8. 2.2009 Helsinki: Miitti Ravintola Mount Everestissä klo 17

Aloittaja angsta, tammikuu 23, 2009, 21:29:17 ip

« edellinen - seuraava »

angsta

Hei taas!

Eli miitti Rautatientorin Mount Everestissä klo 17. Ilmoitelkaa, oletteko tulossa viimeistään samalla viikolla niin tietää varailla tarpeeksi ison pöydän, koska ei taida olla terassikeli.

Jatkamme siitä Kaislaan "jälkkärikahville" tai sitten vain teelle ;)

Ja jos joku on sitä mieltä, ettei tunnista, niin ilmoittakaa privassa niin saatan antaa puhelinnumeron, ellette ole liian pelottavia :D

Terveisin:

Miia/Mike/Chiligirl/angsta

ps: tuosta sapuskavaihtoehtoja:

http://www.everestyeti.fi/VILHOLA.html
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD



Aji Inferno

Ei vielä varmaa, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että työmatka ulkomaille iskee tuona päivänä... :(  Jos tilanne muuttuu, viestin asiasta täällä.

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

petelius

erittäin todennäköisesti tuonne saavun, ilmoitan alkuviikosta jos en pääse.

--petrus

angsta

"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD


von Riena

Rienasetä on mukana, ellei joku lentolisko ulkoavaruudesta kaappaa mua Planet X:ään.

-Lassi.
#579

Aji Inferno


angsta

Noni, kuulostaa kivalta. Huominen aikaa varmistaa, tuletteko tai ette, ketkä ovatkaan vielä epävarmoja. Käyn luultavasti kyselemässä ja varailemassa pöytää joskus iltapäivällä tai alkuillasta perjantaina.
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

von Riena

Turkanen sentään. Löivät meikälle jonkun tosi mielenkiintoisen palaverin samaksi illaksi Hämeenlinnaan.

Itku.Potku.Raivari.

Pitäkääs lystiä mun puolesta kans. :)
#579

Aji Inferno


angsta

No, meitä olis kai kuusi. Ei varmaan tarvii varata edes pöytää?
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

petelius

 >:( tauti vaivaa koko perhettä, ei pääse osallistumaan huomenna, argh...

Seuraavaan kertaan sitten.

--P

angsta

Lainaus käyttäjältä: petelius - helmikuu 07, 2009, 21:57:46 ip
>:( tauti vaivaa koko perhettä, ei pääse osallistumaan huomenna, argh...

Seuraavaan kertaan sitten.

--P


Paranemisia!

Meitä on nyt tulossa ainakin minä, M-J, LillaMY, Foobar ja Aji? Eiks niin? Mukaan mahtuu vielä!
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

Aji Inferno

Mulla voi vatsan oikuttelun ja päivän aikataulun kanssa olla tänään ongelma... Selviää vasta viime hetkellä, pääsenkö. :(

angsta

Oli vähän harvalukuinen miitti. Ja mulle yritettiin syöttää lihaa. Tarjoilija ei osannu suomee ollenkaan, mut ei se sit voinu sanoo, et puhukaa lontoota ja saatiin vääriä ruokia jne :D
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: angsta - helmikuu 08, 2009, 22:53:49 ip
Oli vähän harvalukuinen miitti. Ja mulle yritettiin syöttää lihaa. Tarjoilija ei osannu suomee ollenkaan, mut ei se sit voinu sanoo, et puhukaa lontoota ja saatiin vääriä ruokia jne :D


No gansta, oisit syöny vaan :)

Mjoo, aika perseestä et tollanen tapahtu, mä en yksinkertasesti pystyny tuleen paikalle :(

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!