valkoista jauhetta +ripsiäisiä hydrosorassa..

Aloittaja Hellstone, maaliskuu 12, 2017, 12:23:36 ip

« edellinen - seuraava »

Hellstone

Joo elikkäs olen tässä pähkäilyt jo jonkin aikaa olisiko syytä heittää hydrosora ja kasvit poies kun on tuollaista valkoista jauheen tapaista kasvustoa tullut tuohon hydrosoran pintaan. Samaten tuntuu että kun noissa kivivilloissa kuhisee ripsiäisiä. Ainakin niissä olen huomannut niitä tepastelevan eikä mäntysuopa niitä ole hidastanut. En löytänyt tältä foorumilta aihetta samasta ongelmasta eli aattelin tehdä sellaisen  8) . Hydron vieressä on 6 kpl viime vuotisia chilejä joista olen parit huonot lehdet poistanut kun oli jälkiä ripsiäisistä mutta mäntysuopa käsittelyn jälkeen ei ole vaurioita lehtiin näyttänyt enään tulleen. Multien pintaakin olen näissä kuivana pitänyt altakastelulla joten ainoa mikä mieleen tulee mistä ripsiäisiä enään tulee on tuo hydro.  >:( 
Nyt mennään jännän äärelle ja ehkä yliki.

Huru-ukko

Valkoinen jauhe on lannoitejäämiä, tai vedessä olevasta kalkista johtuvaa, epätodennäköisempi viimeinen. Ei ole siitä syytä huolestua.

Foorumin hakukone on kökkö, kokeile Googlella "ripsiäiset chilifoorumi" niin löytyy osumia.

Vuorikaskas

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 12, 2017, 12:44:10 ip
Foorumin hakukone on kökkö, kokeile Googlella "ripsiäiset chilifoorumi" niin löytyy osumia.


Haku foorumilta toimii googlessa näin:  ripsiäiset site:chilifoorumi.fi

Siis noin.

Tuossa oli juuri jotain juttua: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17545.msg338401#top

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Vuorikaskas - maaliskuu 12, 2017, 13:31:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 12, 2017, 12:44:10 ip
Foorumin hakukone on kökkö, kokeile Googlella "ripsiäiset chilifoorumi" niin löytyy osumia.


Haku foorumilta toimii googlessa näin:  ripsiäiset site:chilifoorumi.fi

Siis noin.

Tuossa oli juuri jotain juttua: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17545.msg338401#top


Ja tuloksena on ihan samat osumat kuin ylemmässä ohjeessa sitessäkin ;D ;D ;D.

Vuorikaskas

maaliskuu 12, 2017, 16:24:02 ip #4 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 12, 2017, 16:33:51 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 12, 2017, 14:27:53 ip
Lainaus käyttäjältä: Vuorikaskas - maaliskuu 12, 2017, 13:31:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 12, 2017, 12:44:10 ip
Foorumin hakukone on kökkö, kokeile Googlella "ripsiäiset chilifoorumi" niin löytyy osumia.


Haku foorumilta toimii googlessa näin:  ripsiäiset site:chilifoorumi.fi

Siis noin.

Tuossa oli juuri jotain juttua: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17545.msg338401#top


Ja tuloksena on ihan samat osumat kuin ylemmässä ohjeessa sitessäkin ;D ;D ;D.
-


Jaa noin hauska huomio!  ;D  Joka tapauksessa, haku foorumille toimii tasan niin kuin laitoin.  Toisessa tulee ties mitä höttöä lisäksi.  ;D  (Ja oisko ihan samat ne poistaenkaan loput tulokset? ret.)


edit. On tuo site-määritys googleen yllättävän heikosti yleisessä tiedossa. Siihen voi tietenkin laittaa minkä sivuston vain.  Hyvin käyttökelpoinen hakutapa ja nopeampi kuin avata advanced  toiminto ja sieltä rajata haku tietylle sivustolle.

Hellstone

Jaahas no hyvä tietää et ei mittää orgaanist kasvustoo oo  xP. Joo noist ripsiäisist oon koittan kans jottai löytää mil pois sais ja löytänki. En vaa viittis oikee sisäl ruvet raidii ruiskutteleen ku ei sitä käryä viit haistel  ;D vissii oli jotai kasteluvedenki joukkoon pistettävää myrkkyy ellen iha vääri muist mut tiiä si tosiaa viittiik iha sellast käyttää jos jaa "marjoihi" jotai jäämiä..
Nyt mennään jännän äärelle ja ehkä yliki.