maaliskuu 29, 2024, 13:25:12 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tampereen raflat

Aloittaja Janne, tammikuu 09, 2004, 13:59:01 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

LainausTampereella Nanda devi on kyllä mun yks lemppari ravintololoista,...


Eksyin kerran tuonne Nanda Deviin kun käytiin kolkuttelemassa Swagathin ovella, joka oli suljettu, mutta lapussa luki että ND on auki ...
Oli tosi positiivinen ylläri. Tilasin Murgh Vindaloon [Vindaloo lampaanlihalla] ja kyselin intialaisen näköiseltä tarjoilijalta kuinkas tulista se mahtaa olla, kun oli tuoressa muistissa yhden tukholman ravintolan Chicken Vindaloo, joka oli niin tulinen, että oikeesti sattui joka suupalalla, eikä olisi nälkä lähtenyt jos en olisi ottanut muijan annoksesta välillä kevennystä ....
Tyttönen sanoi että kyllä se hyvin tulista on, ja mä ujona otin sitten mediumin: Hyvää oli, mutta olisi voinut olla tulisempaakin.

Toissailtana käytiin uudelleen, ja otettiin nyt mukaan annokset. Sama setti nyt täydellä mausteella. Se oli aika sopiva. Polte nousi hitaasti, muitta oli aika "sopiva".
Ja voi xxxttu kun oli muuten ISO annos: Vetäisin kotona Arabian Arctia lautaselle puolet siitä mätöstä ja meinasi valua pöydälle. Paljjon enemmän kuin yleensä syön. Eilen sitten herkuttelin toisen puolen annoksesta, ja oli ähky vielä aamuyöstä....

Eli ainakin vindaloo on loistavaa ja take-away-annokset jättikokoisia. Totesin, että ens kerralla menee vain toinen sisään tilaamaan sen yhden annoksen ... :)
..silloin tuo on jopa halpa. Vakiohintakin parempien ravintoloiden edullisempaa tasoa...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Althalus

Nanda Devin lounas on mun mielestä Tampereen paras!

Periaatteessa sama lounas sekä arkisin, että viikonloppuisin, mutta viikonloppuna juhlalounas juhlahintaan  ;)

Salaatit, riisit, naanleivät, papaduu, raitha... yms. Erilaisina curryina lammasta, kanaa, kalaa/äyriäisiä, ja yleensä kolme kasvisvaihtoehtoa. Aina löytyy myös yksi xxxtra hotti vaihtoehto, jonka tulisuus vaihtelee kokin mielialan mukaan.

Kaik yhteensä 9,50. ma-pe 11-15. Viikonloppuisin muistaakseni 15 euron luokkaa.

Ei thai&laosin lounaskaan paha ole, mut intialainen vie voiton.
Kaikkea kiinnostavaa täytyy kokeilla, yleensä erittäin huonolla menestyksellä.

Kausi 2014
Kausi 2015

Whili

Rouhea Ravintola Roast...


sorrii

elokuu 27, 2015, 11:44:21 ap #303 Viimeisin muokkaus: elokuu 27, 2015, 11:45:52 ap käyttäjältä sorrii
En tajua tuota uudissanaa "rouhea" !!
Se voisi kuvata jotain leipomoa tai konditoriaa. Jos ravitoja on rouhea, niin tulee mulle mielikuva, että siellä syötetään vain mysliä tai kuivakoita sämpylöitä; köyhänmiehen SubWay ... höh  :o

PS. Tuo vaikuttaa kyllä hyvältä, mutta henkilökohtaisesti tuolla rahalla ostaisin kasan lihaa ja menisin vaikka sitten mökille grillaamaan. Tai Ruotsinlaivaristeilylle ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

marraskuu 06, 2015, 13:02:52 ip #304 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 09, 2016, 12:26:53 ip käyttäjältä Whili

Whili

Death Burger vol 2!!
Entistä vaarallisempi, skorppion mausteella terästetty!


..Ja tietenkin Jack the Roosterissa  8)

Whili


Rouhea Ravintola Roast...

Chililistan ruuat applikaatiolla -30%

http://www.ravintola.fi/tarjous/chiliruoat-30/

sorrii

Tää foorumi vaikuttaa aika kuolleelta ...  ???

Kävimpä vuoden viimeisellä aterialla. Nanda Devissä taas vaihteeksi. Katselin päivällä Tampereen ravintolatarjontaa, enkä löytänyt mitään uutta kiinnostavaa. Nanda Devin Facessa näytti olevan aika negatiivista palautetta mm. palvelun tympeydestä. Kokemuksesta tiedän että näiden mielensäpahoittajien ääni yleensä kuuluu ...

Kiva kokemus se taaskin oli. Palvelu oli jopa vaivaannuttavaa paapomista, kun omistaja(n)rouva kävi parin minuutin välein kysymässä tarvitaanko jotain; onko kaikki kunnossa; maistuuko ... Varmaan FB'n kommentit on vaikuttanut!?

Tilasin taas Murgh Vindaloon. Lammascurryä. Tarjoilija kysyi muilta pöydässä että tuleeko mild vai medium. Multa kysyi tuleeko medium vai tulinen  :o ... En tiijä kasvoiko mun päässä joku chili .. Tilasin tulisen. Ensi maistamisella tuntui aika miedolta. Olin vähän pettynytkin. Hetken päästä alkoi kyllä lämmetä. Puolivälissä annosta piti jo pureskella naanleipää ja purskutella vettä suussa. Ei se kivun puolelle mennyt, mutta kokonaisuutena tulisuus oli mulle aika sopivaa. Pitkästä aikaa tuli jopa hiki pintaan. Söin lautasen tyhjäksi. Riisi -kulho oli kolmelle hengelle- loppui vähän keskenkin, eli riitti, mutta olisi mennyt vähän enemmänkin.

Kyllähän tuo parasta curryä vaan on mitä täällä saa. Jos menisi tilaamaan extra-tulista, niin luulen, että keskiverto-chilipää vetäisi aika totiseksi. "Tulinen" oli juuri sopiva. Nammm***

((ruokaa odotellessa Googleilin Nanda Deviä. Ammulehdessä oli lööppi "Nanda Devin omistajapariskunta nousi suurituloisten luokkaan. Viimeisessä verokalenterissa molempien palkkatulo ~190000€ ja pääomatulot ~50000€
Perhe saa siis pienehköllä ravintolalla lähes ½ miljoonan tulot ...  :o  :o  :o  ... Aika hyvin!))
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

"Huomio chiliystävät🌶🌶🌶
Don Franco lanseeraa tänään maukkaimman ja ehkäpä Suomen tulisimman pizzan, joka kantaa nimeä Extreme Diavola!! Tarjoamme jälkipolttoon veloituksetta suussa sulavan Bella Rosa -jälkiruoan jokaiselle kokonaisen Extreme Diavolan syönneelle."


Kävimme tuotekehittelemässä ko. tuotetta. Maku vs. polte ja mielestäni lopputulos oli OK.


Whili

Tampereelle uusi ravintola jossa maustepuoli luulisi olevan kunnossa.
Asialla Poppamiehen monitoimihemmo Mika Lyly.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/6385789

Whili

Entiset yläkerran hemmot laittoivat Hämeenlinnan burgerin pystyyn ja kansa tykkäs.
Nyt he avasivat Tampereelle Rautatienkadulle uuden ravintelin !!!!

ISO SUOSITUS !!!!!

https://hamptownburger.fi/#hamptownburger