Chili-iltama Minbaarilla Pe 18.2.2011

Aloittaja Minbaari, tammikuu 25, 2011, 13:58:45 ip

« edellinen - seuraava »

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Sellaistapa kysyn, että onko kellää tuonne tulijoista pähkinäallergioita? Ajattelin tuoda ancho-vanilja-suklaabrownieta, niin tietää sitten laittaako ohjeen mukaisesti pähkinää (saksan- tai pekaani-) vai jättääkö pois. Toimii ilmankin kyllä, tosin taitaa tulla vielä vähän normaalia tuhdimpaa purtavaa silloin.

Mape

Niin eli ite olen näillä näkymin pääsemässä 18 pv. tulemaan. Ja minulla ei allergioita...
---

wille

Lainaus käyttäjältä: wille - tammikuu 31, 2011, 15:40:19 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - tammikuu 30, 2011, 18:25:53 ip
Entäs Wille muut urhot Kaupiaisista?


Selvitellään.


Ilmeisimmin me Mapen kanssa ollaan ainoat Kuusaalle suuntaavat urhoilijat täältä päin.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Okei! Tuon InkRosen jälkiruokaan liittyen, voisi tehdä sittenkin Chiliä(con carne) curryn sijasta.. Itse voisin huolehtia sen ruoan tekemisen, mutta puuttuuko tosta paketista jotain? Esim salaattia yms...
#816

Mape

Onkohan Jotain millä tapaa voisin osallistua miitin "valmisteluun", Esim. Salaatti... Onkohan muuta?
---

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Mape - helmikuu 01, 2011, 23:15:51 ip
Onkohan Jotain millä tapaa voisin osallistua miitin "valmisteluun", Esim. Salaatti... Onkohan muuta?


Ihan vapaavalintaisesti voit jotain värkätä, tai olla värkkäämättä. Joku salaattihan kyllä tuon tuhdin ruoan kanssa voisi maistua..  :)
#816

Mape

Nooh siitä en tiedä millainen salaatti tuon kanssa sopii... mutta voisin esim Feta-salaatin värkätä.... Ei ole liian haastava ainakaan :P
---

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Mape - helmikuu 02, 2011, 19:31:01 ip
Nooh siitä en tiedä millainen salaatti tuon kanssa sopii... mutta voisin esim Feta-salaatin värkätä.... Ei ole liian haastava ainakaan :P


Toimii toimii!  ;)
#816

Mape

Muutokset :P Kävi niin että minä en pääsekkään.... Mutta sentään tuli tieto ajoissa... Pahoittelen
---

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Mape - helmikuu 03, 2011, 16:54:57 ip
Muutokset :P Kävi niin että minä en pääsekkään.... Mutta sentään tuli tieto ajoissa... Pahoittelen


No voi hitsi!  :-\
#816

DrIdo

olisin tulossa jos vain saa tulla :) vaimokin olisi varmaan tulossa jos saadaan vain lapset jonnekkin hoitoon illaksi.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: DrIdo - helmikuu 04, 2011, 19:01:44 ip
olisin tulossa jos vain saa tulla :) vaimokin olisi varmaan tulossa jos saadaan vain lapset jonnekkin hoitoon illaksi.


Eiku ette missään nimessä saa tulla!  ;) ;D

Tervetuloa ja joo ota ihmeessä vaimo mukaan! Enemmän turistavaa kun on enempi porukkaa! :)
#816

Minbaari

Miittiin olisi viikko aikaa ja näillä näkymin paikalle ilmestyisivät:

Allekirjoittanut+2
wille
TepinKapsikuumi
DrIdo+avec
InkRose
#816

TepinKapsikuumi


DrIdo

tulossa ollaan. saatiin lapsen vahtikin illaksi.

meiltä päin tulee vähän jälkiruokaa ja pikkasen juotavaa tapahtumaan

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: DrIdo - helmikuu 12, 2011, 19:27:07 ip
tulossa ollaan. saatiin lapsen vahtikin illaksi.

meiltä päin tulee vähän jälkiruokaa ja pikkasen juotavaa tapahtumaan



Kuulostaa loistavalta!  :)
#816

Minbaari

#816


oh5yw

Jaa tämmöstä...

Pahus kun en varmaankaan pääse, ehkä ohimennen 5minuutiksi vois olla mahdollisuutta, laitanpa YV:tä tarkemman paikan saamiseksi

tämmöstä muuten:

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=9096.0;topicseen


Kari