maaliskuu 28, 2024, 14:33:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilitapaaminen Kuopiossa?

Aloittaja Everkistus, marraskuu 30, 2015, 15:10:13 ip

« edellinen - seuraava »

Everkistus

Morjens!

Tuolla toisella osastolla pähkäiltiin mahdollista chiliharrastajien tapaamista Kuopiossa, meitä kun muutamakin täällä asustelee. Voitaisiin halutessaan maistella sadon antimia ja vaihtaa siemeniä seuraavaa kautta varten muun mukavan rupattelun ohessa.

Ehdotan tapaamispaikaksi Bierstubea keskustassa, mukava pieni kuppila Kasarmikadulla josta saa laatuoluita ja hyvää, edullista ruokaa. Ketkä tällaisesta tapahtumasta olisivat kiinnostuneita?

Jomppe

Hep! Mukana, tietenkin, ellei mitään erikoista tapahdu. Päivällä ja ajalla ei ole suurta merkitystä, kunhan edes viikon varoajalla sen saa tietoon! :)

Nyt Kuopiossa vaikuttavat chilimieliset kuulolle!

TheTäti

Hei,
Minulle käy koska tahansa illalla  ensi viikon torstain jälkeen...sitä ennen on "pää hajoamassa"  :-\, kun on kolmen  kurssin opetusta menossa yhtä aikaa.

Everkistus

Tämän järjestäminen vähän unohtui tässä tenttikiireessä. Itselläni ei ole valitettavasti aikaa tällä viikolla opiskelun vuoksi, ja seuraavan kerran olen Kuopiossa tämän viikon jälkeen vasta tammikuussa. Siirretäänkö tapaaminen suosiolla tammikuun puolenvälin paikkeille ja katsellaan saisiko enemmän porukkaa kokoon?

Jomppe

joulukuu 15, 2015, 16:34:11 ip #4 Viimeisin muokkaus: joulukuu 15, 2015, 18:41:12 ip käyttäjältä Jomppe
Mulle sopii, ajalla eikä paikalla ole suuremmin merkitystä :)

Hegezi

Tammikuu paree mullekin. Hommaa aivan huikaisevasti siihen asti. Bierstube sopii mainiosti.

Jomppe

Noniin, onkos aikatauluista saaneet Kuopiolaiset selvyyttä? Allekirjoittaneelle ei ole edelleenkään merkitystä ajakohdalla eikä paikalla :)

Hegezi

Viikonloput on aika wahvasti kiinni. Tämä viikko mulla on vielä lomaa, sitten alkaa sellainen 8-18 höykytys että oksat pois. Enihau, enköhän minä yhdet wingsit saa johonkin väliin mahtumaan.

TheTäti

No meikäläiselle sopii melkein koska tahansa ... Ei kuitenkaan ensi viikon lorstaina. Minulla olisi jokunen siemenpussi laittaa jakoon, jos kiinnostaa :)


Everkistus

Ensi viikolla olisi aikaa, nyt olen vielä lomailemassa Espanjassa.

Everkistus

Ja näin kävi että tekeminen kasaantuu ja nyt on älytön hoppu loman loputtua. Haluaisiko joku kiireettömämpi ottaa kopin tämän järkkäämisestä?

Muuta ei varmaan tarvi kuin kysellä ihmisiltä oikea päivä ja jos on oikein järjestelykykyinen niin soittaa Bierstubeen ja varata pöytä ennakkoon, päästään varmasti istumaan asti :D

Toin Espanjasta tuliaisina muutamia paikallisia kuivattuja paprikoita (pieni pyöreä ja massiivinen suippopaprika) ja annuumintapaisia maalaischilejä, voin jakaa niistä siemeniä jos ihmiset ovat kiinnostuneita. Monesta muusta kuten Aji Cristal on siemeniä melkeinpä ongelmaksi asti, niitä voin myös antaa suosiolla eteenpäin.

Hegezi

Minä voin hoitaa. Teen sumplin ja lähetän yv:llä jengille, ja sitten sen mukaan se pöytä.

TheTäti

Lähtikö se Sumplin kysely liikenteeseen, ei ainakaan minulle tullut,
Minulla ois kohta jakoon myös lukuisa joukko pikkutaimia, vähän turhankin hyvin siemenet  nyt itivät,
T.
Maria
Ihan eri juttu miten näillä pakkasilla taimia siirretään paikasta a paikkaan b 😅

Hegezi

Jooh anteeksi, tämä viikko on ollut sellaista hurlumheitä että en ole oikeastaan edes kerennyt kirjautumaan foorumille. Tyhjästä hyppivät deadlinet pitäisi kieltää lailla. Sunnuntai on näiltä näkymin vapaapäivä ja hoidan silloin asian.

Hegezi

Pistin kaikille viestin, toivottavasti tuli perille. Kutsun myös yhden viherpeukaloisen kaverini tuonne joka häröilee näitten kanssa foorumin ulkopuolella.

Everkistus

Kävin laittamassa omat aikatauluni tuohon.

TheTäti

Perille tuli ja käyty vastailemassa :chili: :chili:

Jomppe

Tuli perille, mutta sori, en ole voinut vastata vielä. Rouva ollut sen verran kiireinen että ei ole ollut tsäänssiä kysyä.
Tämän päivän aikana täyttelen! :)

Jomppe

Mun täytyy nyt muuttaa sanomaani sen verran, että en osaa sanoa aikatauluista nyt mitään. Vaimo joutu hoiteleen pienempiä sisaruksiaan, kun anoppi läks kouluun(päiväkotipaikkaa ei saaneet vielä), joten menee täysin sen mukaan menot.
Sopikaa aika, postatkaa tänne, loppu on tuurista kiinni.
:)

Hegezi

Asia kunnossa. Katson vastaukset kun pääsen tästä tietokoneelle ja rupean sitten varailemaan mestoja.