maaliskuu 28, 2024, 14:08:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Lähialueen Chilipäät - HUOMIO!

Aloittaja chilifellow, tammikuu 01, 2009, 16:53:05 ip

« edellinen - seuraava »

chilifellow

tammikuu 01, 2009, 16:53:05 ip Viimeisin muokkaus: tammikuu 06, 2009, 20:40:58 ip käyttäjältä chilifellow
Eli Helsingin suuralueen harrastajat (raja vedetään valtaväylien ulosmenoteiden viimeisten ABC-asemien eteläpuolelle):

Chilimiittiä pukataan ;D

PAIKKANA Espoon Peshwar pakistanilainen ravinteli. Siemenvaihtoa ( :o)
Pk-seudun harrastajat vois aktivoitua yhdistysasioissa. Sana vapaa.

AJANKOHTANA:
LAUANTAINA 10.1.2009 KLO 18 PESHWARIIN RYNNISTÄÄ HILPEÄÄ JOUKKOA. ;D

KERAVALTA KYYTILÄISIÄ tai MATKAN VARRELTA?!


- chilifellow -
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Aji Ungreat

Jos tuo järjestetään niin enköhän sinne ilmaannu. Ihan lähellä kun ollaan... Mitään ainakaan ennaltasovittuja esteitä ei pitäisi olla.

Eli onko Peshawarissa (oikeasti) tulista ruokaa? En ole tutustunut pahemmin. Joskus kävin sisään kurkkaamassa kun kävin Minimanissa.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Doc Evil

Ehdottomasti kiinnostaa. Tuo viikonloppukin olisi yllättäen vapaana..

Peshawarissa olen pari kertaa syöny buffetlounaan ja ihan liian ähkyksi kummallakin kertaa. En tiedä, onko listalla tulisia ruokia, mutta paikanpitäjät näyttävät siltä, että ovat kotoisin jostain, missä chilikin tunnetaan.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Doc Evil - tammikuu 05, 2009, 01:15:48 ap
Ehdottomasti kiinnostaa. Tuo viikonloppukin olisi yllättäen vapaana..

Peshawarissa olen pari kertaa syöny buffetlounaan ja ihan liian ähkyksi kummallakin kertaa. En tiedä, onko listalla tulisia ruokia, mutta paikanpitäjät näyttävät siltä, että ovat kotoisin jostain, missä chilikin tunnetaan.


Peshawar on loistava paikka ja varmasti myös suomen tulisin. Mutta ajankohtana 9.1. on harmi kyllä mulle mahdoton, koska samaan aikaan on vanhan kotikaupunkini Turun chilimöte, ja olen jo lupautunut sinne... Lauantai olisi sitten kyllä taas mahdollinen. Mitäs muut tuumivat?

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 05, 2009, 20:38:36 ip
Lauantai olisi sitten kyllä taas mahdollinen. Mitäs muut tuumivat?


Täällä ilmoittautuu yksi jolle sopii myös lauantai.

Aji Ungreat

Pitäisi onnistua kumpi päivä vain.

Lauantaina näyttäisi enempi porukkaa pääsevän. Mutta eihän sitten laiteta liian aikaiseksi. Iltapäivällä kun on menoa. Kello 16 ja siitä eteenpäin pitäisi toimia ihan hyvin...
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

luppis

Täältä on kaksi ruokailijaa tulossa. Molemmat päivät sopii :)

Piment Fort

Heips,

Varaatteko Piment Fort:lle 2 paikkaa. Jos vaikka joku tytskä lähtis mukaan.


T:Piment Fort (Juuri ja juuri Kehä III sisäpuolella)

luppis

Lainaus käyttäjältä: luppis - tammikuu 06, 2009, 15:46:15 ip
Täältä on kaksi ruokailijaa tulossa. Molemmat päivät sopii :)


Ja vielä itseäni lainaten. Jos joku ajelee paikanpäälle malmin kautta, niin voisimme hypätä kyytiin 8)

angsta

"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

angsta

Onko joku menossa sinne helsingistä? Voisin ehkis tulla, jos saan kyydin. Tällä kelillä ei kiihota odotella busseja. Asun itse Hakaniemessä, mutta voin siirtyä johonkin (järkevään) paikkaan.
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

MrFrost

tammikuu 09, 2009, 03:26:58 ap #11 Viimeisin muokkaus: tammikuu 09, 2009, 03:29:49 ap käyttäjältä MrFrost
voisin ehkä tullaki.....

kattoo nyt.

-Timo (joka muuten on kuuro, eli varautukaa siihen sit elekielel, tai mieluiten viittomakielellä, tai hätätilanteessa kynällä ja paperilla.) Puhun kyllä itse ja luen suht hyvin huulilta, kysykää vaikka angsta the gangstalta.
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

angsta

"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

Piment Fort

Lainaus käyttäjältä: angsta - tammikuu 08, 2009, 23:53:51 ip
Espoo on ulkomailla :(


Joo, Hesalaisilta vaaditaan passit =o))))
Muista ottaa mukaan.

Avon Barksdale

Muuten tulisin, mutta kun ovat Espoossa. Jo junalla mentäessä ohi alkaa aina kova pääkipu Espoon kohdalla. Vitsi vitsi. Menee alku vuosi sen verran pahasti koulujuttujen kanssa ettei ole mitään mahdollisuutta.

Jossain vaiheessa keväämmällä voisi jotkut taimivaihtajaiset järjestää jossain. Itellä ainakin jää taimia varmaan ylitse ja annan ne mielelläni eteenpäin.

angsta

Lainaus käyttäjältä: Piment Fort - tammikuu 09, 2009, 09:35:14 ap
Lainaus käyttäjältä: angsta - tammikuu 08, 2009, 23:53:51 ip
Espoo on ulkomailla :(


Joo, Hesalaisilta vaaditaan passit =o))))
Muista ottaa mukaan.


Joo, otan. Otan myös ehkä yhden espoolaisen naishenkilön, niin ei pelota niin paljon ulkomailla.
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

Aji Ungreat

Muutes. Jos vain omistaa kunnollisen kameran, ottakoon ihmeessä mukaan niin saa matskua. Iteltä ei kovinkaan hyvää löydy.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

angsta

Lainaus käyttäjältä: Aji Ungreat - tammikuu 09, 2009, 21:39:13 ip
Muutes. Jos vain omistaa kunnollisen kameran, ottakoon ihmeessä mukaan niin saa matskua. Iteltä ei kovinkaan hyvää löydy.


Mulla olis, mut kun en nyt tiedä, onko mulla varaa! Pitäis rahoittaa yhdet taidenäyttelyn avajaiset ja n.10 kpl valokuvakehyksiä. Kaikissa ravinmtoloissa ei saa kuvata, saako tuolla?
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

MrFrost

Saanee kuvata.

Itse aion tulla paikalle, ja koitan muistaa ottaa kameranki mukaan.

Toivonmukaan angstakin tulee....

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!