Chilipikkujoulut Tampereella, lauantai 22.11. kello 17-01

Aloittaja Janne, elokuu 29, 2008, 16:44:14 ip

« edellinen - seuraava »

Miksaa

Mä otan auton, niin päästään sillä.

Vielä kun sais jonkun Vaasalaisen kuskin tulomatkalle?
Me kun otettais Pertsan kans korjaus/virityssarjaa tulomatkalla  :lol:  :lol:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

PetriPetri

Sattui niin hyvin että on asiaa Tampereelle päin muutenkin tuolloin, eli siellä tavataan. Yksi Oululainen saattaisi kyytiin sopia, varsinkin jos on halua heittää vähän bensarahaa.
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

angsta

"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

Clown^

Kylni olen mukana jos vielä mahtuu :) Ja aikataulut laitetaan sopimaan! :D
jos ei polte tunnu, se on kaupan chili!

Kissarules

Mikäli tuo mens only kyltti ei koske myös tätä tapaamista, niin täällä yksi chili-joulun toivoja/juhlija lisää!  :roll:
Valoa ja voimaa!

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Kissarules"Mikäli tuo mens only kyltti ei koske myös tätä tapaamista, niin täällä yksi chili-joulun toivoja/juhlija lisää!  :roll:

Ei taatusti ole "men only" tämä saunailta, eli tervetuloa vaan! :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Noli Me Tangere

Äh... tämä on taas tätä meikäläisen tuuria. Työpaikan pikkujoulut kertausharjoituksia edeltävänä iltana ja Chiliyhdistyksen pikkujoulut samana iltana kun kertaukset loppuu.

Kaulin

Ääh... Emännällä tuolloin pikkujoulut ja ihte muksun kanssa kotona. Ei onnannu perkule...  :(

Kumikana4


Herpiili

Lainaus käyttäjältä: "Noli Me Tangere"Äh... tämä on taas tätä meikäläisen tuuria. Työpaikan pikkujoulut kertausharjoituksia edeltävänä iltana ja Chiliyhdistyksen pikkujoulut samana iltana kun kertaukset loppuu.


Kyseessä ei ole chiliyhdistyksen pikkujoulut vaan chilikaupan ;) Vaikkakin paikalla on varmasti yhdistyksen porukkaa paljolti ;)

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Herpiili"
Lainaus käyttäjältä: "Noli Me Tangere"Äh... tämä on taas tätä meikäläisen tuuria. Työpaikan pikkujoulut kertausharjoituksia edeltävänä iltana ja Chiliyhdistyksen pikkujoulut samana iltana kun kertaukset loppuu.


Kyseessä ei ole chiliyhdistyksen pikkujoulut vaan chilikaupan ;) Vaikkakin paikalla on varmasti yhdistyksen porukkaa paljolti ;)

Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin oikeastaan ei chilikaupankaan vaan ihan perinteiset koko chiliporukan yhteiset pikkujoulut ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Noli Me Tangere

Noh, oli miten oli. Paikalle kun ei pääse kuitenkaan.

angsta

No hemmetti, kai se on sit oltava niin äijjä et tulee, kun mulle on jo luvattu kakkuakin :)
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

Volitans

Pitäis saada sitten aika sitovia ilmoittautumisia. Tukusta, kun jouluruoka-aineksia tilaa, niin pitää olla tilaukset sisällä 7.11 mennessä.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

angsta

Joku saa majoittaa mut! Ei tod. oo nyt rahaa mihinkään hotelleihin.
"After all, we're also kinky"
- Robert J. Rubel, PhD

MrFrost

Itse en valitettavasti pääse :(

Isiviikonloppu osuu just tuolle viikonlopulle, ainoa mikä sopii kaikille osapuolille marraskuussa :(

No, seuraaviin partyihin ois sit tarkotus oikeesti päästä, jos ei vaan oo kauempana ku 150km :)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Veikko

Lainaus käyttäjältä: "Volitans"Pitäis saada sitten aika sitovia ilmoittautumisia. Tukusta, kun jouluruoka-aineksia tilaa, niin pitää olla tilaukset sisällä 7.11 mennessä.


tässä mun "aika sitova" ilmoittautuminen, kun tuli hotellikin varattua :)
If at first you don't succeed, remove all evidence you ever tried.
-David Brent-

Kärsä Babar

Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

BuRaX

#400.

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: "BuRaX"Edelleen tulossa, varmasti.


Tietysti, kun tiedät et mä en oo tulossa  :twisted:

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!