toukokuu 11, 2024, 15:56:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Sukupuolijakauma

Aloittaja TunturiTiger, tammikuu 17, 2010, 13:22:54 ip

« edellinen - seuraava »

Mies vai nainen?

Mies
Nainen
En ole varma

Neutroni

Lainaus käyttäjältä: papereeka88 - kesäkuu 19, 2010, 00:38:51 ap
Miehen ja naisen eroista oli ammattikoulussa kavereitten kanssa keskustelua ja kaikki tulivat lopputulokseen,että on siunaus syntyä mieheksi :D eli mies tai no melkein voisi sanoa,että poikanen täällä on :D


Aika yksioikoinen johtopäätös. Itse olen omien lasten puolesta tyytyväinen, ettei heidän tarvitse olla miehiä tässä julmassa maailmassa.

Molemmilla sukupuolilla on yhteiskunnassa ja henkilökohtaisessa elämässä etunsa ja haittansa. Itse uskon, että kokonaisuus riippuu luonteenlaadusta. Jos olet kunnianhimoinen uraohjus, miessukupuolesta on selvä etu. Mutta jos olet vaatimattomampi, niin kyllä naiselle on helpompaa saavuttaa pienimuotoinen arvostus lähipiirissä ja keskiluokkainen "tavallisen ihmisen" perhe-elämä, kuin miehille. Naista kuitenkin arvostetaan aina ihmisenä, kun taas miestä lähinnä sen mukaan, kuinka paljon tuottoa hän pytyy repimään selkänahastaan.

Aji Inferno

Ja jos pyrkii toisenlaiseen elämään kuin se tavallinen perhemeininki tai uraputki, vaikkapa taiteilijaksi tai kehitysaputyöntekijäksi tms, se on molemmille sukupuolille yhtä hankalaa.  8)

Tyttii

Villi veikkaus oli Kilon emännän päiväkirjassa foorumilaisten sukupuolijakaumasta (10% naisia).

Otetaanpa asiasta selvää.

Naisvastaajat voisivat valoittaa hieman, mikä on ajanut näin miesvaltaiseen harrastukseen.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Tyttii

Kukkia en ole koskaan kasvattanut, ehkä chileissä on ne kiksit. Kuten muissa harrastuksissa rajumyrskyissä, All-inissä, autolla kaahailussa tai oluenjuonnissa ja tupakoinnissa. Niin, kai sitä niitä kiksejä kaipaa enemmän, kuin joku muu (nainen).
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Janne

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tsili

Mie pohjan akka olen kasvattanut ensimmäiset chilit jo muinoin 70-luvulla pikkulikkana kun joku sukulainen toi ulkomaantuliaisena siemeniä. Pienehkö tiiviskasvuinen puska joka teki oranssinpunaisia, teräväkärkisiä ja juuttaan tulisia chilejä. Teinibileissä toinenkaan nuori mies ei uskonut että niitä ei voi syödä  ;D

Chilien kasvatuksessa oli sitten pitkä tauko mutta kun 90-luvun lopulla elämä vakiintui niin oli taas aikaa kasvattaa chilejäkin. Välillä enemmän välillä vähemmän mutta aina jokunen puska on kasvamassa. Internetin ihmemaassa olen suurella mielenkiinnolla seurannut Infernochilin kehitystä ihan alusta asti ja samoin Fataliin uraa Puutarhanetin keskustelupalstalta alkaen.


svalli

Minä en usko että chilien kasvatus yleensä on ihan yhtä miesvaltaista kuin foorumin sukupuolijakauma. Keskustelu täällä on välillä sellaisella tasolla, ettei tämmönen täti-immeinen enää uskalla tulla poikien hiekkalaatikolle mellastamaan, kun voi vaikka saada hiekat silmilleen. Ikäerokin taitaa jo haitata, kun en ihan aina ymmärrä kaikkia juttuja  ;).


Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

tsili

helmikuu 28, 2012, 08:32:41 ap #47 Viimeisin muokkaus: helmikuu 28, 2012, 08:39:42 ap käyttäjältä tsili
Pitäsköhän meän perustaa tätikerho  ;D en tosin ole huomannut ikä- enkä sukupuolisyrjintää foorumilla. Enemmän minun osallistumistani rajoittaa se kun en harrasta noita vesiviljelysysteemeitä vaan ihan vanhanaikaisesti mullassa kasvatan chilit.

Leipis

Taitaa isompi osa tämänkin forumin käyttäjistä käyttää perinteistä multaa vesiviljelyn sijaan, he vain sattuvat pitämään enemmän mekkalaa forumilla :)

Ei pidä pelätä omaa tietämättömyyttään, jokainen on joskus alotteleva kasvattaja ja tietämys kasvaa ajan myötä. Mitä ikäjakaumaankin tulee niin nuorimmat taitaa olla 14-vuotiaita ja vanhimmat kuudenkymmenen ja kuoleman välissä  ;D. Vaikka ikäeroa onkin niin sehän on vain rikkautta ja tuo monenlaisia näkemyksiä asioista.

tsili

No niinpä näkyy kasvattavan, löysin vallan äänestyksen aiheesta. Multakasvatuksessa lopunee jutunjuuri aika lyhyeen  ;D

Quini

Sukupuoli ei niin ole olennaista  :) chilien kasvatus on.  Siksi ei varmaan kovin moni jaksa tehdä näistä numeroa.

Remotecontrol

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 24, 2010, 19:10:50 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 24, 2010, 18:27:35 ip
Lainaus käyttäjältä: CyberDog - maaliskuu 18, 2010, 19:14:04 ip
Mut onhan ihmisissäkin intersukupuolisia...

En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, mutta jos 4D dokumentteja on uskominen, niin ainakin joka toiselta vastaantulijalta löytyy kummatkin värkit, oikean käden tilalla kasvaa häntä ja isä on gaselli. En usko, että tällä foorumilla on noita kumminkaan ihan yhtä paljoa kuin briteissä.  ;D


Aaa!  4D dokkarit, "Veljeni on perseeni ja itse olen homoihmissusi, isäni oli hamsteri ja äitini on ex-vaimoni"


RREEEEEPPPPSSSS

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: svalli - helmikuu 27, 2012, 22:44:55 ip
Ikäerokin taitaa jo haitata, kun en ihan aina ymmärrä kaikkia juttuja  ;).


Älä välitä, en minäkään tajua puolakaan siitä, mitä kirjoitan.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

ihis81

huhtikuu 14, 2012, 20:52:30 ip #53 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 14, 2012, 20:55:21 ip käyttäjältä ihis81
Lainaus käyttäjältä: Remotecontrol - huhtikuu 11, 2012, 10:39:19 ap
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 24, 2010, 19:10:50 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 24, 2010, 18:27:35 ip
Lainaus käyttäjältä: CyberDog - maaliskuu 18, 2010, 19:14:04 ip
Mut onhan ihmisissäkin intersukupuolisia...

En tunne ketään sellaista henkilökohtaisesti, mutta jos 4D dokumentteja on uskominen, niin ainakin joka toiselta vastaantulijalta löytyy kummatkin värkit, oikean käden tilalla kasvaa häntä ja isä on gaselli. En usko, että tällä foorumilla on noita kumminkaan ihan yhtä paljoa kuin briteissä.  ;D


Aaa!  4D dokkarit, "Veljeni on perseeni ja itse olen homoihmissusi, isäni oli hamsteri ja äitini on ex-vaimoni"


RREEEEEPPPPSSSS


(huutonaurua)
Kuka korvaa mun näppiksen:D :D :D

Vehnäoluet pitkin ja poikin... :o
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Aji Inferno

Jos on Intersukupuolisia, onko siis myös esim. Klubisukupuolisia, Honkasukupuolisia ja Barcelonasukupuolisia? Jos näin, niin mistä nämä futissukupuoliset erottaa, paitsi tietysti fanipaidoista?

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ingeniero

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - huhtikuu 14, 2012, 23:24:41 ip
Jos on Intersukupuolisia, onko siis myös esim. Klubisukupuolisia, Honkasukupuolisia ja Barcelonasukupuolisia? Jos näin, niin mistä nämä futissukupuoliset erottaa, paitsi tietysti fanipaidoista?


Tossa listassa on yks jengi futaajia ja sitten kolme jotain potkupallokerhoa mutakentiltä.

Bass

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - tammikuu 17, 2010, 14:09:47 ip
Lainaus käyttäjältä: MikaK - tammikuu 17, 2010, 13:57:44 ip
Meinaat sitten pilata kaikkien niiden nuorten miesten kuvitelmat, jotka tulevat innolla chilifoorumille nuorten naisten toivossa? Pitäisikö ylläpidon luodu oma senssialueensa, että innokkaat nuoret miehet ja naiset voivat helposti löytää toisensa.


Chilideittipalvelu. :)



Siinähän hyvä idea :D. Jos löytäis täältä jonkun "tulisen" naisen  ;)

shiraus

Yksi ääni lisää naisille, numero 53 jo.
Chilimies tosin puuttuu tämän olan takaa (mitä, eikö tämä ollutkaan senssipalsta).  ;)

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Bass - toukokuu 26, 2012, 00:03:49 ap
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - tammikuu 17, 2010, 14:09:47 ip
Lainaus käyttäjältä: MikaK - tammikuu 17, 2010, 13:57:44 ip
Meinaat sitten pilata kaikkien niiden nuorten miesten kuvitelmat, jotka tulevat innolla chilifoorumille nuorten naisten toivossa? Pitäisikö ylläpidon luodu oma senssialueensa, että innokkaat nuoret miehet ja naiset voivat helposti löytää toisensa.


Chilideittipalvelu. :)


Siinähän hyvä idea :D. Jos löytäis täältä jonkun "tulisen" naisen  ;)


Ja kun internet-aikakautena ei koskaan voi todella tietää, miitissä tulee vastaan karvainen chilintallaaja.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.