maaliskuu 28, 2024, 10:29:34 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tori

Aloittaja nerohabajätkä, helmikuu 09, 2014, 12:02:38 ip

« edellinen - seuraava »

nerohabajätkä

Mielestäni on aika naivia että jos ei ole tapana ottaa kantaa keskusteluihin foorumilla niin ei myöskään saa torissa kaupitella mitään. Hamppu.net on ainoa paikka missä voi kaupitella sit mut oon chilinkasvattaja kylläkin et täällä mielummin myisin pois yhden virtalähteen mistä oon kaksi ilmoitusta tehnyt ja ne on poistettu samana päivänä.

PP

Säännöt on säännöt ja niihin on sopeuduttava. Jos täällä olisi vapaa oikeus kaupitella tavaraa ilman muuta toimintaa, tästä tulisi äkkiä sekava kauppapaikka. Voin myös vinkata, että sanan hamppu käyttäminen tällä foorumilla ei auta yhtään.

Janne

Keltainen pörssi ja huutonetti on tarkoitettu yksinomaan kaupustelulle. Mikäli ei viitsi torin sääntöjä lukea saati noudattaa on turha valittaa kun ilmoitus poistetaan.

Täällä on mahdollisuus sekä yritysten (sääntöjen puitteissa, eli luvan kanssa ja yksi ketju per yritys) että foorumikeskustelijoiden laittaa ilmoituksiaan. Raja on vedetty nyt näin, eli viestihistoriaa on oltava ennen ilmoitusten jättöä.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Vuorikaskas

maaliskuu 21, 2017, 20:26:42 ip #3 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 21, 2017, 20:35:52 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Se on täällä hassua, miten muut kuin chiliin liittyvät kasvitarvikkeet laitetaan tuonne jonnekin kirjahyllyjen ja puhelimien joukkoon.   Tomaatit, hapatusruukut yms.

Itse laittaisin arvoiselleen paikalle, vaikka omaan osioonsa, kaiken kasveihin liittyvän.  Siinä voisi olla vierellä chiliin liittyvä toki.  Jos yleinen minkä vaan roinan kaupustelu täällä tosiaan pitää olla (?), olisi se sitten erikseen myös.

Se on tuollainen kaupunkikasvatuskin nouseva trendi, jopa kaupunkisuunnittelijoilla ja arkkitehdeillä.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Vuorikaskas - maaliskuu 21, 2017, 20:26:42 ip
Se on täällä hassua, miten muut kuin chiliin liittyvät kasvitarvikkeet laitetaan tuonne jonnekin kirjahyllyjen ja puhelimien joukkoon.   Tomaatit, hapatusruukut yms.

Itse laittaisin arvoiselleen paikalle, vaikka omaan osioonsa, kaiken kasveihin liittyvän.  Siinä voisi olla vierellä chiliin liittyvä toki.  Jos yleinen minkä vaan roinan kaupustelu täällä tosiaan pitää olla (?), olisi se sitten erikseen myös.

Se on tuollainen kaupunkikasvatuskin nouseva trendi, jopa kaupunkisuunnittelijoilla ja arkkitehdeillä.


Aika harva kasvatustarvike ei sovellu laisinkaan chilin kasvattamiseen, joten kaiken kasvattamiseen liittyvän roinan voi laittaa Torille. Ja koska chileihin liittymätöntä tavaraa tulee sen verran harvakseltaan myyntiin, niin mielestäni ne voi laittaa kaikki tuonne Kauppapaikalle, liittyivät ne sitten kasvikuntaan tai ei. Ilmoitusten vähyydestä johtuen ne eivät varmasti "huku" tuonne Whilin kirjahyllyn joukkoon, vaan pysyvät varmasti ensimmäisellä sivulla pitkään. :)

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - maaliskuu 22, 2017, 09:02:03 ap
....Ilmoitusten vähyydestä johtuen ne eivät varmasti "huku" tuonne Whilin kirjahyllyn joukkoon, vaan pysyvät varmasti ensimmäisellä sivulla pitkään. :)
Ostakaa pois niin saadaan palstalle tilaa. 
PS. Hinnassa on neuvotteluvaraa  8)

Vuorikaskas

maaliskuu 23, 2017, 18:26:27 ip #6 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 23, 2017, 18:29:46 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Mulla oli torilla huutokauppa viikonloppuna, vaan mode oli turhan kärkäs sen sieltä poistamaan. Editoin otsikkoon huutokauppa päättynyt alkuperäisen  huutokauppa päättyy SU klo 20 sijaan niin lähti koko homma alta aikayksikön.  Tää tapahtui muistaakseni maanantaina.   

"Samoin jos joku sattuu odottelemaan koska tulee lupaamani uusi huutokauppa chileille, niin sitä joutuu kanssa odottamaan vielä viikon pari.  Torilta poistettiin varsin äkäisesti se huutokauppa sen jälkeen kun editoin otsikkoon että huutokauppa on päättynyt.   Meni sitten uusin korjattu tieto jatkostakin roskiin.  Täytyypä kertoa modeille seuraavaksi, että jättävät näkyviin kunnes homma on saatettu loppuun. Huutajia pitää voida sieltä bongata myös jos tarjoaa seuraavaksi tulleille ja muista syistä.  Mielessä oli myös että olisi voinut jatkaa samassa kun tulee toinen satsi huudettavaksi."
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17543.msg338817#msg338817

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Vuorikaskas - maaliskuu 23, 2017, 18:26:27 ip
Mulla oli torilla huutokauppa viikonloppuna, vaan mode oli turhan kärkäs sen sieltä poistamaan. Editoin otsikkoon huutokauppa päättynyt alkuperäisen  huutokauppa päättyy SU klo 20 sijaan niin lähti koko homma alta aikayksikön.  Tää tapahtui muistaakseni maanantaina.   


Pahoitteluni asiasta, tämä menee minun piikkiini. Torin käytäntönä on, että otsikkoon editoidaan nootti loppuun saatetusta kaupasta, jotta moderaattorit voivat poistaa ilmoituksen. Tulkitsin nopealla vilkaisulla aiheen loppuun saatetuksi, jonka vuoksi poistin aiheen. Palautin aiheen nyt takaisin Tori-alueelle.

Vuorikaskas

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - maaliskuu 23, 2017, 19:26:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Vuorikaskas - maaliskuu 23, 2017, 18:26:27 ip
Mulla oli torilla huutokauppa viikonloppuna, vaan mode oli turhan kärkäs sen sieltä poistamaan. Editoin otsikkoon huutokauppa päättynyt alkuperäisen  huutokauppa päättyy SU klo 20 sijaan niin lähti koko homma alta aikayksikön.  Tää tapahtui muistaakseni maanantaina.   


Pahoitteluni asiasta, tämä menee minun piikkiini. Torin käytäntönä on, että otsikkoon editoidaan nootti loppuun saatetusta kaupasta, jotta moderaattorit voivat poistaa ilmoituksen. Tulkitsin nopealla vilkaisulla aiheen loppuun saatetuksi, jonka vuoksi poistin aiheen. Palautin aiheen nyt takaisin Tori-alueelle.


Hyvä kiitos.  Olihan se mullakin hieman oudosti merkitty alkuun.