Tampere sadonkorjuu 4.11.2006 meeting

Aloittaja Jonni, lokakuu 12, 2006, 13:28:29 ip

« edellinen - seuraava »

Jonni

Muistutuksena vielä että lauantai on pyhäpäivä joten kannattaa muistaa ruoka ja virvoikeostokset tehdä jo perjantaina ;-)

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Jonni"Muistutuksena vielä että lauantai on pyhäpäivä joten kannattaa muistaa ruoka ja virvoikeostokset tehdä jo perjantaina ;-)



...ja myöskin havaita, että bussit kulkevat lauantaina pyhäpäivän ohjelmiston mukaan, joten nro 20 ei kulje. Pitää sitten kiertää kaupungin kautta, jollei joku tule minua ja taimia hakemaan täältä 3,5 km päästä... :D

tso

Minä tulen autolla Lempäälän suunnalta.

Pistäs privana viestiä TK niin sovitaan tarkemmin. Ei kai niitä taimia
kannata palelluttaa... :)
#20

nikke

mites noita busseja kulkee, ku on pyhäpäivä? oon tulossa juna-asemalta.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "nikke"mites noita busseja kulkee, ku on pyhäpäivä? oon tulossa juna-asemalta.


Me sut haetahan, älä huali.

nikke

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "nikke"mites noita busseja kulkee, ku on pyhäpäivä? oon tulossa juna-asemalta.


Me sut haetahan, älä huali.


OK. Oon viis vaille neljä juna-asemalla. mikäli VR:n aikatauluihin on luottamista.... :roll:

Jonni


Jyrge

ääsääskei kiittää ja kuittaa. huomennna tulossa sinne \o/. kännissä päätetty mutta päätös kyllä pitää vielä selvänäkin.
Sup?!

tso

Asianomainen kiittää kauniisti ja kumartaa syvään!

Kiitokset järjestelyistä Jonni!

Erityisesti mieleen jäi ne homejuustotäytteiset Rocotot!! NAM!
Harmi että niitä ei riittänyt kaikille. Resepti jakoon myös muille kiitos.
#20

Janne

Lainaus käyttäjältä: "TSO"
Erityisesti mieleen jäi ne homejuustotäytteiset Rocotot!! NAM!


Aamen!
Lainaus
Harmi että niitä ei riittänyt kaikille.

Omalta osaltani olen tästä mukamas pahoillani :)

Mutta, kiitos taas, kivaa oli!
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tknummelin

Hienosti meni tosiaan. Kiitokset hianosta miitistä ja hyvästä seurasta tovereille!

habanero

Kiitokset kaikille hienosta miitistä. Tulisia chilejä ja sooseja hyvässä seurassa, mikäs sen parempaa.

Ensimmäisen tuoreen Habaneron syönti on kokemus, jota ei heti unohda.
Chiliyhdistys #011

Nuthead

Juu, kiitos omasta puolesta tosi paljo. Perse on tulessa ja vattaa vääntää!!
:lol:  :lol:
Mukavaa porukkaa taas kerran ja tarjoilu pelas.
Eli kiitos ja kumarrus isännälle ja kaikkille muille osallistuneille laavanassuille!

Kaitsu
-pähkinäpää-

Pertsa

kiitokset minunkin puolestani, oli kiva tutustua taas uusiin naamoihin.
sunnuntai menikin ihan mukavasti, kotio päästyä suihkun kautta reilun 3 tunnin rääkkitreeni kiipeilyseinällä..huh! eli varsin mallikas viikonloppu siis: chiliä, kiipeilyä, limppaa ja olutta :D
Meillä määrää Nainen!

nikke

Juu, kiitokset kaikille minultakin, erityiset kiitokset tietenkin ansaitsee Jonni. :D


Lainaus käyttäjältä: "pertsa"kiitokset minunkin puolestani, oli kiva tutustua taas uusiin naamoihin.
sunnuntai menikin ihan mukavasti, kotio päästyä suihkun kautta reilun 3 tunnin rääkkitreeni kiipeilyseinällä..huh! eli varsin mallikas viikonloppu siis: chiliä, kiipeilyä, limppaa ja olutta :D


Jäikös joku uupumaan :D  :D ?

habanero

Mutta missä valokuvat? Jollain oli kamera mukana.
Chiliyhdistys #011