden aikana ja omalla tavallaan tulkitsee kuukauden aihetta.
§2 Kuvan voi nimetä tai selitellä, mutta se ei ole tarpeen. Kuvaustiedot voi laittaa mukaan jos haluaa.
§3 Kommentointi Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketjuun, äänestyksen alettua kommentointi kisaketjussa sallittu.
§4 Äänestys seuraavan kuukauden 1. - 5. päivä. Äänestys on kaikille avoin.
§5 Voittaja järjestää seuraavan kilpailun ja päättää aiheen, saa osallistua itse ja toimii ylituomarina. Tuomari ei saa ratkaista tasapeliä omaksi edukseen.

Chilivaari


Kasvua


Varaanpa itselleni oikeuden vaihtaa kuva täysin toisenlaiseen ennen kuukauden loppua, mutta sehän käy vain vaihtamalla kuva palvelimellani.

MiM

maaliskuu 11, 2017, 15:19:40 ip #2 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 11, 2017, 15:21:46 ip käyttäjältä MiM
Jäästä se pienikin ponnistaa
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

NPhoBiaz



Lasten kasvua on välillä hauska seurata. :D

wipsu

Siemenestä pienikin ponnistaa  ;D

IMG_20170331_195356 by L L, on Flickr

Ei se kuva, mitä aikaisemmin suunnittelin, mutta muutakaan ei ehdi.
Yks
Kaks
oho.

akselsson1

Sori et oon vähän myöhässä! Filmit oli kehityksessä! katson et ehdin vielä ku ei oo äänestystä avattu ;)
Muokattu--7 by Akseli Marttila, on Flickr
Kevät
Minolta maxxum7000 + maxxum50/1.7 Ilford HP5 plus 400
Skannattu vähän huonolla skannerilla
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ottulo


akselsson1

Onneksi olkoon voitosta MiM! Mahdottoman söpö tuo sun kuva kyllä  ^-^
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz


MiM

Kappas vain. Kiitän ja kumarran.

Pitää siis keksiä aihe, Hmm....
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-