toukokuu 11, 2024, 18:23:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Miten chili imeytyy elimistöön?

Aloittaja tonttu, toukokuu 24, 2009, 00:13:00 ap

« edellinen - seuraava »

tonttu

Mulla on pienehkö ongelma. Ennen muinoin kauniimpi osapuoli oli jopa kovempi chilipää, kuin allekirjoittanut. Nyt kuitenkin perheen lisäyksen myötä on herännyt kysymys kuinka kapsaisiini imeytyy äidinmaitoon? Toisin sanoen halu syödä Yber mättöä on kova, mutta ei vaan uskalla ultimate meinikeihin ryhtyä, kun ei oo lyödä faktaa pöytään. Minun henk. koht. etiäinen on, että antaa mennä vaan, mutta onko teillä jotain käytännön kokemuksia, tai "tieteellistä faktaa" kertoa aiheesta?

Herra 47

imeytyy kyllä rasvaliokoinen kun on.. mutta en usko sen olevan haitallista ellei sitten mitään ennätysyrityksiä yritä :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

pgrt

tuskin aasiassa yms ruokavaliota pois tulisesta muutetaan raskauden ajaksi? enemmän pelkäisin lisäaineiden yms kemikaalien vaikutuksia.
Experience is simply the name we give our mistakes.

Chiliperhe

Itse kun olin raskaana niin mietin samaa. Mietin vain sitä, että kun tuo tulisuus on enemmänki kipureaktio kun maku, että tuskin itse tulisuus imeytyy mitenkää. Tämä on vain mun oma päätelmä eikä mikään fakta.

tonttu

Joo, kyllä me ollaan aika urheiluks vedetty tuo napostelu tänäkin vuonna ja esimerkkinä majoneesintapainen hampparikastike sisälsi epäinhimillisen määrän tuoreita chilejä, jotka siis öljyn ansiosta meni ylipäätänsä alas, eikä ongelmia tullut, joten voisin sanoa, että MYTH BUSTED.