toukokuu 05, 2024, 15:45:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

PP

Ei hyvä. Läppäri rikki. Ainakin kiintolevy on kaputt, kun ei toimi edes USB-kiintolevyboksiin laitettuna. Ei jaksais säätää ja vielä vähemmän huvittaa ostaa uutta konetta, jos homma menee siihen.

Tepi

Aikaeroväsy painaa...mieltä ei helpota yhtään sunnuntaina odottava uusi reissu. Ei jaksais.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Legoinsinööri

Viimeisin Mokia on näköjään päässyt uhmaikään asti. Puhelin sammuu eikä sitä saa käyntiin -> Akun irroitus, pyyhkäisy ja takaisin laitto -> Puhelin antaa 3/4 palkkia akkua.

jeQQ

^Kuulostaa Blackberryltä..

Ja ei ÄRKL että taas hajottaa. Pomo vissiin taas laiskotellut, kun lupasi viedä kulukorvauslaput, eilen olisi pitänyt korvausten tulla, mutta eipähän vieläkään näkynyt voi helvetti.

TunturiTiger

VITTU!!! Muijasta pitäis ottaa aamulla kännykameralla kuva ja heti ku tulee kotio, niin tämmönen lasten tehtävä "etsi viisi eroavaisuutta". Säästyis kysymyksiltä "humaatko sä mussa mitään uutta". Ny sitte ollaan niin prkln loukkaantuneita, ja mä sentään toin ruusukimpun tolle vitunkantotelineelle!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 28, 2010, 20:12:34 ip
VITTU!!! Muijasta pitäis ottaa aamulla kännykameralla kuva ja heti ku tulee kotio, niin tämmönen lasten tehtävä "etsi viisi eroavaisuutta". Säästyis kysymyksiltä "humaatko sä mussa mitään uutta". Ny sitte ollaan niin prkln loukkaantuneita, ja mä sentään toin ruusukimpun tolle vitunkantotelineelle!


Mä oon jo aikoja sitten tehnyt omalle naiselle selväksi etten välttämättä huomaa mitään eroa jos kysyy, tietää myös sen etten kattele murjottamistakaan.
Ite kun saan raivarin, se on voimaisa mutta kestää vaan sen hetken ja useimmiten loppuu röökillä käyntiin. Irtaimistoa saattaa hajota siinä ohessa mutta yleensä kaikki on korjattu.


-P-
Meillä määrää Nainen!

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - lokakuu 28, 2010, 22:02:25 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 28, 2010, 20:12:34 ip
VITTU!!! Muijasta pitäis ottaa aamulla kännykameralla kuva ja heti ku tulee kotio, niin tämmönen lasten tehtävä "etsi viisi eroavaisuutta". Säästyis kysymyksiltä "humaatko sä mussa mitään uutta". Ny sitte ollaan niin prkln loukkaantuneita, ja mä sentään toin ruusukimpun tolle vitunkantotelineelle!


Mä oon jo aikoja sitten tehnyt omalle naiselle selväksi etten välttämättä huomaa mitään eroa jos kysyy, tietää myös sen etten kattele murjottamistakaan.
Ite kun saan raivarin, se on voimaisa mutta kestää vaan sen hetken ja useimmiten loppuu röökillä käyntiin. Irtaimistoa saattaa hajota siinä ohessa mutta yleensä kaikki on korjattu.


-P-

Pertsan teksti olisi voinut olla yhtä hyvin peräisin omalta näppikseltäni. Se on sitä tulta sielussa se.
Nopea ja raivoisa räjähdys ja yhtä nopea laantuminen. Oma emäntä on jo tajunnut, ettei aina kannata
ottaa sitä kirosanalitaniaa itseensä, jos vaikkapa jokin remonttihomma ei ota onnistuakseen.
Olen huomannut, että kiroilu saa ilmastointiosat lumpsahtamaan paikalleen paljon paremmin/nopeammin
kuin sovinnollisempi lähestymistapa...
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

chili123

lokakuu 28, 2010, 22:54:46 ip #127 Viimeisin muokkaus: lokakuu 28, 2010, 22:56:49 ip käyttäjältä chili123
Sama juttu ;D

Crossin renkaita vaihtaessa tai muutenkin kaikkea rassaessa lausuu parit kironsanat jo alkaa hommat sujua paljo paremmin. Rauhallisesti tekeminen on muutenkin ihan liian tylsää hommaa omasta mielestä

Tepi

Kolmas viikko reissussa ja hotellikuolema pukkaa päälle...tai ei pukkaa, iski jo alkuviikosta. Bonuksena on paikalliset manolitit joita ei vähempää vois gringojen projektit kiinnostaa.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Toni.A

Nyt kyllä ottaa päähän ja kunnolla! Hittolainen, unohdin kelloja siirtää ja olen perhanasoikoon tuntia liian aikaisin työmaalla.  :-\

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

biblo

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - lokakuu 31, 2010, 06:09:11 ap
Nyt kyllä ottaa päähän ja kunnolla! Hittolainen, unohdin kelloja siirtää ja olen perhanasoikoon tuntia liian aikaisin työmaalla.  :-\



"Grow food, not lawns"

Nikodeemus

Meitin mamma kanssa tossa kiroili, ku on myöhässä lähdössä koiranäyttelyyn.
Meni niin perkuleen kiukkuisena ympäri kämppää tuli perseessä.
Kiukutteluun ei auttanut, kun sanoin, että kello on vasta seitsemän.
Mutta nyt se oli mun syy....
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Ryhis

lokakuu 31, 2010, 09:50:20 ap #132 Viimeisin muokkaus: lokakuu 31, 2010, 10:31:15 ap käyttäjältä Räyhäkäs
Yläkerran juntit kuuraavat taas asuntoaan - sunnuntaina. Saatana. Eikös nykyään ole sellaisia hiljaisia imureita joisssa olisi kumipyörät? Sekin varmaan auttaisi jos huonekaluja nosteltaisiin sen sijaan, että niitä raahataan ympäri asuntoa.

PRKL.

Pitäisi perustaa sellainen prkleen komissio, että jos joku Liisankadun pohjoispuolelta tahtoisi ostaa asunnon Helsingistä, joutuisi kuulusteluun.

Onko teillä pitsiliina television päällä?
- On.

Siivoatteko sunnuntaisin?
- Vain ja ainoastaan.

Olkaa hyvä suksikaa takaisin maalle, me emme halua juntteja kaupunkiin



edit. Saatanallisperkeleellisestä kolinasta ja rymsteeraamisen äänistä päätellen herrasväki Maalaisjuntti on nyt onnistunut sujuvasti imuroimaan keittiön ja olohuoneen. Enää 2 huonetta jäljellä. Mä lähden töihin, ei tätä voi kuunnella.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa


MadDog.357

Jännetupintulehdus, taas. Voi ***tu!!
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

masaiman

Lainaus käyttäjältä: MadDog.357 - marraskuu 02, 2010, 00:07:39 ap
Jännetupintulehdus, taas. Voi ***tu!!


Argh. Viheliäinen vaiva... Mulla oli kesällä yhtä aikaa molemmissa ranteissa muuttohommista. Oikea ei kestänyt vetoa eikä vasen kiertoa... Yritä siinä sitten ajaa kuorma-autolla. Puoltoista viikkoa sain saikkua,tarralastat ja ehdoton kielto tehdä tasan yhtään mitään. Meinas siinä alkaa pienellä ihmisellä hiukka pälli leviimään kun meikäläinen sattuu vielä olemaan sitä sorttia joka turhautuu/masentuu jos ei pysty puuhastelemaan mitään. Eikä vieläkään ole täysin parantunut. Liekö omaa syytä kun en malttanut olla tarpeeks levossa...

MadDog.357

Kaikki voimat pois oikeasta kädestä. Hauskantuntuista sinänsä kun normaalisti meikäläisen puristusvoima tuossa kädessä reilu 120kiloa. Nyt ei jaksa puristaa ketsuppipullosta tavaraa ulos.
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

RakuLa

Vituttaa olla töis kun tietää että työsoppari loppuu kuun lopus. edelliset 10kk ei vituttanu töissä juuri yhtään, mutta nyt on moraali 0%. Hommiakin olis vielä vähän tehtävänä. Mutta ei sillee jaksa kiinostaa mitä paskaa tänne jää tekemättä, ku itte ei enää tartte tämän kuun jälkeen tulla tänne hoitamaan keskeneräisiä juttuja. Tosin vois kokeilla tehdä urakalla hommat, että sais oikeen nätin työtodistuksen ja suositukset tulevaan työnhakuun täältä.

silti... VITUTTAA  :-\

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: RakuLa - marraskuu 04, 2010, 15:45:35 ip
Tosin vois kokeilla tehdä urakalla hommat, että sais oikeen nätin työtodistuksen ja suositukset tulevaan työnhakuun täältä.

silti... VITUTTAA  :-\


Työtodistukset on  oikeastaan aivan turhia suositusten puolesta, niihin kun ei negatiivista saa laittaa.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

RakuLa

Lainaus käyttäjältä: chilihardhead.fi - marraskuu 04, 2010, 17:00:12 ip
Lainaus käyttäjältä: RakuLa - marraskuu 04, 2010, 15:45:35 ip
Tosin vois kokeilla tehdä urakalla hommat, että sais oikeen nätin työtodistuksen ja suositukset tulevaan työnhakuun täältä.

silti... VITUTTAA  :-\


Työtodistukset on  oikeastaan aivan turhia suositusten puolesta, niihin kun ei negatiivista saa laittaa.



Nii totta. Ehkä mennään loppuaika sieltä missä aita on matalin. Nyt vituttaa työhakemuksen kirjoittaminen. Olen siinä täys paska. Harrastuksissa ilmoitan Chilin kasvattamisen, jos sillä ei töitä tuu nii PERKELE.  ::)