Mainosikkuna poistettu & käyttötilastoja

Aloittaja Aji Inferno, syyskuu 19, 2006, 16:31:39 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Mulla oli viime perjantai 08-20 ja eilen, kuten joka keskiviikko, 08-18. Mutta juu, hyväksyttäneen


Nojoo.. mutta mites on.. Minä : 14v.. Sinä: 19? 20? 21?

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Aivan mahtavaa! Siis se, että harkitset. Selvästikin jotkut tässä ketjussa nimeltä mainitsemattomat eivät osaa kuin katsoa, että "Hei! Tähän ei ole vielä kukaan vastannut!" --> spam spam spam.


Kyllä.. tähän väliin lainaus ja vastaus:

Lainaus käyttäjältä: "Maba"Mietin vaan että tänne olis ehkä hyvä hankkia semmonen juttu että kun ei ole puhuttu jossain osassa niin se poistetaan. Cool


Mietin vain, että tänne olis ehkä hyvä hankkia semmonen juttu, että kun JOKU spämmää ja kirjoittaa turhia viestejä niin heidät bannataan.


Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Ja mitä tuohon netikettiin tulee, niin pyöräähän lienee turha keksiä uudestaan. Jukka Korpelan "Seitsemän kieltoa nyyseihin kirjoittajalle soveltuu pienellä soveltamisella tähänkin tarkoitukseen.


No itseasiassa ajattelinkin(mutta unohdin viestiä kirjoittaessa) kirjoittaa edelliseeen viestiini myös, että jos edes jostain vaikka linkitettäisiin. Eli vaikka yleiseksi tiedotteeksi tuo tai vastaava sivu tänne foorumille.
Joo.

Makee

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Varsinkin nyt tänäänkin oli kahdeksasta neljään koulupäivä.


Mulla oli viime perjantai 08-20 ja eilen, kuten joka keskiviikko, 08-18. Mutta juu, hyväksyttäneen :wink:

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Ja se tärkein syy hiljaisuuteeni on varmaan siinä, ettei tähän aikaan syksystä ole enää paljoa sanottavaa. Omat rehut on riukumassa ja kuolemassa pihalla kasvarissa(en ole käynyt siellä varmaan 2-3 viikkoon).


Aivan mahtavaa! Siis se, että harkitset. Selvästikin jotkut tässä ketjussa nimeltä mainitsemattomat eivät osaa kuin katsoa, että "Hei! Tähän ei ole vielä kukaan vastannut!" --> spam spam spam.

Ja mitä tuohon netikettiin tulee, niin pyöräähän lienee turha keksiä uudestaan. Jukka Korpelan "Seitsemän kieltoa nyyseihin kirjoittajalle soveltuu pienellä soveltamisella tähänkin tarkoitukseen.


Toi ny menee taas turhaks vittuiluks vaikka osittain aiheesta onkin.  Vaikka on ollut mukana perustamassa yhdistystä, ei tarkota että olis ylijumala joka saa käyttäytyä miten haluaa ja ajaa foorumilta pois tyypit joista ei tykkää

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Makee"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Varsinkin nyt tänäänkin oli kahdeksasta neljään koulupäivä.


Mulla oli viime perjantai 08-20 ja eilen, kuten joka keskiviikko, 08-18. Mutta juu, hyväksyttäneen :wink:

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Ja se tärkein syy hiljaisuuteeni on varmaan siinä, ettei tähän aikaan syksystä ole enää paljoa sanottavaa. Omat rehut on riukumassa ja kuolemassa pihalla kasvarissa(en ole käynyt siellä varmaan 2-3 viikkoon).


Aivan mahtavaa! Siis se, että harkitset. Selvästikin jotkut tässä ketjussa nimeltä mainitsemattomat eivät osaa kuin katsoa, että "Hei! Tähän ei ole vielä kukaan vastannut!" --> spam spam spam.

Ja mitä tuohon netikettiin tulee, niin pyöräähän lienee turha keksiä uudestaan. Jukka Korpelan "Seitsemän kieltoa nyyseihin kirjoittajalle soveltuu pienellä soveltamisella tähänkin tarkoitukseen.


Toi ny menee taas turhaks vittuiluks vaikka osittain aiheesta onkin.  Vaikka on ollut mukana perustamassa yhdistystä, ei tarkota että olis ylijumala joka saa käyttäytyä miten haluaa ja ajaa foorumilta pois tyypit joista ei tykkää


Vaikka itse käytinkin edellisessä viestissäni bannaus-sanaa.. pohjimmiltani en halua ketään häätää.. toivon vain, että kirjoitustapoja parannetaan.

Se on kaikille parempi, sinulle, minulle, meille kaikille ja ennenkaikkea hänelle itselleen. Ja muutenkaan kyse ei ole nyt siitä kuka tykkää kenestäkin vaan siitä, että tuollaiset späm/turhien viestien kirjoittelijat IHAN YLEISELLÄKIN TASOLLA häiritsevät foorumin ilmapiiriä ja luulen, että kovinkaan moni ei näitä ongelmia toivo.

Ja vaikka minua et lainannutkaan/minulle viestiäsi osoittanut, niin oletan tknummelinin olevan vähintäänkin kohtuusamaa mieltä. Niin ja onko esim. kyseessä ollut tk prameillut tuolla osallisuudella yhdistyksen perustamisessa ja sen varjolla ruvennut kertomaan mielipiteitään? Luulenpa, että meillä kaikilla olisi oikeus pitää jokin mielipide näistä henkilöistä joiden kirjoitustyyliä voisi hioa.
Joo.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Makee"
Aivan mahtavaa! Siis se, että harkitset. Selvästikin jotkut tässä ketjussa nimeltä mainitsemattomat eivät osaa kuin katsoa, että "Hei! Tähän ei ole vielä kukaan vastannut!" --> spam spam spam.

Ja mitä tuohon netikettiin tulee, niin pyöräähän lienee turha keksiä uudestaan. Jukka Korpelan "Seitsemän kieltoa nyyseihin kirjoittajalle soveltuu pienellä soveltamisella tähänkin tarkoitukseen.


Toi ny menee taas turhaks vittuiluks vaikka osittain aiheesta onkin.  Vaikka on ollut mukana perustamassa yhdistystä, ei tarkota että olis ylijumala joka saa käyttäytyä miten haluaa ja ajaa foorumilta pois tyypit joista ei tykkää[/quote]

Huoh. Arvelinkin, että joku vetää tämän kortin esiin. Hioin kyllä tuota viestiäni aika moneen kertaan, että kukaan ei pääsisi noin sanomaan.

Jos taasen ymmärsit väärin ja luulit, että olisin tupakkaa yrittänyt näpäyttää, niin se on taasen ihan eri juttu. (Varsinkin kun tupakan kirjoitusten taso tuntuu nousevan toiseen potenssiin).

Ja jos taasen Makee haluat minut pois foorumilta, niin ilmoita vaikka yv:llä. Lähden kyllä vaikka samontein, jos joku niin haluaa.

Makee


Janne

Ei niin pientä ompeluseuraa ettei riitoja saada aikaiseksi  :lol:
Mutta joo, ollaan kaikki ihmisiksi vaan niin kuin tähänkin asti  :wink:
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Janne"Ei niin pientä ompeluseuraa ettei riitoja saada aikaiseksi  :lol:
Mutta joo, ollaan kaikki ihmisiksi vaan niin kuin tähänkin asti  :wink:


Eiköhän päädytä siihen ratkaisuun  :) Makeenkin kanssa tuli rähinät käytyä jo läpi tuolla ircin puolella.

Nuthead

Lapset lapset. Otetaan matsi 4.11 tampesterissa. Mennään pihalle ja otetaan metriset halot ja temmotaan niin kauan ettei tarvii enää asiasta jutella.  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
-pähkinäpää-

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Nuthead"Lapset lapset. Otetaan matsi 4.11 tampesterissa. Mennään pihalle ja otetaan metriset halot ja temmotaan niin kauan ettei tarvii enää asiasta jutella.  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

kas ku en tullu heti ajatelleeksi: niin teille muille, tässä oli hyvä esimerkki pohjalaisesta lähestysmistavasta asioiden selvittämiseen :D
Meillä määrää Nainen!

Makee

Jos selviää chili-kilpailusta niin sitten saa kohdata kehässä voittajansa :P

Mapa

Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "svalli"
Lainaus käyttäjältä: "Espelt"
Maba on nuori mutta niin on täällä moni muukin ilman kirjoitusripulia eli nyt Maba chilien siemenet itämään ja päiväkirjaosioon oma topic jossa voit purkaa itseäsi ihan niin paljon kuin tahdot.

Näistä viestiketjuista muodostuu ajan mittaan arvokas tietopankki ja ketjujen selaaminen turhien viestien kera, on kuin lukisi roskapostien saastuttamaa sähköpostia.


Aloin jo ihmettelemään, että olenko ainoa, jota nuo viestit vaivaavat.

Esitän virallisen anteeksipyynnön eräälle kaikkien hyvin tuntemalle teinille, jonka kärkevää kommentointia kritisoin keväällä. Hänellä on sentään aina ollut enemmän sanottavaa ja selvä mielipide asoihin, eikä pelkkiä turhia lausahduksia tai parin sanan kommentteja johonkin iän ikuiseen viestiin.

En ole harrastanut chattailua, mutta olettaisin siellä lyhyitten "cool" ym. komenttien olevan ihan käyttökelpoisia, mutta tällaisilla foorumeilla keskustelu on hitaampaa ja siksi viesteissä saisi olla enemmän sisältöä.



Joo, kyllähän ainakin minua on tuollainen "viestittely" ruvennut ottamaan kaaliin, ja rajusti. Viime päivinä joka kerta kun on tullut forumille katsomaan, jos jollain olisi jotain sanottavaa, on törmännyt tähän. Tosi ärsyttävää kun huomaakin, että viestinä olikin tyyliin "Jihuu! Ylitty 30 viestin raja" -juttuja. (Tiedä sitten, onko tämä tapaus provo tms..... :roll: )

Olen pahoillani ja yritän hillitä enemmän itseäni tulevaisuudessa :oops:
Olen sanonut vain omat mielipiteeni asiasta ja jos se on väärin niin ilmoittakaa.
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Maba"
Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "svalli"
Lainaus käyttäjältä: "Espelt"
Maba on nuori mutta niin on täällä moni muukin ilman kirjoitusripulia eli nyt Maba chilien siemenet itämään ja päiväkirjaosioon oma topic jossa voit purkaa itseäsi ihan niin paljon kuin tahdot.

Näistä viestiketjuista muodostuu ajan mittaan arvokas tietopankki ja ketjujen selaaminen turhien viestien kera, on kuin lukisi roskapostien saastuttamaa sähköpostia.


Aloin jo ihmettelemään, että olenko ainoa, jota nuo viestit vaivaavat.

Esitän virallisen anteeksipyynnön eräälle kaikkien hyvin tuntemalle teinille, jonka kärkevää kommentointia kritisoin keväällä. Hänellä on sentään aina ollut enemmän sanottavaa ja selvä mielipide asoihin, eikä pelkkiä turhia lausahduksia tai parin sanan kommentteja johonkin iän ikuiseen viestiin.

En ole harrastanut chattailua, mutta olettaisin siellä lyhyitten "cool" ym. komenttien olevan ihan käyttökelpoisia, mutta tällaisilla foorumeilla keskustelu on hitaampaa ja siksi viesteissä saisi olla enemmän sisältöä.



Joo, kyllähän ainakin minua on tuollainen "viestittely" ruvennut ottamaan kaaliin, ja rajusti. Viime päivinä joka kerta kun on tullut forumille katsomaan, jos jollain olisi jotain sanottavaa, on törmännyt tähän. Tosi ärsyttävää kun huomaakin, että viestinä olikin tyyliin "Jihuu! Ylitty 30 viestin raja" -juttuja. (Tiedä sitten, onko tämä tapaus provo tms..... :roll: )

Olen pahoillani ja yritän hillitä enemmän itseäni tulevaisuudessa :oops:
Olen sanonut vain omat mielipiteeni asiasta ja jos se on väärin niin ilmoittakaa.


Se ei ole väärin, ETTÄ ilmoitat mielipiteitäisi. Mutta MITEN ilmoitat niitä.. se on eri juttu, siinä on korjattavaa.
Joo.

Mapa

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Se ei ole väärin, ETTÄ ilmoitat mielipiteitäisi. Mutta MITEN ilmoitat niitä.. se on eri juttu, siinä on korjattavaa.


Ymmärrän tuon, mutta sitä en ymmärrä että miksi meidän pitää alkaa keskustelemaan siitä että miten minä puhun asioista kun voitaisi puhua jostain paaljon kivemmasta.....
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Maba"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Se ei ole väärin, ETTÄ ilmoitat mielipiteitäisi. Mutta MITEN ilmoitat niitä.. se on eri juttu, siinä on korjattavaa.


Ymmärrän tuon, mutta sitä en ymmärrä että miksi meidän pitää alkaa keskustelemaan siitä että miten minä puhun asioista kun voitaisi puhua jostain paaljon kivemmasta.....


Okei, eiköhän tätä asiaa olla puitu jo tarpeeksi... Jokainen chilinystävä on tälle foorumille tervetullut, kunhan käyttäytyy fiksusti ja ottaa muidenkin fiilikset huomioon. Se, minne viestimme ja miten, voi sinänsä tuntua pikkujutulta ja nipottamiselta, mutta tällaisille harrastajien keskustelualueille ei yleensä tulla vain tappamaan aikaa ja pitämään hauskaa esim. tyhmimpien vitsien kilpailuilla... ;)

Jengi etsii täältä pääasiassa chilitietoa, ja jokainen uusi viesti herättää heissä toiveen siitä että sitä löytyisikin. Jos viesti on muotoa tyyliin: "Moi, mulla on kivaa, onko teillä?", moni pettyy ja tykkää kyttyrää...

Kyllä täällä saa - ja pitääkin - kivoja jutustella, mutta sille on täällä oma paikkansa ("Vapaa sana"), missä on tosiaan aika outoakin juttua melkein mistä vain! :) Toivonkin että vapaa turina keskittyisi jatkossa sinne, ja muilla alueilla kirjoitettaisiin suurinpiirtein niiden otsikon mukaisista asioista. Säästytään turhalta mielipahalta. ;)

Eli Maba, viestisi ovat tervetulleita - vähän vain miettimistä siihen mitä ja minne, ja homma on kunnossa! Ehdotan että lopetetaan tämä keskustelu ja keskitytään todella siihen kivaan puuhaan, eli chiliin! Ja kuten sanottu, "Vapaa sana" -alueella voi rupatella melkein mistä vaan! :-)

t: paha mutta ilkeä administraattorichilipää