huhtikuu 16, 2024, 23:37:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Järvenpään chilimiitti

Aloittaja Lumipallo, syyskuu 06, 2006, 23:10:18 ip

« edellinen - seuraava »

Lumipallo

Elikkäs tarkotuksena koota kasaan Järvenpääläiset chilinkasvattajat (kyllä muutkin ovat tervetulleita).

Kokoontumispaikka ja -aika ovat vielä auki, tänne vain ehdotuksia.

Warcock

Mietittiin tossa IRC:n puolella että Rantapuistossa ulkoilma tapahtuma vois olla hyvä, pääsee kaiken ikäset mukaan...

Ajankohtaa pitää viä miettiä mut 14.-19.9 sopii ainaki mulle kellonajalla ei väliä....  :roll:
Tomppa


tknummelin

Separatistitoimintaa, auts!

Pistäkeehän sitten tänne kuvia, kun olette festailleet  :)

thp

Mulle sopii melkeinpä milloin vaan, viikonloppuillat ja -aamut ehkä heikoimmin.  :P Ulkoilmatapahtuma saattaa saada kyllä pikkuhiljaa säärajoituksia, kai sitä vettäkin joskus alkaa tulla...
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

thp

#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Macc

Count me in! Ellei esteitä siis ilmene... :)

Warcock

Lainaus käyttäjältä: "Thp"Nyt ois erittäin alustava suunnitelma. Lauantai 14.10 Järvenpäässä, yösijat (3-4 henk.) ja kokkausta täällä meillä, huonoja baareja lähistöllä kymmenkunta. Isännällä tarjota ainakin Megadeathia, 3am, Dave's Hurtin´ habanero saucea ja Blair'sin sipsejä.

Oikeus muutoksiin varataan. :D


No voi p***a... sunnuntaina 15.10 aamuvuoro....  :cry:
10.-13.10 ois kyl vapaata...

Koskas sä tähän keppikujan lähistölle olitkaa muuttamas?....

Nii ja pitäs vissii niitä vaihtokauppoja tehä....  :roll:
Tomppa


thp

^ Kuukauden päästä muutan, noin suunnilleen. Mä oon kyllä saikulla tuolloinkin (10-13.10), eli ainakin taimivaihto kyllä onnistuu silloinkin.
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Warcock

Lainaus käyttäjältä: "Thp"^ Kuukauden päästä muutan, noin suunnilleen. Mä oon kyllä saikulla tuolloinkin (10-13.10), eli ainakin taimivaihto kyllä onnistuu silloinkin.


Meki saatiin sit kämppä Asolasta pitäs huomenna käydä laittaa nimee paperiin...

Et tässä pian alkaa muuttohässäkkä itelläki....pitää noi rehut kuskata varmaan nyt heti ensitöikseen etteivät palellu jos sattuu kylmenemään ilmat kuun aikana....

Mut mut pitääpä katella tossa ens viikolla sitä taimien vaihtoa...halusikkos sä jtn muutaki ku sen Bolivian Rainbow:n?
Tomppa


thp

^ Se Bolivian Rainbow riittää hyvin, enempää ei mahdu omien lisäks.

Tässä kuva sun tulevasta Lemon Dropin alusta, piti siirtää se jo ruukkuun ja valon alle ettei ota itteensä...

#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

thp

Ja muuttoaikataulun muutos torpedoi tuon aiemman suunnitelman. Kämppä jo osin nipussa tuohon aikaan.
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Macc

Lainaus käyttäjältä: "Thp"Ja muuttoaikataulun muutos torpedoi tuon aiemman suunnitelman. Kämppä jo osin nipussa tuohon aikaan.


Siis miitti peruttuko? Vai teidän kasvinvaihtelut?

thp

^ Miitti. Pahvilaatikkovarastossa ei ole kiva miitata.
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Macc

No seuraavan kerran sitten... Tosin mitäs pahaa pahvilaatikoissa?-)