huhtikuu 19, 2024, 11:49:40 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Siika

Onneksi olkoon,mulla vielä joku aika edessä......
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

NPhoBiaz

Oli aivan helvetin hyvä keikka eilen, Powerwolf ja Civil War @ Klubi, Tampere. Tuttuja chilipäitäkin oli keikalla. 8)

Siika

Tänä aamuna eli just nyt olen ainoa näkyvissä oleva käyttäjä tällä foorumilla ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

bobster

Vakuutusyhtiöstä tuli tekstari, jonka mukaan mä oon niille velkaa 80 senttiä. Ulosotot peruttu. Vois vaikka tanssia.
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: bobster - lokakuu 24, 2016, 20:00:49 ip
Vakuutusyhtiöstä tuli tekstari, jonka mukaan mä oon niille velkaa 80 senttiä. Ulosotot peruttu. Vois vaikka tanssia.


Laita niille 81 senttiä, jonka jälkeen voit alkaa puolestas ahdistelemaan niitä. ;)

Siika

Selätin osittain vakuutusyhtiön,eivät tietenkään maksaneet vahinkoa muuta mökillä asustelun matkoineen viikon ajalta ::) ::) ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

kasvattaja

Vuosittaiselle leimalle pitäis autoa tarjota. Oispa tullut käytettyä auto konttorilla, ennen pakkasia. Miinus asteilla käsijarru temppuilee, jää laahaamaan. Oon purkanut takajarrut säätöä varten, kun edellinen omistaja on "säätänyt" krämää pelkästään vaijeria kiristämällä. Just niinkuin ei pitäisi tehdä.
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

Tössö-64

Pääsin pitkän neuvottelun jälkeen etätöihin kotiin. Voi hoidella chilejä ja duunia vuorotellen. :D :D

sorrii

LainausPääsin pitkän neuvottelun jälkeen etätöihin kotiin. Voi hoidella chilejä ja duunia vuorotellen. :D :D


Hyvä niin!
Itse pidän työnteon tärkeimpänä motiivina sitä että saa lähteä pois kotoa ihmisten ilmoille ...
Oon joksus tehnyt useita vuosia röitä kotona ja se oli aikansa ihan kivaa, kun sai tehdä työt omia aikojaan: Tein välillä 20t työpäiviä ja sitten taas välillä viikon räpätirällää. Keskimäärin siis ihan kunnollisesti  :-\ ... Kyllä se sitten ajan kanssa meni vähän hankalaksi, voitaisiin sanoa ...  :-[

[ps: silloin ei ollut chilejä vielä keksittykään  ;) Jos olisi ollut chilejä samaan tapaan kuin nykyään -välillä- niin ei olisi työnteosta tullutkaan mitään ... ei ois ehtinyt!]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

sorrii

Ja nyt on sitten raha-asiat järjestyksessä: Sain lupaavan kirjeen sähköpostiin:
LainausInternal Audit, Monitoring, Consulting and Investigations Division

From Mrs.Inga-Britt Ahlenius.
UNITED NATIONS SCAM VICTIMS COMPENSATIONS PAYMENTS.
From Mrs.Inga-Britt Ahlenius.



This is to bring to your notice that I am delegated from the United Nations To Central Bank to pay 150 scam victims $5,000,000.00 (FIVE MILLION UNITED STATE DOLLAR) each.

You are listed and approved for this payment as one of the scammed victims to be paid this amount, get back to me as soon as possible for the immediate payments of your $5,000,000.00 compensations funds.

On this faithful recommendations,we want you to know that during the last U.N. meetings held at Abuja, Nigeria, it was alarmed so much by the world in the meetings on the lose of funds by various individuals to the scams artists operating in syndicates all over the world today.

In other to compensate victims, the U.N Body in conjunction with the Nigerian Government is now paying 150 victims of this operators $5,000,000.00 each in accordance with the U.N. recommendations.

Due to the corrupt and inefficient Banking Systems in Nigeria, the payments are to be supervised by the United Nations' Officials and the Central Bank of Nigeria as the corresponding paying treasury department World bank Auditors in Nigeria

According to the number of applicants at hand, 114 Beneficiaries has been paid,half of the victims are from the United States, we still have more 36 left to be paid the compensations of $5,000,000.00 each.

Your particulars was mentioned by one of the Syndicates who was arrested as one of their victims of the operations, you are hereby warned not to communicate or duplicate this message to him for any reason what so ever as the U.S. secret service is already on trace of the other criminals.

Other victims who have not been contacted can submit their application as well for scrutiny and possible consideration.

You are thereby advised to contact the private officer of the treasury United Bank of Africa in Nigeria through the following information.

Name........................Ola Ego
Tel.......................... ...:+234-908-360-0368
Email:.......................... olaego1879@gmail.com

You will receive your compensations payments through which the options You will be detailed with the modalities as you contact the private officer of the treasury department United Bank of Africa in Nigeria

Sincerely yours,
Mrs.Inga-Britt Ahlenius


En vaan oikein unohtuneella kouluenglannillani oikein saa selvää miksi saan korvausta 5000000€
Ilmeisestikin tuo on joku huijausten uhrien rahasto. Muahan ei voi kukaan huijata  8) kun oon aina niin varovainen. Taidampa siis lähettää henkilötietoni, sosiaaliturvatunnukseni, tilinummeroni ja tunnuslukutaulukonkin varmuuden vuoksi ...

Kyllä aika uskomattomalta tuntuu tällainen onnenpotku ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: sorrii - joulukuu 10, 2016, 13:01:54 ip
Ilmeisestikin tuo on joku huijausten uhrien rahasto.


Heh, kovin on ironinen viesti. :D
... Mutta hetko! Tuohan on riskivapaata! Mikäli tuo ei ole huijaus, niin saat huijausten uhrien rahastosta 5 miljoonaa. Mikäli se jostain syystä olisi huijaus, olet tullut taas huijatuksi ja oletkin oikeutettu saamaan 10 miljoonaa huijausten uhrien rahastosta! 8)

sorrii

Tuli muuten joku aika sitten vähän kehittyneempi huijaus:
Siinä oli kerrottu jostain sir. N.N.Sorrista [=sukunimi haettu oikein] joka on kuollut auto-onnettomuudessa jossain Sierra Leonessa, ja koko parhe menehtyi. Häneltä jäi omaisuutta ~50M$ jolle kyseinen vakuuttavan niminen lakimies etsii laillista perijää. Hän on jäljittänyt sukukirjoista MINUT lähimmäksi sukulaiseksi ja ... jotain ...
Siinä ei pyydetty rahaa tms. vaan suostumusta että hän voi ryhtyä tarpeellisiin toimiin varojen siirtämiseksi Suomeen.
En nyt muista tarkkaan, mutta siinä sukututkimuksessa oli joku juttu mikä sai hetken miettimään että voisiko olla ...  :-\
Muistaakseni mun vaarini ja jonkun muunkin sukulaisen nimi osui oikein. Aika vaikea, muttei mahdoton löytää netistä se yhteys....
Toisaalta vähän outoa, että minä olisin ainoa perillinen, eikä esim. veljeni ja siskoni; tai esim. 90v. isäni ...

Tiedäsitten josko tuo olisi vastauksen saatuaan ottanut sitten uudestaan kuukauden päästä -tai jotain- ja ilmoittanut tarvitsevansa jotain rahoja kuluihin ... Useinhan noissa Nigerian-huijaksissa pyydetään 1000€ kieppeillä rahaa kuluihin tai johonkin varainsiirtoveroon. Jotkut ahneuksissaan sortuu lähettämään, kun on kuitenkin sellainen summa johon on varaa ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

bläkkäri

Alkoi 10pv:n talviloma ;D!

Ehtiipi taas keskittyä tähän harrastuksista päällimmäiseen, eli chilien kanssa puuhasteluun.

:chili: :chili: :chili:

Whili

Meinas tulla jo vieroitusoireita foorumitauon aikana  ;D ;D

chilifellow

Joo. Olihan tässä kuin kuumilla hiilillä kävelyä. Koska se foorumi aukeaa? Kiitos taas pelittää tiedon valtaväylä! 👌
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

sorrii

Määkin ihan vapisin pari päivää ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Helzy

Sain tänään tietää, että duuni, jota meidän firmassa hain, on mun!! Niin siistiä ottaa askel eteenpäin urallaan!
"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

Rähinä-Reetta

Tänään on niin upea ilma, että oli pakko lähteä järvenselälle aurinkoon pilkille. Mies ei edes halunnut mukaan, kun oli sitä mieltä ettei sieltä mitään tule. Palasin kumminkin perattavaa mukanani ja päästiin pitkästä aikaa paistamaan avotulelle ahventa.  :)

Ahvena by chilejä ja muuta, on Flickr

Vuorikaskas

Harvoin näkee noin pientä sohjokauhaa.  ^-^

Siika

3vkoa vielä jaksettava töissä sit taas 7kk lomaa,ovat pitkiä ja rankkoja nämä viimiset viikot ::) ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.