Chilipikkujoulut Tampereella, lauantai 22.11. kello 17-01

Aloittaja Janne, elokuu 29, 2008, 16:44:14 ip

« edellinen - seuraava »

Xbow

Juu, kiitokset vaan täältäkin päin. Volitanssin loihtimat safkat maistuivat kyllä liiankin hyvin, The Sourcea ja 3 am:ää tuli vertailtua, kuten odottaa sopii, The Source oli tulisempaa.

Kuten eräs nimeltämainitsematon sanoi: "IDIOOTTI", kun otin sourcea nokareen, pari kidettä kun ei vielä tuonut toivottavaa ( vai täytyykö sanoa pelättävää ) vaikutusta. Täytyy todeta että 5 minuutin päästä ei olo tarkalleen ottaen kovin Einsteinimäinen ollut :lol:
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: "Xbow"
Kuten eräs nimeltämainitsematon sanoi: "IDIOOTTI", kun otin sourcea nokareen, pari kidettä kun ei vielä tuonut toivottavaa ( vai täytyykö sanoa pelättävää ) vaikutusta. Täytyy todeta että 5 minuutin päästä ei olo tarkalleen ottaen kovin Einsteinimäinen ollut :lol:


Alkuperäisenähän tuo Source on siirappimaista tahmeaa tavaraa, tuo oman pullon sisältö vain sattuneista syistä oli hieman päässyt kuivahtamaan ;)

Ja olohan ei varmastikaan Einsteinimäinen ollut mutta ehkäpä se oli sitten hieman teinimäinen vastineeksi? ;)

Herpiili

Hmmh, eikös tuolta tullut muilta kuin calmilta ja volitansilta kuvia? Mielestäni paikalla taisi olla useampiakin kameroita, kuvia jakoon jos sellasia löytyy ;)

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: NaokiSoma - marraskuu 25, 2008, 09:03:22 ap
Lainaus käyttäjältä: MrFrost...EX kun oli luokkansa priimus aikoinaan, mut ei sitten jaksanut kauheasti innostua, valitsi mieluummin hyvät työajat ja pienen palkan tarjoilijana henkilöstöravintolassa, kuin uran tavoittelun huippuravintoloissa keittiön puolella.

Jostain syystä se olin yleensä minä, joka kotona laittoi ruokaa, aika kumma juttu :D

Tuohan on ihan normaalia; itsekään en halua kotona koskeakaan tietokoneeseen kuin ihan pakon edessä kun sitä on tullut koko päivä räplättyä töissä. Ei kotona todellakaan tee mieli jatkaa sitä samaa duunia, mitä on tullut töissä tehtyä vaan jotakin IHAN muuta.


Amatööri Naoki ;)

Kunnon nörttihän räplää intterwebbiä jopa puhelimellaan :)

Tosin en mä forumeita jaksa selata sillä, mut irkkaaminen jne sujuu kyllä :)

Mut exästä vielä, mä kävin töissä ja kotona odotti sit korkeintaan pussista tehty italianpata, oli aika kivaa.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - joulukuu 22, 2008, 15:39:05 ip
Hmmh, eikös tuolta tullut muilta kuin calmilta ja volitansilta kuvia? Mielestäni paikalla taisi olla useampiakin kameroita, kuvia jakoon jos sellasia löytyy ;)


Kuvia on paljonkin, mutten ole huonona ihmisenä vielä koskaan totutellut mihinkään kuvanjakopalveluihin, vaikka nykyinen työnantajani jopa teki tuo Kuvaboksin yms...  Koetan saada aikaiseksi syöttää tuota todistusaineistoa jonnekin. :)