toukokuu 14, 2024, 18:46:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Sukupuolijakauma

Aloittaja TunturiTiger, tammikuu 17, 2010, 13:22:54 ip

« edellinen - seuraava »

Mies vai nainen?

Mies
Nainen
En ole varma

kalat69

nyt puhuu sihteerikkö! hessi taitaa meitä tarkoittaa tuolla kilpailevalla naga pariskunnalla :D.
nagaahan voi laittaa ihan mihin vaan, ei meillä taideta tehdä juuri mitään ilman jotain chiliä, ja naga on se ehdoton suosikki.
varsinkin jos tuolta mieheltä kysyy... ;D, mutta ainahan siltä ei kysytä!!!
mun supersuosikki on toi turbo pube, varsinkin se hillo!!!! vähän hirvittää se tilanne kun se loppuu, ja jos en enää osaa tehdä yhtä hyväää... :o.
mutta kyllä meillä on ainakin molemmat täysin seonneita chileihin!!!! ei oo elämää ilman nagaa!!!! :-*


2010- 2013 hallituksen jäsen

Herpiili

Lainaus
Chili ja deitti kun saattavat olla tehokkaimpia tunnettuja toisiaan neutraloivia termejä!  ;D


Kunhan vain tarkistaa ajoissa että vastapuolikin pystyy syömään chiliä suuremmin kiukuttelematta ja ymmärtää lähes pakkomielteiseksi toisinaan kehittyvää harrastamista edes jollain tasolla niin saattaa jopa toimiakin. Nykyinen kumppani maisteli ensimmäisellä tapaamiskerralla miedohkoja chilijauheita, toisella tapaamiskerralla teinkin hänelle neljän habaneron mansikkapirtelön (siitä tuli vähän jo valitusta, rohkeasti kuitenkin puoliväliin nautti) ja jossain kolmannen-neljännen tapaamisen kohdalla tein ystävällisenä toki voileivän, jonka väliin piilotin muiden täytteiden joukkoon noin neljäsosan tuoreesta nagasta  ;D, toki sain kuulla olevani ilkeä tjsp. :)

On tuo parempi puolisko jo yli vuoden katsonut touhuiluja, syönyt ihan samaa ruokaa kuin minäkin ja toleranssitkin ovat jostain syystä nousseet kummasti...

Zombie

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - helmikuu 20, 2010, 13:51:46 ip
;D näyttäis olevan jotakuinkin 1/10 tuo naisedustus... t. Yksi noista neljästätoista :)



Nostin luvun viiteentoista ;). Mukavaa että täällä on muitakin "kohtalontovereita", eli chilinaisia :D


Starwhite

Lainaus käyttäjältä: tomps123 - helmikuu 19, 2010, 23:58:26 ip
"Chilideitissä" ilmeisesti eniten nagoja syövä saa kaikki naiset?   ;D


Se on jo ukkomies joten muillakin on toivoa.

Uine

Suomu.org - Suomen muinaisuus -sivusto, jonka pyrkimys on toimia tiedonhaun portaalina, keskusteluympäristönä ja julkaisukanavana kaikille Suomen muinaisuudesta kiinnostuneille ja sitä tutkiville tahoille.

Rigsu

tilanne siis 16 vs. 160... Ja sitten nuo, joiden seksuaali-identiteetti on ilmeisesti vähän hukassa ;)
#813

est. 28.07.2009

Endalion

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - maaliskuu 07, 2010, 16:18:13 ip
tilanne siis 16 vs. 160... Ja sitten nuo, joiden seksuaali-identiteetti on ilmeisesti vähän hukassa ;)


Joku on päästänyt kasvit äänestämään.

Xbow

Niinpä, mun naga morich tai rocpica puska ei ole äänestyksessä mukana. Mutta totta kai chileille pitäisi äänestysoikeus myöntää, mikäli he joskus saisivat äänensä kuuluviin. Eihän maailmassa voi olla mitään sen tärkeämää kuin chili :p  ;D
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

CyberDog

Mut onhan ihmisissäkin intersukupuolisia...

Tellus


TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: CyberDog - maaliskuu 18, 2010, 19:14:04 ip
Mut onhan ihmisissäkin intersukupuolisia...

En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, mutta jos 4D dokumentteja on uskominen, niin ainakin joka toiselta vastaantulijalta löytyy kummatkin värkit, oikean käden tilalla kasvaa häntä ja isä on gaselli. En usko, että tällä foorumilla on noita kumminkaan ihan yhtä paljoa kuin briteissä.  ;D

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 24, 2010, 18:27:35 ip
Lainaus käyttäjältä: CyberDog - maaliskuu 18, 2010, 19:14:04 ip
Mut onhan ihmisissäkin intersukupuolisia...

En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, mutta jos 4D dokumentteja on uskominen, niin ainakin joka toiselta vastaantulijalta löytyy kummatkin värkit, oikean käden tilalla kasvaa häntä ja isä on gaselli. En usko, että tällä foorumilla on noita kumminkaan ihan yhtä paljoa kuin briteissä.  ;D


Aaa!  4D dokkarit, "Veljeni on perseeni ja itse olen homoihmissusi, isäni oli hamsteri ja äitini on ex-vaimoni"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

CyberDog

Joo 4D on tosiaan 4D mutta ei se silti intersukupuolisuutta poista. Vaikka henkilökohtaisesti en tietääkseni ketään tunne.

tuohisuu

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - helmikuu 20, 2010, 13:51:46 ip
taitaa chileily olla sen verran erikoinen extremelaji, että urospuolisia kiinnostaa enemmän kuin meitä naaraita :P vaikka kieltämättä ajatus nuorista miehistä hellästi hoivaamassa rakkaita rehujaan on melko hellyttävä :)


Harmaaseen arkeen Nagan syönti tuo vähän särmää, turvallisempaa kuin basehypyt ja vähemmän radikaalia kuin tatskat.  Sitten tähän kuuluu mitattavat suureet: Scovillet, lumenit, spektri, watit, Ph, EC....   Edes hiukan tekniseltä kuulostavia tsydeemejä: Ebb-Flood, suurpainenatrium valaisin.  Toimiva setti monille miehille  :D

Setan sukupuolitestin mukaan ollakseni tasapainoinen, minun pitäisi kehittää naisellisia puolia: Chilien ja puutarhan hoito olkoon ainoa risku miehisessä julkisivussa  :D

Toni.A


http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Riiviö

Olen siis 20.  ::) No onhan se kiva että nuo pojatkin tosiaan hoivaavat vihreitä ystäviä... Minähän en tunnetusti hoivaa kasveja, vaan teen niillä selviytymiskokeita...
...vaikka olenkin Puutarhuri, joka tappaa talossa ja puutarhassa...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: CyberDog - maaliskuu 25, 2010, 19:02:57 ip
Joo 4D on tosiaan 4D mutta ei se silti intersukupuolisuutta poista. Vaikka henkilökohtaisesti en tietääkseni ketään tunne.


Nyt tunnet - täällähän niitä on äänestyksen mukaan ainakin 6! :)

Aketza

Jaa-a... En kyllä ihan varma ole. Hetkinen, käyn varmistamassa.

Juu, mies täällä on.

papereeka88

Miehen ja naisen eroista oli ammattikoulussa kavereitten kanssa keskustelua ja kaikki tulivat lopputulokseen,että on siunaus syntyä mieheksi :D eli mies tai no melkein voisi sanoa,että poikanen täällä on :D
"Mina olla cool ja tyyni koko tämän nautinnon ajan"

Evilyn

Pitihän sitä nyt rehellisesti ruksata 'nainen', vaikka kaveriporukassa olen oikeastaan 'yksi jätkistä'.. ;D
Ehkä siksi innostuin chileistäkin kun olen tällainen tomboy, tämä kun näyttää olevan varsin miehinen harrastus.
Hullua kyllä, olen silti hetero, ja livenä ensi näkemältä kukaan ei vielä ole pitänyt minua kovin maskuliinisena.. :P