huhtikuu 19, 2024, 23:28:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

jeQQ

Se superhero movie oli kyllä järkyttävää paskaa.

TunturiTiger

Onneks ei ehdi kattoon töllötintä! Revin taas tapettia seinistä ja aion ehtiä tänään vielä kittaamaan. Koirat täytyis käydä kusettamassa ja kaikki lapset pitäis ruokkia vielä kertaalleen, kunhan vaan ehtii ensin käymään saunassa. Kun näistä pikku puhteista selviän niin pesasen lattiat ja pyykit ja pitäis toi uus pyykkitelinekin ruuvata kylppärin seinään, että saa pyykit kuivuun. Lopuks ajattelin kirjottaa vielä KTO:n itsearvioinnin arviointikeskustelua varten. Vaimosta ei nyt oo ihan hirveesti apuja, sillä lähetin hänet viimeyönä ambulanssilla sairaalaan. Hänellä oli vain kuumetta, mutta hänen spastisuus lisääntyy niin paljon kuumeen noiustessa, ettei se pysy pyörätuolissaan. Mutta onneks aamuun on vielä aikaa!

Jos joku nyt harmittaa niin ehkä he, jotka rutisevat turhasta. ;)

jla1710

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

Legoinsinööri

Pohdin just pyykkien kohdalla, että olitko yh-isukkitapaus. Toivottavasti jaksaminen jatkuu.

masaiman

tammikuu 29, 2011, 23:57:18 ip #244 Viimeisin muokkaus: tammikuu 30, 2011, 00:01:12 ap käyttäjältä mattson
Oikeesti hei jaksamiset multakin. Rasittavien besserwisser-asiakkaiden yksioikoisista minäminä-asenteista johtuva vitutus sai just uudet mittasuhteet...

Yritä ny nukkuu johonkin väliin. Omasta kokemuksesta sanon et unenpuute on pahin vihollinen varsinkin kun itsellä työmatkaa 80km ja omassa autossa on ilmastointi,webasto ja cruise (eli kesä tai talvi, aina on viileä/lämmin= nukahtaa rattiin väsyneenä..)

InkRose

Random yleisvitutusta luo sattuma täällä. Pari kaveria kolaroi työmatkalla torstaiaamuna... Toinen, kahden pienen lapsen isä, irrotettiin koneista viime yönä. Pikkuveljensä tila vakaa, mutta aivovaurion vakavuus selviää vasta kun käyvät häntä herättelemään kai joskus lähipäivinä.

TunturiTiger

Ei mun jaksaminen ole niinkään koetuksella. Kyllä tää tästä, sillä ajattelin kitata ton seinän vasta huomenna.

Lainaus käyttäjältä: InkRose - tammikuu 30, 2011, 00:30:10 ap
Random yleisvitutusta luo sattuma täällä. Pari kaveria kolaroi työmatkalla torstaiaamuna... Toinen, kahden pienen lapsen isä, irrotettiin koneista viime yönä. Pikkuveljensä tila vakaa, mutta aivovaurion vakavuus selviää vasta kun käyvät häntä herättelemään kai joskus lähipäivinä.

Noi on oikeesti niitä totisia paikkoja, mutta onko siltikään kyse vitutuksesta vai huolestumisesta? Itse oon ollu irrottelemassa joskus ihmisiä kolaroiduista autoista ja vitutus ei sillonkaan oo eka tunne. Toivon oikeesti parasta kavereilles.

InkRose

tammikuu 30, 2011, 10:17:24 ap #247 Viimeisin muokkaus: tammikuu 30, 2011, 17:28:32 ip käyttäjältä InkRose
Oikeassa olet, kyllä tässä huoli on päällimmäisenä. Mutta sellainen epämääräinen vitutus sattuman satunnaisuudestakin on läsnä. Viimeistään näinä hetkinä sitä taas muistaa että ihminen on omillaan, maailman armoilla. Onneksi on toisia ihmisiä sentään...

Edit: Ja siis tämä joka irrotettiin, irrotettiin koska mitään ei voitu tehdä.

E2... Myös vituttaa se, että nyt ei sitten tiedä miten päin olisi, kun en ollut hirmu kauaa näiden kavereiden piireissä ollut. Pitäisi jotain kautta päästä purkamaan tätä, mutta tuntuu että ihan perheen ja vanhojen ystäviensä sekaan en sovi. Eipä sillä, ei ole kutsuttukaan. Vaikka ei kauaa kaveerattu, ehkä vuoden verran, niin jotenkin niin samalla aaltopituudella oltiin, että montaa näinkään hyvää kaveria ei ole vajaan 30 vuoden aikana kertynyt. Taitavat olla yhden käden sormissa vaikka sukulaisetkin laskisi.

jeQQ

Jee, pakko vielä vähän avautua tästä hammashuollosta Hyvinkäällä. Tässähän on nyt viikonpäivät vedetty antibiootteja kera panacodin ja panadolin. Nyt sitten antibiootit ohi ja hampilääkärille soittamaan! No, ylipäätään ihmettelin, miksei Hyvinkään kaupungin nettisivut toimi, miksi ajanvaraus alkuun antoi vaan robottinauhaa? Oletin tietenkin, että siellä porukka on maanantaina vähän myöhässä, ihan okei.. No, sain jonkun kiinni jonotettuani ensin 15min. Hyvinkäällä oli tietokoneet kaatuneet ja aikaa EI VOI varata, joten huomenna soittoa uusiksi. Jos huomenna menee homma näin vituiksi, niin menen yksityiselle maksoi, mitä maksoi..

masaiman

Ttu tätä puhelinta. Ostokunnossa toimi mainiosti. Sit oli pakko päivittää android kun mm. Market ilmoitti ettei sovellus tue tätä käyttöjärjestelmän versiota. Päivityksen jälkeen on sekoillu, kyykkäilly ja tullu paljon hankalammaks käyttää vitun "parannusten" takia. "parantelivat" lähinnä ainoastaan niitä kohtia jotka mun mielestä oli hyvin... Ei oo enää...

linker


Taas niitä päiviä kun hommat kusee!
Ensin cd-levyerä osoittautui variksenpeläteiksi,
sitten printteri päätti tehdä harmaasävykuvista vihreitä, kunnes sai
viidennenkin patruunan canonin originaalimustetta. Kahvinkeitin kusi alleen
Kaikki kylän hullut ovat päättäneet tulla kauppaan mölisemään, ja joku päätti
ruveta passikuvapallilla istuessaan valokuvauskouluttajaksi.



jeQQ

Lainaus käyttäjältä: mattson - tammikuu 31, 2011, 10:43:51 ap
Ttu tätä puhelinta. Ostokunnossa toimi mainiosti. Sit oli pakko päivittää android kun mm. Market ilmoitti ettei sovellus tue tätä käyttöjärjestelmän versiota. Päivityksen jälkeen on sekoillu, kyykkäilly ja tullu paljon hankalammaks käyttää vitun "parannusten" takia. "parantelivat" lähinnä ainoastaan niitä kohtia jotka mun mielestä oli hyvin... Ei oo enää...

Ettei ois vaan joku unstable versio? Blade toimii paketista ihan ruttoisen hyvin ja marketti pelittää niin kuin pitää. :o

chili123

Kurkku kipeenä (siis ihan V¤tun kipeenä) ja 37-39astett kuumetta jo 5 päivää putkee. Alkaa kohta usko loppua. Enää ei jaksa edes välittää, että on kipeä vaan tekee normi askareita.

Ryhis

helmikuu 04, 2011, 22:05:17 ip #253 Viimeisin muokkaus: helmikuu 04, 2011, 22:12:14 ip käyttäjältä Räyhäkäs
Jumaleissön sataneissön sentään. Meni koko aamupäivä aivan **tuix! Körötin aamusella työmaalle, oikein korvapuusti hampaissa, hymyilytti. Aurinkokin, tuo blondi paskiainen, paistoi taivaalta.

Vetelin auton parkkiin pihatielle ja hymyissä suin tiirasin kohdetta. Eka kerros ja ovi suoraan pihalle. Ei saatana, hunajata hunajata! Ei mitään kantamista, voisin potkia kamat jumalauta suoraan Urhon paksista olohuoneeseen!!! Tosin talo oli vielä tänään julkisivurempassa, mutta virolaispojat purkivat rakennustelineitä kovaa vauhtia. Tästä syystä vedin auton parkkiin pari metriä naapuritalon fasadin eteen, yhä kuitenkin kaupungin omistamalla pihatiellä. Tämä oli suunnaton virhe, kuten pian saamme huomata!

Kävin kittaamassa kolot ja sitten palasin autolle etsimään kittipistoolia a.k.a. luurankopuristinta. Tongin hyvän hetken, enkä löytänyt etsimääni. Ei tämä vielä mitään.

Paukutin ovet kiinni ja olin lähdössä takaisin sisälle kun kuulin ääntä. En tuntenut äänen aiheuttajaa, mutta intonaatiosta ja äänensävystä päätellen kyse oli arkkivihollisestani;

JOSTAIN VITUN ELÄKELÄISKURPASTA!

Ämmä rupesi siinä pihallaan/patiollaan repimään leukojaan. En tietenkään kuullut, koska en puhu IDIOOTTIELÄKELÄISTÄ, ja koska kuuloni on mitä on. Taapersin n. 7,5 metrin matkan takaisin ja tämän kävelyn aikana pystyin toteamaan vitun eläkeläiskurpan naamataulusta, että jokin mätti - ja pahasti.

Vedin ammattitappaja-ilmeeni päälle ja ryhdyin kuuntelemaan "palautetta". (stilisoidaan keskustelu tähän tutussa vuoropuhelu-muodossa).

Ämmä: Vie se autos pois siitä, eksä tajuu että se ei ole parkkipaikka!
Minä: Anteeksi?
Ämmä: SÄ ET VOI PYSÄKÖIDÄ SIIHEN!
Minä: Tottakai voin, huolto- sekä tontilleajo sallittu.
Ämmä: EI SE OLE PARKKIPAIKKA!!!!!!
Minä: Ei olekaan, se on pihatie, huolto- ja tontilleajo sallittu.
Ämmä: NYT SÄ SIIRRÄT TON AUTOS, SE OLI SIINÄ EILENKIN.
Minä: Aivan, olin tuossa naapuritalossa töissä myös eilen.
Ämmä: ET SÄ VOI PYSÄKÖIDÄ TOHON.
Minä: Tottakai voin, tähän saa pysäköidä koska huoltoajo on sallittu. Lisäksi minulla on isännöitsijän lupa.
Ämmä: EHKÄ NAAPURITALOYHTIÖN ISÄNNÖITSIJÄN! TÄÄ ON MEIDÄN KATU!
Minä: Kaupungin katu.
Ämmä: SULLA ON LUPA PYSÄKÖIDÄ VAIN TOHON NAAPURITALON ETEEN.
Minä: Rouva hyvä, naapuritalon edusta on rakennustyömaa, rouva näkee itsekin ettei siellä ole tilaa edes tupakkaa polttaa kun telineitä puretaan.
Ämmä: EKSÄ TAJUUU! MEILLE TULEE AMBULANSSI TAI PALOAUTO TAI JOTAIN JA SIT SE EI PÄÄSE KUN SUN PAKU TUKKII TIEN!!!!

Sitten oli pakko sanoa vain "juujuu" ja lähteä kädet pystyssä pois. Mieli teki kyllä heittää jotain nokkelaa. Tai tehdä jotain nokkelaa. Mutta noudatin vanhaa viisautta "parempi kääntää toinen poski".

Ja tiedättekö mitä? Paskanmarjat, koko päivän vitutti. Vielä nyt ilta-aikaankin. Posken kääntäminen on pelkkää kusetusta, ensi kerralla pistän urputtajat paskantamaan hampaita.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

wille

Auton apukuskin kulma ja hanki kosketti. Hanki voitti. Vittu noita muoviosia. Pikkupakkasella pienestä pususta pamahti puskuri ja pissapojan säiliö pasckaksi. Saatana.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

hurjatar

Kertokaas mitä helkuttia mä teen. Kylpyhuone/wc-tilojen hanat ei suostu antamaan tippaakaan vettä. En jaksa uskoo että jäässä oisvat, joskin sekin on mun tuurilla mahdollista. Sulakkeet oon tutkinu tarkkaan enkä keksi vikaa sieltäkään, varsinkaan kun keittiöön kyllä tulee vettä. Vähän meinaa ruuti kuivahtaa, kun kylpyhuoneessa se vedentulo on huomattavasti oleellisempaa.
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

biblo

Putket jäässä näillä pakkasilla?
"Grow food, not lawns"

hurjatar

Kummastuttaa vaan kovin kun ei oo aiemminkaan koskaan ollu, vaikka ollu kovemmatkin pakkaset. Tosta vielä eilen illalla laskettiin vettä ihan reilusti. Ja kun keittiöstä tosiaan tulee ongelmitta. Naapuriasunnoissakin kuuluu veden äänet.  ???
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

biblo

Soita huoltomiehelle tms? Oletin ok-talon olevan kyseessä.
"Grow food, not lawns"

Ryhis

^^ Siellä voi olla toinen linja suljettu, siksi keittiössä tulee mutta muualla ei. Syitä voi olla miljoona.

Itse epäonnistuin juuri kananmunien keitossa. Lienee aika vetää ranteet auki, pukea vaimon hame päälle ja syöksyä parvekkeelta pakkaseen kuolemaan.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa