maaliskuu 28, 2024, 10:41:06 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilifest kimppamajoitus?

Aloittaja Zombie, elokuu 11, 2011, 16:50:53 ip

« edellinen - seuraava »

Zombie


Olisikos täällä foorumilla kenties muita ihmisiä jotka olisivat kiinnostuneita hankkimaan porukalla hotellimajoitusta Tampereelta Chilifestin aikaan? Oma tulemiseni on lähinnä nyt majoituksesta kiinni  :)

Miksaa

Mun tuleminen ei oo ihan vielä täysin varmistunut, mutta oisin kyl kiinnostunut kimppamajoituksesta, jos joku huoneen ottaa.
La-su välinen yö siis hotlassa.

EDIT: Toki paikalliset chilipäät voi myös tarjota kotimajoitusta, jos kiinnostusta ja tilaa riittää... ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

tso


Ottakaa Omppuhotellista kimppahuone + makuualustat ja -pussit mukaan. Niitä on 2 x ihan keskustorin lähellä.

Tänne leNpäälän perälle kyllä mahtuisi, mutta kuljetukset on ihan mahdottoman huonot, eli en ala edes tarjoamaan majapaikkaa ja kun olen "duunissa" festeillä niin ei oikeen osaa sanoa milloin olen itse kotona. Jos vaikka jotain yövartiota laittavat koiran kanssa...
#20

Zombie

Lainaus käyttäjältä: tso - elokuu 11, 2011, 20:12:12 ip

Ottakaa Omppuhotellista kimppahuone + makuualustat ja -pussit mukaan. Niitä on 2 x ihan keskustorin lähellä.



Muuten kyllä, mutta oon tulossa junalla niin ei viitsi kauheasti tavaraa alkaa kuljettamaan mukana  ;)

PP

Lainaus käyttäjältä: Zombie - elokuu 12, 2011, 14:44:03 ip
Lainaus käyttäjältä: tso - elokuu 11, 2011, 20:12:12 ip

Ottakaa Omppuhotellista kimppahuone + makuualustat ja -pussit mukaan. Niitä on 2 x ihan keskustorin lähellä.



Muuten kyllä, mutta oon tulossa junalla niin ei viitsi kauheasti tavaraa alkaa kuljettamaan mukana  ;)


Ompussa on sängyt neljälle.

Herpiili

Molemmat Omput on myöskin La-Su välillä jo buukattu täyteen.

Perry

Lainaus käyttäjältä: Zombie - elokuu 12, 2011, 14:44:03 ip
Lainaus käyttäjältä: tso - elokuu 11, 2011, 20:12:12 ip

Ottakaa Omppuhotellista kimppahuone + makuualustat ja -pussit mukaan. Niitä on 2 x ihan keskustorin lähellä.



Muuten kyllä, mutta oon tulossa junalla niin ei viitsi kauheasti tavaraa alkaa kuljettamaan mukana  ;)


Menossa ollaan, juurikin tuonne omppuun. sieltä vois sen isomman huoneen ottaa jos vaan vielä sais pari tyyppiä mukaan. Turusta lähdetään, eli jos olet kyytiä vailla niin mukaan vaan

Perry

elokuu 15, 2011, 08:46:25 ap #7 Viimeisin muokkaus: elokuu 15, 2011, 13:17:53 ip käyttäjältä Perry
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - elokuu 14, 2011, 11:54:42 ap
Molemmat Omput on myöskin La-Su välillä jo buukattu täyteen.


TÄ? Voi fucker!!!!!

Muut hotellit onkin jos sitten aikas kalliita, eli jos siellä sitten yötä olis, niin kyllä sitten pari kulujenjakajaa vois olla ihan paikallaan. Pistäkää viestiä jos nappaa tuollainen kimppamajoitus.

Kovin heikolta näyttää hotellihuoneiden saanti (ei yhtään 4H huoneita, paitsi 50km päässä) Koitan soitella peruutuspaikkoja..

Starwhite

Mangohotellissa oli ainakin vielä vapaata viikonloppuna.

Zombie

Nonii, onnistuin varaamaan (ja maksamaan) omenahotellista huoneen ja vielä olisi yhdelle ihmiselle tilaa. Jos joku on vailla majoitusta niin laittaa yv:tä meikäläiselle :)